Home › Forums › Medlemsbilder › Släng upp era bästa träningsbilder!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 oktober, 2007 at 23:26 #269335Anonym anvandareMemberholma82 wrote:11 reps gjorde ronnie, gör du då 2-3 reps på sammanlagt 34 kg mindre är det inte så konstigt. Min jobbar kompis reppar t.ex på 180 i bänk. En vanlig kille
Och av den orsaken menar du att det inte överraskar dig som lite ovanligt med en kille som det Hullken visar upp i storlek, presterandes på dessa vikter?
MVH
8 oktober, 2007 at 23:32 #269336Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Och av den orsaken menar du att det inte överraskar dig som lite ovanligt med en kille som det Hullken visar upp i storlek, presterandes på dessa vikter?MVH
Du, inte helt otroligt, men som vanligt, jag tror det inte fören jag ser det i verkligheten, även filmer ljuger förstår du
8 oktober, 2007 at 23:34 #269337Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Och av den orsaken menar du att det inte överraskar dig som lite ovanligt med en kille som det Hullken visar upp i storlek, presterandes på dessa vikter?Well, vad presterade han? Det vet vi inte… ”några reps” var citatet – och ett par händer på armbågarna så det kan vara vad fan som helst. Om vi är ute efter kvalitet på träningsbilderna vore det bättre om bilden varit tagen in action och inte i (som jag antar) startläget. Lite som att jag tar bild på ett marklyft när jag böjer mig ner för att greppa stången.
Inte alls lika kul som ett illrött fightingface på nån som ser grymt skitnödig ut. Jag kan ju förresten länka in en sån bild[img=http://dasen.se/yeahbuddy/hotorget-marklyft01.jpg]3 stycken ihåliga plastvikter med äkta 20kg ytterst. Bör bli ungefär 66kg med kritiska ögon sett. :pop:
8 oktober, 2007 at 23:35 #269338Anonym anvandareMember:Dja jag låg ju inte och pumpade som våder alles Ronnie nothing but a peanut precis som sagt va som jag skrev några reps blev det yeah buddy heavy weights=6:o:o
Ni får väl komma till Lidköping och kolla in action då men ni kanske inte tror på mig ändå det kanske är frigolitvikter jag kör med. Nu lägger vi ner den här disskutionen tycker jag för det börjar bli löjligt jag vet själv vad jag tagit!!
IF IT BOTHERS YOU DON´T WATCH
8 oktober, 2007 at 23:40 #269339Anonym anvandareMemberHullken wrote::Dja jag låg ju inte och pumpade som våder alles Ronnie nothing but a peanut precis som sagt va som jag skrev några reps blev det yeah buddy heavy weights=6:o:oDu hantelpressar alltså en sexa på 72,5kg?
I’ll be damned! :buttrock:
MVH
8 oktober, 2007 at 23:43 #269340Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Du hantelpressar alltså en sexa på 72,5kg?I’ll be damned! :buttrock:
MVH
Stabilt i sådana fall
8 oktober, 2007 at 23:54 #269341Anonym anvandareMemberholma82 wrote:Du, inte helt otroligt, men som vanligt, jag tror det inte fören jag ser det i verkligheten, även filmer ljuger förstår duMitsuru kanske har mixtrat med filmen när han redigerat den så det kanske i själva verket är ett par 25 kilos hantlar Ronnie ligger med:
9 oktober, 2007 at 06:43 #269342Anonym anvandareMemberOch varför skulle det vara så overkligt att Hulken klarade dom vikterna? Hade det stått 172,5kg så ok.Har en kompis som på vikten av 85kg pressar 6: or med 72,5kg sned hantelpress. Men han får väl ta det posetivt, som komplimanger. STRONGT säger jag!:emo-thumb
11 oktober, 2007 at 10:43 #269343Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Äh, du hade väl en kompis som la upp hanteln i handen på dig sen försvann illa kvickt innan fotot togs :ph34r:Om du ska impa med vikter så håll dig till bänk mark och böj, det är roligare att se :up:
Haha, så avundsjuk du är!
11 oktober, 2007 at 10:49 #269344Anonym anvandareMemberfaogel wrote:Haha, så avundsjuk du är!Det var ett skämt med antydan på just de vanligaste negativa känslorna som uttrycks på forumet; avundsjuka & missunsamhet…
Det var en bra träningsbild eftersom han ser ut att kämpa hårt11 oktober, 2007 at 13:13 #269345Anonym anvandareMemberHullken wrote:Några reps blev detmisstror absolut inte som många verkar göra. har själv närmat mig dom vikterna och jag är mindre än dig.
bänkar man över 150kg vilket inte är några galna siffor alls. så får man upp 70kg hantlar om man är bekväm i den övningen.
11 oktober, 2007 at 13:30 #269346Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Bryr mig inte om vad någon hantelcurlarYeah right
Jobbar du och Marcus på att få den här tråden låst också eller vad?Själv tycker jag Hullken ser köttig ut så tvivlar inte en sekund på bilderna!
Edit; Mikaelf, akta ryggen
11 oktober, 2007 at 13:45 #269347Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Yeah right
Jobbar du och Marcus på att få den här tråden låst också eller vad?Själv tycker jag Hullken ser köttig ut så tvivlar inte en sekund på bilderna!
Edit; Mikaelf, akta ryggen
Nej jag bryr mig inte om curlvikter, dock kan det vara roligt att se bra bilder eller filmer på sånt där det är rejält mycket stål i rörelse :up:
Japp Hullken är köttig…
Hmm tack för varningen, har redan dragit en disk i början av året – man lär sig av sina misstag.
11 oktober, 2007 at 15:27 #269348Anonym anvandareMembermikaelf wrote:Nej jag bryr mig inte om curlvikterHmm, jag får en annan uppfattning när jag läser dina poster runt om här på forumet..
mikaelf wrote:man lär sig av sina misstag.Tydligen inte med tanke på att bilden på dina marklyft är några dagar gammal
Peace
11 oktober, 2007 at 15:28 #269349Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Yeah right
Jobbar du och Marcus på att få den här tråden låst också eller vad?Den enda tråden jag vill ha låst just nu är ”Din klädstil”. Den har blivit århundradets jävla ormgrop, och jag själv har en mod-snara runt halsen så jag får inte vara med och leka.
Quote:Tydligen inte med tanke på att bilden på dina marklyft är några dagar gammal…som jag tog. Och det var inga fel på de marklyften, spydis. Sluta hetsa nu, du kommer få tråden låst själv snart.
MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.