Home › Forums › Medlemsbilder › Team Maximize tungvikts dam.
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
28 december, 2006 at 20:36 #922366Anonym anvandareMemberNiclas03 wrote:Vad har hänt, skada?
hej niklas nej har varit lite mycket jobb detta år så svårt att hinna med träning men har börjat röra på mig igen .:emo-thumb
2 januari, 2007 at 21:17 #922367Anonym anvandareMemberLars Erlandsson wrote:Det va ett tag sen jag var lite stark drygt ett år sen jag träna nu ..:pop: nu äter man mest bara .Har du gjort 340 kg i bänk. Var finns det resultatet??? Eller har du gjort det hemma med egna vikter??? På WPC VM gick det ju inte så bra för ett par år sedan. Tvärrbomma på 290 KG. Men snacka går ju.
2 januari, 2007 at 21:44 #922368Anonym anvandareMemberja för det första va det för ett år sen i november och helt rätt jag bomma ut mig där men det hade sina själ . sen vad jag gjort eller inte vet ju vissa som va med o passa .
2 januari, 2007 at 21:48 #922369Anonym anvandareMemberLars Erlandsson wrote:ja för det första va det för ett år sen i november och helt rätt jag bomma ut mig där men det hade sina själ . sen vad jag gjort eller inte vet ju vissa som va med o passa .Skulle vara kul att veta vilka som passade?
2 januari, 2007 at 21:52 #922370Anonym anvandareMemberspelar inte så stor roll men det hände i gävle på 320 kg . vad har du själv lyckats med för vikter ???
2 januari, 2007 at 22:05 #922371Anonym anvandareMemberPeter 999 wrote:Har du gjort 340 kg i bänk. Var finns det resultatet??? Eller har du gjort det hemma med egna vikter??? På WPC VM gick det ju inte så bra för ett par år sedan. Tvärrbomma på 290 KG. Men snacka går ju.oj oj oj…skratt….anar en viss avundsjuka det vore ju dumt att istället bli imponerad…..?!? jaa snacka går ju tydligen….:nono:
2 januari, 2007 at 22:08 #922372Anonym anvandareMemberLars Erlandsson wrote:spelar inte så stor roll men det hände i gävle på 320 kg . vad har du själv lyckats med för vikter ???Nyss var det 340 Kg men skit samma. Göran Rosen och resten du tränade med där uppe, håller inte riktigt med om dem vikterna du nämner. Men dem kanske inte talar sanning? vad vet jag.
2 januari, 2007 at 22:09 #922373Anonym anvandareMemberA_Puma wrote:oj oj oj…skratt….anar en viss avundsjuka det vore ju dumt att istället bli imponerad…..?!? jaa snacka går ju tydligen….:nono:Absolut inte avundsjuk, lite trött på skitsnacket bara
2 januari, 2007 at 22:32 #922374Anonym anvandareMemberAvundsjuka avundsjuka avundsjuka, suck. Måste man vara avundsjuk så fort man ifrågsätter något eller kommer med kritik?
3 januari, 2007 at 09:16 #922375Anonym anvandareMemberPeter 999 wrote:Nyss var det 340 Kg men skit samma. Göran Rosen och resten du tränade med där uppe, håller inte riktigt med om dem vikterna du nämner. Men dem kanske inte talar sanning? vad vet jag.knappast jag som skrev 34 kg men du kanske behöver nya glasögon . skulle fortfarande vara kul att läsa vad Du lyckats med för vikter . jag om nån vet precis vad vi gjorde o han med med tror knappast du vet ett skit om nånting .det har du bevisat för mig och många andra många gånger .
3 januari, 2007 at 09:20 #922376Anonym anvandareMemberVänligen inget mer off-topic i denna tråd. Den handlar, om någon nu missat det, om Team Maximizes tungviktsdam och inte om vem som bänkar mest av herrarna.
3 januari, 2007 at 09:31 #922377Anonym anvandareMemberJay wrote:Vänligen inget mer off-topic i denna tråd. Den handlar, om någon nu missat det, om Team Maximizes tungviktsdam och inte om vem som bänkar mest av herrarna.ja förlåt att en viss spellevink skulle missa det vet inte varför jag drogs med av hans avundsjuka det handlar ju om dee groov som fn inte om lilla småland
3 januari, 2007 at 12:41 #922378Anonym anvandareMemberDenise!, helt fantastisk förvandling!, skulle inte kännt igen dej om ni inte sagt nåt, sötnosen ifrån exhale har blivit GROV!, å ännu snyggare! :emo-thumb
Hälsa Matte!
3 januari, 2007 at 17:15 #922379Anonym anvandareMemberLars Erlandsson wrote:ja förlåt att en viss spellevink skulle missa det vet inte varför jag drogs med av hans avundsjuka det handlar ju om dee groov som fn inte om lilla smålandJag är inte Peter Småland. men däremot ska du höra av dig till han. Han är väldigt angelägen att få sitt golv mm klart i huset.
Även Robert kocken ska du snarast höra av dig till och du vet själv vad det gäller.
Och det sista jag är, det är att vara avundsjuk på dig.Dee ursäkta att jag bröt in på din tråd. Formen ser grym ut. Kör på hårt.:emo-thumb
4 januari, 2007 at 15:55 #922380Anonym anvandareMemberHär är gänget på nyår!!! Några kilo(ehm 10 kanske) tyngre då rå !!!! :pop: åhh så många blandade känslor
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.