Släng upp era bästa träningsbilder!

Home Forums Medlemsbilder Släng upp era bästa träningsbilder!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,228 total)
  • Author

Visst är det kul att se vad andra tränande kör med för vikter , men här kommer en rolig sak många kör för tungt och inte fulla rörelser :nono:
    jag var på gymmet i tisdags och då var där två killar som körde hacklift (de två killarna var nybörjare och inte grova :p ) de lastade på 10st 20:or på hacken och körde med en 10cm rörelse:O skulle de gå 5cm djupare så hade vi fått skrapa ner knäskålarna från speglarna då de hade tappat all kontroll och gått i botten med ett brak.
    Kontentan musklen vet inte hur mycket vikt där är på stången utan kör tungt och rätt så kommer resultaten utan skador.

jag kör mark på 100kg.. körde ett set på 110 efter vilket var PB!

jocke wrote:
    Visst är det kul att se vad andra tränande kör med för vikter , men här kommer en rolig sak många kör för tungt och inte fulla rörelser :nono:
    jag var på gymmet i tisdags och då var där två killar som körde hacklift (de två killarna var nybörjare och inte grova ) de lastade på 10st 20:or på hacken och körde med en 10cm rörelse:O skulle de gå 5cm djupare så hade vi fått skrapa ner knäskålarna från speglarna då de hade tappat all kontroll och gått i botten med ett brak.
    Kontentan musklen vet inte hur mycket vikt där är på stången utan kör tungt och rätt så kommer resultaten utan skador.

Jag är hyffsat nybörjare, och jag ser folk hela tiden som kör ben väldigt konstigt.
    Speciellt i benpress, dom flesta gör sån otroligt liten rörelse men med mycket vikt.
    Jag försöker gå så långt ner som möjligt och ha brett mellan fötterna så jag kommer längre ner. Så sant sant, man kan inte bara jämföra vikter rakt av.

Rätt kul en gång med då en kille lastade på hela benpressen full med vikter.
    Klarade ett repp med liten rörelse, sen råkade han gå för långt, då satt han fastklämd rätt rejält :D Tills ett par biffar kom och hjälpte han.

Danne89_ wrote:
    ett par biffar kom och hjälpte han.

:|

kiivisch wrote:

Såg gott ut ;) Det där skulle nog hjälpa honom med, energi sitter väl aldrig fel :emo-thumb

mela wrote:
    jag kör mark på 100kg.. körde ett set på 110 efter vilket var PB!

staaaabil! vi har likadana skor :P hur går träningen då? har du fått ordning på allt? kram / Dessan

Dessan wrote:
    staaaabil! vi har likadana skor :P hur går träningen då? har du fått ordning på allt? kram / Dessan

haha yeah buddy :P
    kommit igång med träningen någorlunda igen.. snart är all skit i skolan slut också så hinner jag mer wiiieh :D

kiivisch wrote:

Haha :up: Humor i dess renaste form ;)

jocke wrote:
    jag var på gymmet i tisdags och då var där två killar som körde hacklift (de två killarna var nybörjare och inte grova :p ) de lastade på 10st 20:or på hacken och körde med en 10cm rörelse:O skulle de gå 5cm djupare så hade vi fått skrapa ner knäskålarna från speglarna då de hade tappat all kontroll och gått i botten med ett brak.

Sant, sett många nybörjare köra så… men jag har också sett många stora eller hyfsat vältränade snubbar köra så med. Lastar på mycket vikter och böjer knappt på benen! Men men… funkar det för dem så…..

……..blev en tia :D

coolt Sam :D hur mkt är där på ?

Sam jr wrote:
    Martin.P wrote:
    coolt Sam :D hur mkt är där på ?

150kg så nytt pb :D

Grattis :up: härligt med sånt :D

Sam jr wrote:
    150kg så nytt pb :D
    Sam jr wrote:

Nej nej , så kan man inte sätta viktskivorna, och 150 kg med gummi vikter är ju lätt , prova med riktigt järn nästa gång :) :)

Krister A wrote:
    Nej nej , så kan man inte sätta viktskivorna, och 150 kg med gummi vikter är ju lätt , prova med riktigt järn nästa gång :) :)

så har jag hört flera säga? Hur kandet va skillnad på gummi och järn`?? Berätta. lär mig!!!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 1,228 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.