släng upp era bästa Side Chest.

Home Forums Medlemsbilder släng upp era bästa Side Chest.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 205 total)
  • Author

2004

Ja jag har nog gått ner 11 kg och det blir +180:emo-thumb

Csaba wrote:
    Kul att se att du har börjat tappa lite! Hörde att du kan klara chins över 40 nu. Hur blir det i nästa år, +180 eller -180 cm??
    M.GUMSE wrote:
    En dagsfärsk side chest.

åh…WC Sumpan! :up: Det ryktas att de har byggt om där, får ta en sväng förbi o se om det är sant.

Du ser STARK ut Micke.. BAMSESTARK :nod

Gumse du har verkligen grym fysik :worship:

Japp det tycker jag du ska WC sumpan är svårt att hålla sig där ifrån och det blir bara bättre och bättre:emo-thumb

TeTe wrote:
    åh…WC Sumpan! :up: Det ryktas att de har byggt om där, får ta en sväng förbi o se om det är sant.

Du ser STARK ut Micke.. BAMSESTARK :nod

Tack ska du ha:up:

Hejj_san wrote:
    Gumse du har verkligen grym fysik :worship:

OT-VARNING!
    Nu ska jag kasta igelkottar i rum fulla med ballonger, men jag måste fråga… Varför är det så att många byggare ser ner på fitness-utövare? Är de inte tillräkligt ”hardcore”? Jag talar bara för mig själv, men jag tycker inte att en tungviktsbyggare behöver vara mer imponerande än en bra AF-kille, tvärt om många gånger. Testa och tävla i hinderbana, chins och dips och samtidigt vara tömd…

Edit: Datorlagg, dubbla poster

Calle Sirén wrote:
    OT-VARNING!
    Nu ska jag kasta igelkottar i rum fulla med ballonger, men jag måste fråga… Varför är det så att många byggare ser ner på fitness-utövare? Är de inte tillräkligt ”hardcore”? Jag talar bara för mig själv, men jag tycker inte att en tungviktsbyggare behöver vara mer imponerande än en bra AF-kille, tvärt om många gånger. Testa och tävla i hinderbana, chins och dips och samtidigt vara tömd…

Testa du att bygga upp dig till den storleken.
    Jag säger inte att man ska se ner på någon och inte att hinderbanan osv är lätt. Det går dock inte att jämföra med att ens försöka uppnå den storleken som en bra tungviktare har.

Det är inte många som ngnsin tar sig så långt.

Bra om man ens tar sig i närheten ngn gång :|

M.GUMSE wrote:
    En dagsfärsk side chest.

:worship: :worship: :worship:

Lindmark wrote:
    Testa du att bygga upp dig till den storleken.
    Jag säger inte att man ska se ner på någon och inte att hinderbanan osv är lätt. Det går dock inte att jämföra med att ens försöka uppnå den storleken som en bra tungviktare har.

Det är inte många som ngnsin tar sig så långt.

Bra om man ens tar sig i närheten ngn gång :|

Du svarade precis på din egen fråga. ”
    Det är inte många som ngnsin tar sig så långt.”
    :up: Alla kan inte bli så stora, trots att de ger järnet på gymet, äter, sover perfekt. Är de sämre då?
    Jag har hört så många byggare snacka skit om AF och menat på att byggning är sååå mycket bättre. Mig vetligen är det inte många fitness-killar som tappar 10 kg muskler två månader efter tävling…

Det är ingen som har sett ner på fitness utövare men om du går tillbaka till tidigare inlägg så var det någon som frågade ”Tävlar Gumse i fitness”
    Jag tycker det är strongt gjort att köra hinderbana,chins och dips samtidigt vara tömnd.:emo-thumb kankse ska göra det eftersom jag kankse har mer chans där:)

Calle Sirén wrote:
    OT-VARNING!
    Calle Sirén wrote:
    Du svarade precis på din egen fråga. ”
    Det är inte många som ngnsin tar sig så långt.”
    :up: Alla kan inte bli så stora, trots att de ger järnet på gymet, äter, sover perfekt. Är de sämre då?
    Jag har hört så många byggare snacka skit om AF och menat på att byggning är sååå mycket bättre. Mig vetligen är det inte många fitness-killar som tappar 10 kg muskler två månader efter tävling…

Ett sista inlägg av mig som inte har med denna tråd att göra egentligen.
    Den vanliga orsaken till varför det brukar ses ner på fitness är väl helt enkelt för att många förknippar fitness killar med killarna som ses på gymet glänsandes av 3 ton gelé i håret och ägnar mer uppmärksamhet till spegeln och att fixa till sin frilla än att köra hårt bland vikterna.

Observera det är inte min åsikt men en vanlig åsikt bland många när denna diskussion kommer upp.

Anser själv inte att det ens är ngn idé att jämföra de två då dem är helt olika.
    Hade troligen inte varit särskilt passandes med roine kålman springandes i hinderbanan heller. Så det är väl upp till var och en vad man siktar sig in på och vill göra.

Din association i slutet där känns ganska onödig. Om jag inte missuppfattar dig så är det ganska tydligt vad du syftar på.

Don_Juan wrote:
    Visst kan man tycka att hans association är onödig, men i ärlighetens namn, är det ändå inte det som är den främsta skillnaden mellan fitnesskillar och tävlande kroppsbyggare?

I ärlighetens namn så förekommer det nog lika mkt på båda sidor.

M.Gumse: Härmed får du min totala välsingnelse att fullfölja din byggarkarriär ! ;) Vill inte ha dig brevid mig i symmetrironden iaf :) Jag hoppas att det där mes fitness var ett skämt, då jag anser att du är en byggare i klass med t.ex. Graneheim

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 205 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.