Home › Forums › Medlemsbilder › Team Maximize tungvikts dam.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 oktober, 2006 at 12:09 #922291Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Kände inte igen mig heller först…speglar kan lura en när det gäller mycket!
Varför tar man kortet genom spegeln om man har en annan som fotograferar, grova speglar?
29 oktober, 2006 at 13:03 #922292Anonym anvandareMemberför att kunna se själv hur man poserar?
29 oktober, 2006 at 13:55 #922293Anonym anvandareMember…
Baboom wrote:Ser ju skit bra ut Denise!
Du ser ju ut att ha hårdnat lite sen västerås, kommer ju att bli hur bra som helst.
Självklart kommer jag att vara nere och heja på dig!Kör hårt nu sissta veckorna!
Ser jävligt bra ut..
29 oktober, 2006 at 15:17 #922294Anonym anvandareMembervilka förändringar , mer bilder!!!!! Fan det liknar inte Dee ???
29 oktober, 2006 at 15:32 #922295Anonym anvandareMemberMy god, grov rackare.
Ska bli kul å se på Lucian :up:
29 oktober, 2006 at 17:45 #922296Anonym anvandareMemberser ju riktigt bra ut
30 oktober, 2006 at 09:55 #922297Anonym anvandareMemberÄtit bra mat senaste året verkar det som, grovf!
30 oktober, 2006 at 10:01 #922298Anonym anvandareMemberIngen dålig utveckling på 2 år:|
Dock syns inte mycket på bilden… upp med bättre bilder.30 oktober, 2006 at 11:59 #922299Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Ingen dålig utveckling på 2 år:|
Dock syns inte mycket på bilden… upp med bättre bilder.Det kommer bilder om någon vecka!!!!!
30 oktober, 2006 at 13:30 #922300Anonym anvandareMemberHej alla glada Bodymedlemmar,
Ett år har gått sen mitt första tävlingsförsök , då i BF för att känna av lite o se vad det är som gäller med tävling… Det året som har gått har jag inte varit på den lata sidan utan det har varit fullt upp med träning o kost o resultatet säger väl sig självt… Jag har många supportiva och hjälpsamma coacher bakom mig som hjälper OCH motiverar mig och jag är så tacksam för det… Min älskade sambo och coach Mattias, ett eloge för dig som ställer upp för mig fastän jag och humöret inte alltid drar samman
Det är drygt sex veckor kvar och jag kunde inte vara mer motiverad… Mera bilder kommer att komma om någon/några veckor och tills dess…. peace to the people!!!
PS Tack för alla fina kommentarer och uppmuntran från er alla !!!! Tack !!! Vi syns på Lucia !!! DS
30 oktober, 2006 at 14:10 #922301Anonym anvandareMemberJättefint :nod :up:
30 oktober, 2006 at 17:18 #922302Anonym anvandareMemberDee wrote:Hej alla glada Bodymedlemmar,Ett år har gått sen mitt första tävlingsförsök , då i BF för att känna av lite o se vad det är som gäller med tävling… Det året som har gått har jag inte varit på den lata sidan utan det har varit fullt upp med träning o kost o resultatet säger väl sig självt… Jag har många supportiva och hjälpsamma coacher bakom mig som hjälper OCH motiverar mig och jag är så tacksam för det… Min älskade sambo och coach Mattias, ett eloge för dig som ställer upp för mig fastän jag och humöret inte alltid drar samman
Det är drygt sex veckor kvar och jag kunde inte vara mer motiverad… Mera bilder kommer att komma om någon/några veckor och tills dess…. peace to the people!!!
PS Tack för alla fina kommentarer och uppmuntran från er alla !!!! Tack !!! Vi syns på Lucia !!! DS
Jag är mkt imponerad Dee hard work gives good results:pop:
31 oktober, 2006 at 12:53 #922303Anonym anvandareMemberHej Dee,
Vilken skillnad! Kände inte igen dig alls! Hade någon visat bilden på dig hade jag nog inte vetat att det var du!
Tror jag såg dig i Västerås men osäker, var stressad då jag coachade.. Hann inte förbi tyvärr.
Stort lycka till!
Mvh Madde
31 oktober, 2006 at 14:20 #922304Anonym anvandareMemberHej Madde,
Vad roligt att skillnaden syns då haha… mycket arbete ligger bakom…
Jag såg dig i Västerås och du SÅG väldigt stressad ut.. Med tanke på tävlingen och att du kanske coachade någon ”vågade” jag inte störa dig heller.. men vi syns ändå på Lucia… Du kommer väl? Då kan vi catch up a lite grann
/Denise
31 oktober, 2006 at 14:21 #922305Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag är mkt imponerad Dee hard work gives good results:pop:Ja men vad härligt då !!!!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.