Team Maximize tungvikts dam.

Home Forums Medlemsbilder Team Maximize tungvikts dam.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 143 total)
  • Author
    melancoolio wrote:
    Kände inte igen mig heller först…speglar kan lura en när det gäller mycket! ;)

Varför tar man kortet genom spegeln om man har en annan som fotograferar, grova speglar? ;)

för att kunna se själv hur man poserar?

Baboom wrote:
    Ser ju skit bra ut Denise!
    Du ser ju ut att ha hårdnat lite sen västerås, kommer ju att bli hur bra som helst.
    Självklart kommer jag att vara nere och heja på dig!

Kör hårt nu sissta veckorna!

Ser jävligt bra ut..

vilka förändringar , mer bilder!!!!! Fan det liknar inte Dee ???

My god, grov rackare.

Ska bli kul å se på Lucian :up:

ser ju riktigt bra ut

Ätit bra mat senaste året verkar det som, grovf!

Ingen dålig utveckling på 2 år:|
    Dock syns inte mycket på bilden… upp med bättre bilder.

marals76 wrote:
    Ingen dålig utveckling på 2 år:|
    Dock syns inte mycket på bilden… upp med bättre bilder.

Det kommer bilder om någon vecka!!!!!

Hej alla glada Bodymedlemmar,

Ett år har gått sen mitt första tävlingsförsök , då i BF för att känna av lite o se vad det är som gäller med tävling… Det året som har gått har jag inte varit på den lata sidan utan det har varit fullt upp med träning o kost o resultatet säger väl sig självt… Jag har många supportiva och hjälpsamma coacher bakom mig som hjälper OCH motiverar mig och jag är så tacksam för det… Min älskade sambo och coach Mattias, ett eloge för dig som ställer upp för mig fastän jag och humöret inte alltid drar samman ;)

Det är drygt sex veckor kvar och jag kunde inte vara mer motiverad… Mera bilder kommer att komma om någon/några veckor och tills dess…. peace to the people!!!

PS Tack för alla fina kommentarer och uppmuntran från er alla !!!! Tack !!! Vi syns på Lucia !!! DS

Jättefint :nod :up:

Dee wrote:
    Hej alla glada Bodymedlemmar,

Ett år har gått sen mitt första tävlingsförsök , då i BF för att känna av lite o se vad det är som gäller med tävling… Det året som har gått har jag inte varit på den lata sidan utan det har varit fullt upp med träning o kost o resultatet säger väl sig självt… Jag har många supportiva och hjälpsamma coacher bakom mig som hjälper OCH motiverar mig och jag är så tacksam för det… Min älskade sambo och coach Mattias, ett eloge för dig som ställer upp för mig fastän jag och humöret inte alltid drar samman ;)

Det är drygt sex veckor kvar och jag kunde inte vara mer motiverad… Mera bilder kommer att komma om någon/några veckor och tills dess…. peace to the people!!!

PS Tack för alla fina kommentarer och uppmuntran från er alla !!!! Tack !!! Vi syns på Lucia !!! DS

Jag är mkt imponerad Dee ;) hard work gives good results:pop:

Hej Dee,

Vilken skillnad! Kände inte igen dig alls! Hade någon visat bilden på dig hade jag nog inte vetat att det var du! :|

Tror jag såg dig i Västerås men osäker, var stressad då jag coachade.. Hann inte förbi tyvärr.

Stort lycka till!

Mvh Madde

Hej Madde,

Vad roligt att skillnaden syns då haha… mycket arbete ligger bakom…

Jag såg dig i Västerås och du SÅG väldigt stressad ut.. Med tanke på tävlingen och att du kanske coachade någon ”vågade” jag inte störa dig heller.. men vi syns ändå på Lucia… Du kommer väl? Då kan vi catch up a lite grann ;)

/Denise

Vanessa Frykman wrote:
    Jag är mkt imponerad Dee ;) hard work gives good results:pop:

Ja men vad härligt då !!!!! :P

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 143 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.