Home › Forums › Medlemsbilder › Team Maximize tungvikts dam.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2006 at 08:59 #922336Anonym anvandareMember
Hej Vanessa
Japp jag är väldigt nöjd med dem jag oxå faktiskt !!!! Sen har de inte kommit gratis även om jag skulle velat det haha det ligger håååård håååård håååård träning o blodsmak i munnen…
Tackar och bockar
Vanessa Frykman wrote:Helvete vilka biceps du har fått på 2 ¨år .Dunder honung is the shit girl
Bra framsteg Dee
20 december, 2006 at 09:10 #922337Anonym anvandareMemberTeTe wrote:+biljonerDen muskelgrupp som framträder mest är dina biceps..mått, flexad, oflexad? Hoppas du lyckas behålla massa/massan med en hårdare deff.
Det är där den största utmaningen kommer nämligen, att försöka behålla muskelmassan. Många som misslyckas där men med ditt crew bakom dig så lyckas det säkert :emo-thumb
Hej Te Te
Japp som du säger så har jag biceps som utmärker sig mycket väl Mått på dem… 42 är det när de är flexade … har aldrig mätt dem oflexade men ska göra det så fort jag kommer hem…
LP var som sagt en delplan i en mycket större plan o allt har gått som beräknat hittills o ja det kommer att fortsätta att bli en hel del förändringar i min kropp… med hårdhet i fokus …
Crewen jag har bakom mig är VÄRLDENS BÄSTA !!!!! Min coach/sambo som svettas blod med mig och min underbara sponsor som stöttar upp och motiverar mig… och mina underbara nära o kära som stöttar mig o vågar vara ärliga och inte bara dunkar rygg… ETT STORT TACK FRÅN HJÄRTAT är vad de ska ha …
Snart är det ett nytt år och med det blir det nya utmaningar… som jag brukar säga… Den som lever får se …
20 december, 2006 at 09:10 #922338Anonym anvandareMember..
20 december, 2006 at 11:05 #922339Anonym anvandareMemberDee wrote:Det FINNS en hel del muskler under, that s for sure.. Jag har inte tränat så länge (2 år som sagt) och den här tävlingen var en del av en plan.. Jag ville inte tappa massa och det blev på hårdhetens bekostnad.. Men planen fortsätter och nya mål har satts upp redan.. Massan har jag och hårdheten är på god väg.. Den som lever får se :nodjapp, den som lever får se:up:
Du kanske ska köra sm nästa år, så får vi tävla i samma klass:p vore kul! för mig e re tvärt om, har hårdheten och massan på god väg:D20 december, 2006 at 16:15 #922340Anonym anvandareMemberA_Puma wrote:japp, den som lever får se:up:
Du kanske ska köra sm nästa år, så får vi tävla i samma klass:p vore kul! för mig e re tvärt om, har hårdheten och massan på god vägSm blir det inte för Denise! hon har ett närmare mål att köra på!
Team Maximize har gjort lite ändringar i hennes diet program! och hon kommer att komma in hårdare nästa gång!!!! mycket hårdare………..
Hon vägde in på 72 kg på lucia och ca 5 kg till ska hon ner till nästa tävling + och minus något kg.
som sagt allt detta är en del av en plan och hon kommer till slut att köra på ett sm inom något år!20 december, 2006 at 18:55 #922341Anonym anvandareMemberförstår att du får sponsorer! mycket vacker tjej med ett säljande utseende som man säger! skulle nog bli en grymt bra omslagstjej, borde du satsa på!
20 december, 2006 at 18:58 #922342Anonym anvandareMemberDee wrote:Visst är han duktig !!!!!!!!!!Oj tränat 2 år , de va inte dåligt 😮
21 december, 2006 at 14:16 #922343Anonym anvandareMemberSm blir det inte för Denise! hon har ett närmare mål att köra på!
Team Maximize har gjort lite ändringar i hennes diet program! och hon kommer att komma in hårdare nästa gång!!!! mycket hårdare………..
Hon vägde in på 72 kg på lucia och ca 5 kg till ska hon ner till nästa tävling + och minus något kg.
som sagt allt detta är en del av en plan och hon kommer till slut att köra på ett sm inom något årdet blir säkert jättebra med en långsiktig plan. Dieten är ju vad som är svår att pricka in å det tar nog ett antal dieter innan man lär sig. ja, det är ju ett år till sm så det vore ju kul med fler stora tjejer:up:
21 december, 2006 at 18:25 #922344Anonym anvandareMemberA_Puma wrote:det blir säkert jättebra med en långsiktig plan. Dieten är ju vad som är svår att pricka in å det tar nog ett antal dieter innan man lär sig. ja, det är ju ett år till sm så det vore ju kul med fler stora tjejer:up:Tjena Frida
Du får nog hjälpa till med dieten för du blir ju alltid hårdare än hårdast:D
21 december, 2006 at 18:40 #922345Anonym anvandareMemberjensak wrote:Sm blir det inte för Denise! hon har ett närmare mål att köra på!
Team Maximize har gjort lite ändringar i hennes diet program! och hon kommer att komma in hårdare nästa gång!!!! mycket hårdare………..Ms Olympia :yahoo:
23 december, 2006 at 19:23 #922346Anonym anvandareMemberFairing wrote:Tjena FridaDu får nog hjälpa till med dieten för du blir ju alltid hårdare än hårdast:D
Skratt….tackar å bockar…
ja med fairing kan man inte bli annat än hård:emo-thumb25 december, 2006 at 21:58 #922347Anonym anvandareMemberJa du har strålande form och jag ser verkligen potensial.
Å som många pratar om….bicpesen… grymt!… 42 cm hård e bra för en KILLE Hade svårt att hålla uppe hakan på LPHärligt å se Dee! Lycka till med nästa tävling!
// Daniel27 december, 2006 at 08:51 #922348Anonym anvandareMemberFairing wrote:Tjena FridaDu får nog hjälpa till med dieten för du blir ju alltid hårdare än hårdast:D
Haha ja självklart lasse… tjänster o gentjänster.. i utbyte kan vi mer än gärna hjälpa Frida med massan…. :up:
27 december, 2006 at 08:53 #922349Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Ms Olympia :yahoo:Man vet aldrig vad framtiden och motivationen visar eller hur??? Med rätt hårdhet o lite mer massa sitter det bergsäkert !!!! haha
27 december, 2006 at 11:30 #922350Anonym anvandareMemberDee wrote:Haha ja självklart lasse… tjänster o gentjänster.. i utbyte kan vi mer än gärna hjälpa Frida med massan…. :up:ni kan få hjälpa mig med massan.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.