Sliter som faan med deffen

Home Forums Medlemsbilder Sliter som faan med deffen

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 90 total)
  • Author

bla bla bla bla

Johannez wrote:
    bla bla bla bla

Nån som är lite vrång idag?:P

Micke Dee wrote:
    Nån som är lite vrång idag?:P

haha inte så men orkar faktiskt inte med s-beu, allt man skriver å säger ska han ta som en diss och så vidare. försökte förklara för han förut att han var flera veckor ifrån stenhård som han påstod att han skulle vara vid denna tidpunkt. e inte meningen å reta upp nån men säger man en sak ska man stå för d och inte komma med ursäkter såsom: nee jag vart sjuk eller nee jag började deffen två veckor senare än det står i min journal…

önskar killen lycka till med tävlingsplanerna…

Skenderbeu wrote:
    Tack:worship:

Denna killen är nån som bor i min hemstad och han gör allt för att jävlas med mig bara, tro inte på honom han e enbart en tönt som måste klandra på andras träning för att känna sig sjöl lyckad

Vilken stad???

Johannez wrote:
    haha inte så men orkar faktiskt inte med s-beu, allt man skriver å säger ska han ta som en diss och så vidare. försökte förklara för han förut att han var flera veckor ifrån stenhård som han påstod att han skulle vara vid denna tidpunkt. e inte meningen å reta upp nån men säger man en sak ska man stå för d och inte komma med ursäkter såsom: nee jag vart sjuk eller nee jag började deffen två veckor senare än det står i min journal…

önskar killen lycka till med tävlingsplanerna…

Ä vad bra för inga sura miner på forumet:p Jo jag vet jag också hur såna där e, man litar inte mycket på dom, men man ska ändå ge dom en chans:)

men jag tar det mest med nypa salt och hållerkäften så får jag se sen om den personen som håller på gjort nått bra:D

Självklart ska man ta allt med nypa salt som micke säger..

och tack johannezz jag vet att det tar flera veckor att bli hård men jag gillar att sätta för höga mål så jag kör hårdare, och det har inte gått som planerat och jag vet att jag inte kommer kunna komma i bra form till sommaren men tycker att det är bättre att inte tänka så…

för att jag vet att ifall jag tänker så att jag har ändå ingen chans så blire bara skit…

som jag har sagt flera gånger innan sikta på stjärnorna och landa på molnen

Quote:
    som jag har sagt flera gånger innan sikta på stjärnorna och landa på molnen

Varför inte sikta på molnen och landa på stjärnorna:p Det går ju frammåt iaf, mer än det gör för många som tränar. Man ska vara målmedveten.

pytteh wrote:
    Varför inte sikta på molnen och landa på stjärnorna:p Det går ju frammåt iaf, mer än det gör för många som tränar. Man ska vara målmedveten.

Tack:)
    precis som du säger så ska man vara motiverad och viljan:emo-thumb

Andreas Guiance wrote:
    Alla dina inlägg verkar ha gått ut på att klanka på Skenderbeu:nono:

Vi har hört dina åsikter i din frågan nu. Skriv om något annat eller skriv inte alls:O

Då väljer jag att inte skriva alls.

Någon som har tips på forum med seriösa byggare?

Hansson wrote:
    Då väljer jag att inte skriva alls.

Någon som har tips på forum med seriösa byggare?

Lycka till med ditt letande, tror inte du kommer hitta ett forum där du kommer inte gilla ngn fysik.

Är du bättre ? bevisa det då . Tycker det är pathetic att klanka ner på en person som kämpar med att förbrättra sin fysik.

Vanessa Frykman wrote:
    Lycka till med ditt letande, tror inte du kommer hitta ett forum där du kommer inte gilla ngn fysik.

Är du bättre ? bevisa det då . Tycker det är pathetic att klanka ner på en person som kämpar med att förbrättra sin fysik.

Vanessa det spelar ingen roll fall han är bättre han kan lika väl vara själva
    Hulken men det var så jävla oförskämt och patetiskt det han skrev.

Hansson wrote:
    ”jag tog ej ben bilder eftersom jag inte är riktigt nöjd med benen… men dte kommer när jag själv tycker att det ser bra ut”

Det jag undrar är hur fan du kan vara nöjd med något på din egna kropp, du är inte stor, du är fet och ser ut precis som en pizzabagare i fysiken.. Jag har sett dig med egna ögon och bilderna ser mycket bättre ut än vad du gör i verkligheten, ändå så ser bilderna förjävliga ut, det stör mig verkligen för du är verkligen det ynkligaste jag sett, bortsett från din deff alltså för den är om möjligt ännu sämre än din muskelmassa, när du påstår att du ska tävla är det som att sticka ett finget i ögat på alla seriösa byggare. skärpning nu för fan detta är ett seriöst forum!

Detta var ett av det elakaste jag har läst på MYCKET länge.
    Om du har en mor så tycker jag hon ska ta och dra dig i öronen!!!!
    Du är en riktig, ska säga det på ett fint sätt
    -Skitstövel!!!!

Jag tycker killen verkar vara i normal form med tanke på bilderna han har lagt upp. Kämpa på och ta inte åt dig av den löjliga pojken som skriver som han gör!!
    Mvh. Lisa!!

Tack så mycket Lisa och alla ni andra:emo-thumb

hansson ålder? 7? :O
    skenderbeu..
    bra kämpat mannen fortsätt så :emo-thumb

tack så mycket mannen…:)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 90 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.