Släng upp era bästa träningsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Släng upp era bästa träningsbilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,228 total)
  • Author
    jocke wrote:
    Ingen vikt träning men det gick bra på detta box passet så jag slänger in filmen här med.
    [finns mer i min logg)

[youtube=_CR00cOmCq8]

Grym låt i bakgrunden! :emo-thumb

Johannes-S wrote:
    hårdeharry: Det där ser ut som B-hallen i maserhallen, stämmer det?

Japp! stämmer bra de ;)

Sammy wrote:
    misstror absolut inte som många verkar göra. har själv närmat mig dom vikterna och jag är mindre än dig.

bänkar man över 150kg vilket inte är några galna siffor alls. så får man upp 70kg hantlar om man är bekväm i den övningen.

säkert! ;S jag har gjort en 4 på 150 i bänken men inte fan klarar jag av att köra på 70 kg hantlar…:yikes:

hårdeharry wrote:
    säkert! ;S jag har gjort en 4 på 150 i bänken men inte fan klarar jag av att köra på 70 kg hantlar…:yikes:

Vet inte om det bara är jag men min relation bänkpress – hantelpress är inte riktigt kiloenlig eftersom att balansen är ett tyngre moment i hantelpressen.

38kg hantelpress är som 100kg bänk för mig ungefär. Men det har väl med teknik att göra antagligen, då det inte ska finnas en generell relation emellan dessa.

MVH

hårdeharry wrote:
    Tävling bänkpress på ett ben! nyligen opererad,satte 10 kilo pers :emo-thumb

Strongt gjort :up:

menade de…bara för att du gör mer än 150 i bänk så kör du inte med 70 kg hantlar! och jag lovar att de inte är många som kör med 70 kg hantlar! :pop:

Håller på och filmar lite varje pass så det kommer snart upp lite klipp från mig bara jag kommer på hur man gör eller någon som vet?:)

Hullken wrote:
    Håller på och filmar lite varje pass så det kommer snart upp lite klipp från mig bara jag kommer på hur man gör eller någon som vet?:)

Det smidigaste är nog allt som oftast YouTube: [http://www.google.com/support/youtube/?hl=en_US]

hårdeharry wrote:

En fyra på 150 e fan stabilt. Vilka hantlar kan du pressa med då?

Har själv gjort en 1:a på 150kg i bänken som bäst och en fyra på 60kgs hantlarna.
    [youtube=aJiU4zmHuFY]

[youtube=Z7AzMW3dzV4]

[http://www.youtube.com/watch?v=ECTFfHlAw5E]

Från i fredags

Samir wrote:
    En fyra på 150 e fan stabilt. Vilka hantlar kan du pressa med då?

Har själv gjort en 1:a på 150kg i bänken som bäst och en fyra på 60kgs hantlarna.
    [youtube=aJiU4zmHuFY]

[youtube=Z7AzMW3dzV4]

jag kör 5or oftast och de är väl på dom tyngsta vi har 47 kg hantlar! kankse klarar 10 stycken på dom…:pop:

Kanske inte bästa träningbilden men den enda träningsbilden jag har överhuvudtaget

Uttråkad.. och lite seg.. i starten..

CMG wrote:
    Kanske inte bästa träningbilden men den enda träningsbilden jag har överhuvudtaget

Jag är antagligen en utav de som bryr sig minst om vikter och styrka här på forumet, men vissa gränser har jag ändå, så gör dig själv en tjänst och berätta inte vad den där hanteln väger.

:D

Bra bicce dessutom.

MVH

Inte de bästa träningsbilderna, men det var roligt :D

Viewing 15 posts - 826 through 840 (of 1,228 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.