Sliter som faan med deffen

Home Forums Medlemsbilder Sliter som faan med deffen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 90 total)
  • Author
    Martin Ottesen wrote:
    Du har bra axelbredd o bra armar. Jobba på o lycka till med deffen.
    En sak bara; man kan inte överdosera Kreatin.

Tack så mycket:)
    joo klart man kan:p menade då att jag tog mer än vad det står att man ska ta på förpackningen ganska mycket mer.. men antar att du menar att man inte kan få i sig tillräckligt utan ju mer desto bättre:D

Albanien bb

Valentino wrote:
    Albanien bb

hehe YEAH BUDDY:P
    e du oxå alban eller?:)

Lägger in en db bara för skojs skull… kommer fler bilder när formen ser acceptabel ut

Skenderbeu wrote:
    Lägger in en db bara för skojs skull… kommer fler bilder när formen ser acceptabel ut

tre veckor kvar nu…

Johannez wrote:
    tre veckor kvar nu…

njaa jag började senare än planerat eftersom jag blev sjuk då… men på fredag har jag kört i exakt 2 veckor..

upp med fler bilder :D hur ser 8packet ut då? :)

Dessan: ska nog lägga upp lite fler bilder snart, hehe 8packet jaa du går inte riktigt så bra, men sikta på stjärnorna och landa på molnen:)

Hiiman: tack tack,, det börjar arta sig faktiskt lite, sakta men säkert…
    målet är juh att komma i acceptabel form, till sommaren då jag ska åka ner och hälsa på i hemlandet:D

längtar som faan:)

MVH

Skenderbeu wrote:
    hehe YEAH BUDDY:P
    e du oxå alban eller?:)

Uck brother:emo-thumb

Valentino wrote:
    Uck brother:emo-thumb

hehehe bash mir bre:) vart bor du nånstans? prej kashit je ne kosov?

Dags för en lite uppdatering:emo-thumb
    har lagt in dessa bilder på andra ställen så kan lika gärna lägga in dom här med.. det är en lång bit kvar in på deffen och det har inte gått så bra som jag tänkt mig pga av diverse anledningar.. det är 16 dagar kvar nu…

Bomba gärna med kommentarer och kritik:)

😮

Ser fortfarande väldigt slät ut, tyvärr. Kör du någon intervallträning?

japp det stämmer, slät som få..

men så här såg det ut när jag började så visst faan har det hänt nått..

nått har juh hänt men det är fortfarande en lång bit kvar… jag satsar inte att komma ner i jätte bra form eftersom det är onödigt när jag ändå inte ska upp på tävling i år, utan vill bara komma ner i skaplig beach form…

Uppdaterar om 16 dagar:D

”jag tog ej ben bilder eftersom jag inte är riktigt nöjd med benen… men dte kommer när jag själv tycker att det ser bra ut”

Det jag undrar är hur fan du kan vara nöjd med något på din egna kropp, du är inte stor, du är fet och ser ut precis som en pizzabagare i fysiken.. Jag har sett dig med egna ögon och bilderna ser mycket bättre ut än vad du gör i verkligheten, ändå så ser bilderna förjävliga ut, det stör mig verkligen för du är verkligen det ynkligaste jag sett, bortsett från din deff alltså för den är om möjligt ännu sämre än din muskelmassa, när du påstår att du ska tävla är det som att sticka ett finget i ögat på alla seriösa byggare. skärpning nu för fan detta är ett seriöst forum!

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 90 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.