Home › Forums › Medlemsbilder › Team Maximize tungvikts dam.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 december, 2006 at 14:04 #922351Anonym anvandareMemberFairing wrote:ni kan få hjälpa mig med massan.
Haha javisst säg till när bara !!! så fixar vi det !!!
27 december, 2006 at 14:04 #922352Anonym anvandareMemberFairing wrote:ni kan få hjälpa mig med massan.Haha javisst säg till när bara !!! så fixar vi det !!!
27 december, 2006 at 14:15 #922353Anonym anvandareMemberDee wrote:Man vet aldrig vad framtiden och motivationen visar eller hur??? Med rätt hårdhet o lite mer massa sitter det bergsäkert !!!! hahaI den här takten du har utvecklats så lär ju Ms Olympia inte vara alltför långt borta :p :emo-thumb
När har man ”rätt” hårdhet? Kan man ha flera u lost me..
27 december, 2006 at 14:47 #922354Anonym anvandareMemberVilken förändring Denise;)
Du körde juh på vårat gym innan förra Lucia/Fitness och det verkar ha hänt en del hel sedan dess…STOOR!
Underbart stor!!Grattis till din BB-debut och lycka till i framtida satsningar.
Sari27 december, 2006 at 18:03 #922355Anonym anvandareMemberDee wrote:Haha ja självklart lasse… tjänster o gentjänster.. i utbyte kan vi mer än gärna hjälpa Frida med massan…. :up:vilka ”vi” skulle hjälpa mig med massan tro…? Du?…..hmmm……du hade tränat vad var det…ett heeelt år?:p
28 december, 2006 at 09:49 #922356Anonym anvandareMemberA_Puma wrote:vilka ”vi” skulle hjälpa mig med massan tro…? Du?…..hmmm……du hade tränat vad var det…ett heeelt år?:pJag har ett stort team bakom mig som har hjälpt mig otroligt mycket.. och de är duktigast.. Men som sagt man måste tävla för maximize för att få den hjälpen Det var min första debut på BB planen och vilken otrolig erfarenhet… vilken rusch !!! Efter en gång är man fast fast fast :emo-thumb
Du såg jätte bra ut frida när du tävlade.. Var det i -57 du tävlade? Du VAR hård tjejen!! Verkligen… Bra kämpat! Med min massa och din hårdhet så finns det inga hinder till en pallplats haha … Men det kommer…
28 december, 2006 at 09:58 #922357Anonym anvandareMemberTeTe wrote:I den här takten du har utvecklats så lär ju Ms Olympia inte vara alltför långt borta :p :emo-thumbNär har man ”rätt” hårdhet? Kan man ha flera u lost me..
Rätt hårdhet är när allt klickar rätt och man står där på pallen och tänker efter och är glad över sin insats !!! Det var så jag menade.. förlåt om det lät flummigt.. jag får skylla på dunderförkylningen jag smittades av under helgen …
28 december, 2006 at 10:08 #922358Anonym anvandareMembersaragrenwood wrote:Vilken förändring Denise;)
Du körde juh på vårat gym innan förra Lucia/Fitness och det verkar ha hänt en del hel sedan dess…STOOR!
Underbart stor!!Grattis till din BB-debut och lycka till i framtida satsningar.
SariHej Hej,
Jag körde på många olika gym innan min fitnessatsning förra året men kan du möjligtsvis mena Wolrd Class i Sumpan? Ja en hel del ändringar har skett sen dess o en hel del tårar o svett offrats på gymmet… och jag är nöjd med resultatet.. Men ändringarna fortsätter…
Tackar !! Vad gulligt!!
28 december, 2006 at 10:51 #922359Anonym anvandareMemberHej gumman… Ville bara skicka lite kramar till dig. Har lagt upp en bild på dig i min å silvias tråd, i repan… hoppas det var ok?
Hörs sen.
Pöss å allt28 december, 2006 at 11:50 #922360Anonym anvandareMemberAnna Lübeck wrote:Hej gumman… Ville bara skicka lite kramar till dig. Har lagt upp en bild på dig i min å silvias tråd, i repan… hoppas det var ok?
Hörs sen.
Pöss å alltHEEEEEJ GUMS !!!!! Skickar du bara LIIITE kramar?? snyft … haha nejdå, vad glaaaaad jag blir.. Du kommer få riktiga o mååååånga kramar när du ska upp nästa helg.. då kan vi jämföra våra jäsmagar hiiii ….
Men gumman, självklart är det ok att du lagt upp en bild på mig där… hoppas ingen sån där konstig bild bara hahha…. jag ska dit på en GÅNG o kolla 😮
massa pussar o porr på dig
28 december, 2006 at 15:20 #922361Anonym anvandareMemberDee wrote:Jag har ett stort team bakom mig som har hjälpt mig otroligt mycket.. och de är duktigast.. Men som sagt man måste tävla för maximize för att få den hjälpen Det var min första debut på BB planen och vilken otrolig erfarenhet… vilken rusch !!! Efter en gång är man fast fast fast :emo-thumbDu såg jätte bra ut frida när du tävlade.. Var det i -57 du tävlade? Du VAR hård tjejen!! Verkligen… Bra kämpat! Med min massa och din hårdhet så finns det inga hinder till en pallplats haha … Men det kommer…
tack å bock, jag säger inget om maximize, dom e jätte duktiga.
Japp jag körde -57 därav muskelförlust för att komma ner å jag var minst ett huvud längre än de andra…så störst var jag knappast å satsar inte på det heller. vill bli en bra byggare med kvinnlighet och fina linjer, det är mitt mål. nästa år blire ju -55 och +55 så den som lever får se…eller vad du nu sa:emo-thumbEtt gott tips som jag lärde mig av dieten sist, lyssna på DIG själv och din kropp,För det är bara du och ingen annan som vet hur du fugerar.
Men självklart behöver vi alla hjälp på vägen..
Jag ska använda mig av min egna coach och sambo som vet hur man tränar hårt.. :up: Hur många tar 340kg i bänk? (å jag syftade inte på mig själv nu…he…he..)28 december, 2006 at 15:23 #922362Anonym anvandareMemberA_Puma wrote:Jag ska använda mig av min egna coach och sambo som vet hur man tränar hårt.. :up: Hur många tar 340kg i bänk? (å jag syftade inte på mig själv nu…he…he..)Vem är din sambo som är så sjukt stark?
28 december, 2006 at 15:25 #922363Anonym anvandareMemberLinn wrote:Vem är din sambo som är så sjukt stark?Han heter Lasse Erlandsson å ÄR verkligen så stark.man ligger lite efter kan man säga…he…he…
28 december, 2006 at 19:51 #922364Anonym anvandareMemberA_Puma wrote:Han heter Lasse Erlandsson å ÄR verkligen så stark.man ligger lite efter kan man säga…he…he…Det va ett tag sen jag var lite stark drygt ett år sen jag träna nu ..:pop: nu äter man mest bara .
28 december, 2006 at 20:05 #922365Anonym anvandareMemberLars Erlandsson wrote:Det va ett tag sen jag var lite stark drygt ett år sen jag träna nu ..:pop: nu äter man mest bara .Vad har hänt, skada?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.