Tävlingsbilder genom åren.

Home Forums Medlemsbilder Tävlingsbilder genom åren.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • Author

Tänkte posta lite bilder från olika tävlingar jag medverkat i. Kommer starta med SM-kval 2002 och avsluta med några från SM 2005. Vore kul med kommentarer om det skett någon utveckling, muskelgrupper som fortfarande är sämre. Jag har själv så svårt att se om det skett några större förändringar. Var kritiska, det tål jag. :up:

Eventuellt blir det någon B-F tävling framöver och då vore det kul att ännu en gång få sin fysik kritiserad. Nu finns det nämligen äntligen tid till att försöka förbättra fysiken.

Sen min nästa tävling. SM 2003. Vann här fysikronden på kvalet och slagen med en poäng av Daniel Lundevall på finalen.

Hade sen några misslyckade tävlingar på våren 2004 pga sjukdom dagen innan SM. Till Decembercupen 2004 såg det ut så här.

Avslutar sedan bildserien med bilder från SM i somras.

Hej Mats

Tycker man ser klart och tydligt att du har bara förbrättrat din form vid varje tävling

nu på sm 2005 så tycker jag personligen att det såg mkt bra ut :emo-thumb

Yes….det har bara blivit bättre….och bättre!!!! :bb2: :up:
    Byggning nästa?? :)

Vanessa Frykman wrote:
    Hej Mats

Tycker man ser klart och tydligt att du har bara förbrättrat din form vid varje tävling

nu på sm 2005 så tycker jag personligen att det såg mkt bra ut :emo-thumb

Tack Vanessa.

Även jag kan se att jag är något hårdare för varje tävling som gått. Men i övrigt hade jag gärna sett större skillnader. Benen är väl som bäst nu på SM, axlarna har blivit lite bättre, men annars? Tycker det är så svårt att bedöma sig själv, man tycker ju det mesta borde bli bättre. :p

Så fram med eran mest kritiska sida nu. :D

Tycker det e sv

Mats Egelstig wrote:
    Tack Vanessa.

Även jag kan se att jag är något hårdare för varje tävling som gått. Men i övrigt hade jag gärna sett större skillnader. Benen är väl som bäst nu på SM, axlarna har blivit lite bättre, men annars? Tycker det är så svårt att bedöma sig själv, man tycker ju det mesta borde bli bättre. :p

Så fram med eran mest kritiska sida nu. :D

Ok nu har jag titta på bilderna lite mer noga , det jag ser är du kanske skulle ha lite större vader :nerd-tb:

Polisen wrote:
    Tycker det e sv

Tjena Mats

Jag tycker att du gjort grymma förbättringar. Offseasonformen under tävlingen i Västerås när vi avslutade kvällens evenemang med en bättre utgång, ja den var då fan inte dålig på någon av oss. Jag ser mest förbättringar på din rygg som har växt något förbannat från första bilden till sista, speciellt vad gäller bredden.

Jag tycker att du har gjort störst förbättringar på Traps och ben. Var och tittade på DC 94. Du har helt klart en stark utstrålning, vilket jag inte tror är något man kan jobba sig till. Antingen har man en eller så… :unsure:

Mvh Micke

jag tycker det har hänt grejor med benen och ryggen helt klart :up:

Tycker du har förbättrat framförallt ben och rygg, på sista tiden har det blivit en riktigt grym bredd på ryggen tycker jag.. men även overall massan har ökat, såg i början lite tunn ut jämfört med på slutet tycker jag du har utvecklats stadigt till en grym fitness kropp, ungefär dit jag vill fast lite större :p
    Ska man va riktigt kritiskt så skulle vaderna kunna va lite större nu…

Tänkte snart jag ska komma upp med lite bilder snart om jag vågar, så du får du kritisera mig ordentligt för du vet ju vad som krävs.. ska upp på scen i AF så snart som möjligt nästa år ska bara hitta nån som kan hjälpa mig lite med diet och poserning nu…

//Martin

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.