Släng upp era bästa träningsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Släng upp era bästa träningsbilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 1,228 total)
  • Author

Oopps fel…bild kommer senare !!

här en liten bild på mig när jag var 15 år :

j_b wrote:
    här en liten bild på mig när jag var 15 år :

Fast nu var det träningsbilder trådskaparen var ute efter ;). Så om du inte står och tränar dasen på andra bilden räknas dom inte.

Nicklas82 wrote:
    Bidrar själv med en marklyftsbild från i julas! Väger själv 105kg och lyfter där 295kg i mitt sista uppvärmningslyft:)

yeah Buddy Light Wihgt;)

Pia Marlèn Johnsen wrote:
    Litt trykk på trening :)

bilderna är ju tagna i meccat ser ja ;)

keisersose wrote:
    säkert….

Det är ju Hulken vi snackar om ;)
    Ser ut som 72,5 kg

keisersose wrote:
    säkert….

Jasså här blir man kallad lögnare jaja tro vad du vill jag får väl ta det som en komplimang då eller nåt:emo-thumb

The Chosen One wrote:
    Nice! såna hantlar ska jag oxå jonglera med en vacker dag:emo-thumb

Just go for it:up:

Celox wrote:
    Ser ut som 72,5 kg

Yes:emo-thumb

Hullken wrote:
    Några reps blev det

Får väl slänga upp en till bild då när jag kör med vikter då som jag tydligen inte tar då! den här är från 2004 bulkibulk

Får väl börja slänga upp lite videoklipp hädanefter så kanske man blir betrodd!:P

Hullken wrote:
    Får väl slänga upp en till bild då när jag kör med vikter då som jag tydligen inte tar då! den här är från 2004 bulkibulk

Får väl börja slänga upp lite videoklipp hädanefter så kanske man blir betrodd!:P

Äh, du hade väl en kompis som la upp hanteln i handen på dig sen försvann illa kvickt innan fotot togs :ph34r:

Om du ska impa med vikter så håll dig till bänk mark och böj, det är roligare att se :up:

Celox wrote:
    Ser ut som 72,5 kg

Starkt jobbat om så är fallet, med tanke på våder alles Ronnie med sin något större kroppshydda och bara 17,5kg tyngre hantlar.

[youtube=BQsmwC4jSFY]

Edit; Och före någon förbannad idiot påpekar siffrorna på så vill jag bara skriva det uppenbara; Det är LBS, för att ha den diskussionen ur världen.

MVH

mikaelf wrote:
    Äh, du hade väl en kompis som la upp hanteln i handen på dig sen försvann illa kvickt innan fotot togs :ph34r:
    Jajemän det hade jag:nono:

Om du ska impa med vikter så håll dig till bänk mark och böj, det är roligare att se :up:

Är inte det minsta inne på att imponera för jag tycker inte det är märkvärdigt men tydligen är det det eftersom ingen tror en så jag tar det ännu en gång som en komplimang och känner mig som en grym badass mothefucker:D:

Marcus Syvertsen wrote:
    Starkt jobbat om så är fallet, med tanke på våder alles Ronnie med sin något större kroppshydda och bara 17,5kg tyngre hantlar.

[youtube=BQsmwC4jSFY]

Edit; Och före någon förbannad idiot påpekar siffrorna på så vill jag bara skriva det uppenbara; Det är LBS, för att ha den diskussionen ur världen.

MVH

11 reps gjorde ronnie, gör du då 2-3 reps på sammanlagt 34 kg mindre är det inte så konstigt. Min jobbar kompis reppar t.ex på 180 i bänk. En vanlig kille

Hullken wrote:
    Är inte det minsta inne på att imponera för jag tycker inte det är märkvärdigt men tydligen är det det eftersom ingen tror en så jag tar det ännu en gång som en komplimang och känner mig som en grym badass mothefucker:D:

Bra där mr bad ass, driver bara lite :).
    Bryr mig inte om vad någon hantelcurlar, men om bilderna är bra så tittar jag gärna på dem :). Så upp med fler!

Viewing 15 posts - 781 through 795 (of 1,228 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.