Sliter som faan med deffen

Home Forums Medlemsbilder Sliter som faan med deffen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 90 total)
  • Author
    Skenderbeu wrote:
    tog lite nya bilder idag på benträningen:D samt så gjorde jag nytt PB i benpress 4a på 365kg:) (ifall släden väger 65kg vilket jag tror att den gör men är ej 100& säker)

jag hade ätar dag idag oxå så formen e ganska kass…

kan säga så här det är mer vätska än fett… för jag har kört mycket vätskebindande tills nu och druckit hur mycket vatten som helst…

men om 6 veckor ska jag vara stenhård…

det är nog dags att lägga in övervxl. nu.. om du har sex veckor på dig som du säger…men allt ska väl gå med lite vilja..:emo-thumb

Skenderbeu wrote:
    tog lite nya bilder idag på benträningen:D samt så gjorde jag nytt PB i benpress 4a på 365kg:) (ifall släden väger 65kg vilket jag tror att den gör men är ej 100& säker)

kan säga så här det är mer vätska än fett… för jag har kört mycket vätskebindande tills nu och druckit hur mycket vatten som helst…

Om det var ben du körde, varför inte lägga upp några benbilder? ;)

Dessan wrote:
    var lite snäll emot grabben, ge honom motivation istället. Allt går om man bara vill!

man kan vara snäll utan att dunka i ryggen så han inbillar sig nåt som e helt åt skogen…

Polisen wrote:
    Vad är det för flagga på din avatar?

Det ser ut som Kosovos flagga med den dubbelhövdade örnen.

Sam jr wrote:
    vätskebindande?? kreatin eller ”annat”

Du menar något som har med t ex ryssland o göra!?? :| :nerd:

Incredible1 wrote:
    Du menar något som har med t ex ryssland o göra!?? :| :nerd:

…han skrev ju så jävla dumt så man vet ju inte. Det e väl ganska allmänt känt (i varjefall bland dem flesta som är insatta i bb ) att vissa preparat binder en hel del vätska ..

I hans sits hade jag sagt kreatin direkt istället för vätskebindande.

Skenderbeu wrote:

Apell Power i Vargön?

Sam jr wrote:
    …han skrev ju så jävla dumt så man vet ju inte. Det e väl ganska allmänt känt (i varjefall bland dem flesta som är insatta i bb ) att vissa preparat binder en hel del vätska ..

I hans sits hade jag sagt kreatin direkt istället för vätskebindande.

Han kanske inte menade kreatin. Kreatin må ”binda vätska” men fan inte i nån större grad…

Lindmark wrote:
    Missuppfattade du kanske det jag skrev? Jag frågar helt enkelt hur det är möjligt att ligga kvar på samma vikt och ändå ha tappat 10 kg.

Det är väl knappast ngn som påstår att han fått dåliga resultat på den korta tid han säger sig ha kört på.

nej jag missuppfattade ingeting alls.. har bara inte varit inne här på länge men ska förklara mig för jag kan ha skrivit konstigt eller fel….
    när jag började deffa så vägde jag ca 100kg och var lönnfet. (detta var ett tag sen och jag körde inte strikt deff då heller utan ”skyndade mig långsamt”)
    men på sistånde har jag stannat i vikt lite för jag har lagt på mig vätska av kretinet då jag överdoserade kraftigt och har ätit mycket saltad mat och druckit mycket vatten… av nån anledning fick jag för mig att det är bra att har mycket vätska under den tiden man deffar och sen när man e av med fettet struper man salted och kreatinet för att vätskan ska återställas till normalt.

Jaa det var kretin jag menade vet inte varför jag skrev vätskinindande kanske för att det finns fler saker (salt mycket vatten osv osv absolut inget olagligt) som är vätskebindande….

neej jag preppar inte och det är absolut inte allmänt känt att jag gör det då jag är ren!!! men för ett tag sen så gick ryktet mellan lärare på min skola och skolsystern frågade ut mig så jag ställde upp på ett doping test eftersom jag ej ville ha det ryktet(skrev jag i min förra tråd)

AndreasP: jaaa jag tränar på apell.. du oxå eller? vem e du isåfall:)

så nu tror jag att jag svarat på det mesta… låt detta ej bli en tråd som sidechest tråden av phat_muscles.. inget skitsnack snälla:emo-thumb

Skenderbeu wrote:
    nej jag missuppfattade ingeting alls.. har bara inte varit inne här på länge men ska förklara mig för jag kan ha skrivit konstigt eller fel….
    när jag började deffa så vägde jag ca 100kg och var lönnfet. (detta var ett tag sen och jag körde inte strikt deff då heller utan ”skyndade mig långsamt”)
    men på sistånde har jag stannat i vikt lite för jag har lagt på mig vätska av kretinet då jag överdoserade kraftigt och har ätit mycket saltad mat och druckit mycket vatten… av nån anledning fick jag för mig att det är bra att har mycket vätska under den tiden man deffar och sen när man e av med fettet struper man salted och kreatinet för att vätskan ska återställas till normalt.

Jaa det var kretin jag menade vet inte varför jag skrev vätskinindande kanske för att det finns fler saker (salt mycket vatten osv osv absolut inget olagligt) som är vätskebindande….

neej jag preppar inte och det är absolut inte allmänt känt att jag gör det då jag är ren!!! men för ett tag sen så gick ryktet mellan lärare på min skola och skolsystern frågade ut mig så jag ställde upp på ett doping test eftersom jag ej ville ha det ryktet(skrev jag i min förra tråd)

AndreasP: jaaa jag tränar på apell.. du oxå eller? vem e du isåfall:)

så nu tror jag att jag svarat på det mesta… låt detta ej bli en tråd som sidechest tråden av phat_muscles.. inget skitsnack snälla:emo-thumb

ajuste ja glömde: Japp det är Kosovas flagga(mitt hemland)

Johannez: vad faan snackar du om? jag inbillar mig ingeting

Glömde tydligen ännu en sak.. här va man trött

”jojje” jag tog ej ben bilder eftersom jag inte är riktigt nöjd med benen… men dte kommer när jag själv tycker att det ser bra ut:emo-thumb

Skenderbeu wrote:
    ajuste ja glömde: Japp det är Kosovas flagga(mitt hemland)

Johannez: vad faan snackar du om? jag inbillar mig ingeting

Glömde tydligen ännu en sak.. här va man trött

”jojje” jag tog ej ben bilder eftersom jag inte är riktigt nöjd med benen… men dte kommer när jag själv tycker att det ser bra ut:emo-thumb

äsch orka bry sig, hur som helst så lycka till med att bli stenhård om 5 veckor som det är kvar nu…:|

bevisa gärna att ja har fel sen genom å posta BRA bilder om 5 veckor

Tack:D det ska jag göra:emo-thumb

berraM wrote:
    inte så att du tjatade till dig ett dopingtest då?

ursäkta men har du nån allvarlig skada i huvet eller?
    kanske blivit tappad som barn

pez wrote:
    Han kanske inte menade kreatin. Kreatin må ”binda vätska” men fan inte i nån större grad…

Är inte det ganska varierande från olika kroppar? Beroende på hur mycket vatten dina muskelceller kan ta upp?
    Jag själv vet att jag lägger på mig drygt 1-2kg när jag använder kreatin, och tappar dem kilona på drygt en vecka efter jag slutat. Sen ser jag på andra som gått upp närmare 4kg under kreatin ”kuren” och sedan droppat dem igen på samma tid (dryga veckan)

Du har bra axelbredd o bra armar. Jobba på o lycka till med deffen.
    En sak bara; man kan inte överdosera Kreatin.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 90 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.