Slutdietat för min del

Home Forums Medlemsbilder Slutdietat för min del

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • Author

Resultatet av en halvlång diet..

ålder:25 jordsnurr
    dietat:sen mars månad

vet inte mer vad som kan tilläggas, förmodligen en jävla massa men fråga om ni vill veta..

Ni får ursäkta dom töntiga minerna på vissa av korten smat kvalitèn, försökte fixa lite i photoshop men mjaa det blev som det blev..
    Har sugrör till ben o vaderna e obefintliga, i know =)

Med vänlig hälsning
    Hardstyle

lite fler bilder

och ännu mera :)

dom sista kommer hära…som ni ser på en del av bilderna e inte poseringarna så grymma, men va fasen..i did my best…provade lite egna varianter som jag tyckte va snygga med…

Kom med kritik är ni goa..

Med vänlig hälsning

// Hardstyle

Är inte någon expert men det ser bra ut! :up:

107 visningar o 1 kommentar…lite torftigt :(

Lovelysmile: Tackar =)

supernajs tävling på gång?

Bra axlar må jag säga!

Pillertrillarn Va sugen på att eventuellt tävla men efter att fått känna av dietens baksidor, det psykiska o fysiska illamåendet så har jag valt att omvärdera o lägga dom planerna på hyllan så länge, kanske om ett par år, who knows…

HiimanOk, får arbeta lite mer med trapsen som du säger , dom saknar lite massa, tycker jag med…

toxicjepp, backdoublebicepsen lyckas jag inte sätta riktigt bra, får öva in den lite bättre…

Med vänlig hälsning

Hardstyle

Nice deltoides !

Nu när dieten e avklarad så har jag märkt en sak, min aptit är MYCKET större än tidigare , kan vakna på nätterna 2 ggr o känna att jag är hungrig o måste krubba. Nån som vet vad detta kan bero på…slutade dieten förra lördagen så det har gått 6 dagar, kan det ha med uppfyllnad av depåer o göra eller blir det ofta så att man vräker i sig mat veckor efter dietavslut? MIn första riktiga diet så jag har inte nån koll på läget….svar uppskattas…tillägger även att formen har hållt sig även fast man krubbat som ett djur..

// Hardstyle

Hardstyle wrote:
    Nu när dieten e avklarad så har jag märkt en sak, min aptit är MYCKET större än tidigare , kan vakna på nätterna 2 ggr o känna att jag är hungrig o måste krubba. Nån som vet vad detta kan bero på…slutade dieten förra lördagen så det har gått 6 dagar, kan det ha med uppfyllnad av depåer o göra eller blir det ofta så att man vräker i sig mat veckor efter dietavslut? MIn första riktiga diet så jag har inte nån koll på läget….svar uppskattas…tillägger även att formen har hållt sig även fast man krubbat som ett djur..

// Hardstyle

Du befinner dig förmodligen under din setpoint, och nu kämpar kroppen för att återfå fettmassa.

Tills den har uppnått detta mål, och detta är en konstform som den har bemästrat till fullo under hela människans evolution, så kommer den att jävlas med dig genom att låta leptin, NPY, CCK och ghrelin spela sina roller. Samtliga är hormoner som styr bl a aptit-och hungerreglering (två olika saker..).

Det du har utsatt din kropp för inget annat än en längre tids ”semi-svält”, och tills du har återfått en del kroppsfett så får du nog räkna med en ständigt påtaglig och eskalerande hunger. Det finns ett fåtal, lyckligt lottade (?) individer som kan upprätthålla lågt bf utan några problem men dessa är i minoritet. Setpoint för de flesta män ligger inom intervallet 12-18% bf.

Jag tycker att det ser jäkligt bra ut. Benen är väl lite efter proportionsmässigt, så de får du nog jobba på innan du drar upp på scen.

BIGBOSS wrote:
    Quads,hams, gluteus och vader får du göra något åt du.
    Annars, tycker du ser tun ut i alla poser, mer massa helt enkelt.

Tycker jag ser jävligt bra ut faktiskt, vill inte bli så mycket grövre än, benen eventuellt de muskelgrupper du nämnde, vilket jag håller med om personligen sen tidigare..men massa mässigt är jag nöjd. Uppskattar dock din kritik…

Med vänlig hälsning
    Hardstyle

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 20 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.