Tänkte göra antre också om man får det hehe

Home Forums Medlemsbilder Tänkte göra antre också om man får det hehe

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 58 total)
  • Author

Av en händelse så råkar jag faktiskt ha ditt friaprogram på film.
    Inte världens bästa kvalité precis med ändå…

Skivan är dock hemma hos en polare men jag ska se till att fixa den till dig.

//Jonas

Jonas Axelibaxelibax wrote:

//Jonas

det skulle vara super bra Jonas om du gjorde det:happy: jag har faktiskt längtat efter att se de själv

//stanley

Jonas Axelibaxelibax wrote:

//Jonas

skulle gärna vilja se den också

Hoppas du

k

StorPatrik wrote:
    skulle gärna vilja se den också

Jag med!!

snusan wrote:
    Jag med!!

Ska in i studio imorogon o få till sista delen på Poserings musiken. den e snart klart:bb2: nu jävla ska det tränas posering här när den e klar:D

BIGSTA wrote:
    Ska in i studio imorogon o få till sista delen på Poserings musiken. den e snart klart:bb2: nu jävla ska det tränas posering här när den e klar:D

Hello BIGSTA! Kör hårt nu det sista, inte långt kvar, ser fram emot ditt fria, det va grymt förra året! Ser mkt bra ut annars… MVH Jimmy:emo-thumb :bb3:

Jimmy83 wrote:
    Hello BIGSTA! Kör hårt nu det sista, inte långt kvar, ser fram emot ditt fria, det va grymt förra året! Ser mkt bra ut annars… MVH Jimmy:emo-thumb :bb3:

Nu e musiken helt klart.:dance:

BIGSTA wrote:
    bilder tagna fredag den 4 november 2005 inför lucia. tyck gärna till :whistle:

har en kompis som ska ställa upp i -80…. funderar på att få han på andra tankar.. keep up the good work :emo-thumb

gain4you wrote:
    har en kompis som ska ställa upp i -80…. funderar på att få han på andra tankar.. keep up the good work :emo-thumb

kul att det är många som ställe upp jo mer jo roligare det bli..
    vad heter din kompis? jag e i kas form just nu hoppas att det bli bättre bara 3 veckor kvar jo.

BIGSTA wrote:
    kul att det är många som ställe upp jo mer jo roligare det bli..
    vad heter din kompis? jag e i kas form just nu hoppas att det bli bättre bara 3 veckor kvar jo.

mats blomster heter han. han e faktiskt i ganska bra form. mycket mer massa än vad han hade sist.

basic wrote:
    mats blomster heter han. han e faktiskt i ganska bra form. mycket mer massa än vad han hade sist.

jo honom mins jag tävlade mot honom föra året. trevlig kille e han enlig min upfatning när jag träffade honom på lucia föra året.. hälsa honom från mig.

MVH//stanley

tror du blir farlig i

BIGSTA wrote:
    det skulle vara super bra Jonas om du gjorde det:happy: jag har faktiskt l
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.