- This topic is empty.
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Medlemsbilder › Tack, Andreaz… -12,2kg!
Jag träffade Andreaz Engström via forumet och fick hjälp att lägga upp en diet! Jag har förslappat mig efter många års träning, med förlorad motivation, och 2 småbarn och ett krävande jobb. Men så har ju många av de ”riktiga” byggarna, och de kan hitta tid till seriösa satsningar, då borde jag orka med en halvdann! Med mycket stöd och hjälp så har jag ökat under en period på 3 månader (11:e januari -11:e April) i de flesta övningar, särskilt basövningar, samtidigt som jag gått ner från riktigt ”oform” 107,6kg till att hamna på 95,2kg! Legat still ca 3½ vecka pga 72 mila flytt m.m. och ska köra igång ner mot 85-87kg på måndag igen!
Vill dock vara aningens anonym, och påpeka att Singha-linne är inte min vardagsklädsel direkt, men är lite rädd att visa ”allt” än så länge…
Så kontentan. Kan man på 3 månader med 100% kontroll göra om sig så pass mycket…då ska ni få se i höst när jag är i mitt viktmål och träningen ska ge mer muskler framöver!
Tack, Andreaz.:up:
Roligt att du hittat tillbaka, önskar dig lycka till i fortsättningen!
RFB, det är inte mig du ska tacka. Det är du som kämpat och klarat av allt själv.
Tycker att du har varit super duktig och inspirerade. Det är verkligen kul att se när någon lyckas, framförallt när personen i fråga kämpar och kämpar. Är helt övertygad om att du når ditt mål till sommaren. Det är du värd.
Jag ska inte krypa under stolen med att dina ord värmer, värmer mer än en halsduk mitt i sommaren. Glad att jag kunde hjälpa till.
Kör hårt, din vän Andreaz
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY