Tellis ”flexar”

Home Forums Medlemsbilder Tellis ”flexar”

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • Author

Lägger in 2st bilder som togs för ca 7 veckor sen. Har nu dietat i 6 veckor och har 6 kvar till min debut. Jag tänkte nämligen skämma ut mig på NOGP:o … Men men, skam te den som inte provar eller hur säger man.. :p

Skall fixa nya väldigt snart.
    Ge gärna kritik, dock inte för hårda kommentarer nu va?! :nono: :D

//Tellis

fyll gärna i lite info om dig
    vikt
    längd
    hur länge du tränat
    målvikt på diet
    bf%?

lättare att ge konstruktiv kritik då. för övrigt ser det stabilt ut vad tänker du tävla i ?

Ser bra ut.
    Lite mer ben bara så blir du riktigt komplett.

Oj, glömde fakta ja.. :p Jag var för trött helt enkelt!

vikt: ca 83 i nuläget
    längd: 175
    Jag har tränat i nästan 7 år, först nu sen oktober jag kört byggning. Jag har tävlat i styrkelyft i 5år innan (Klass 75-90).

målvikt på diet: måste ner till 79kg eftersom jag skall tävla i Classic Bodybuilding. (-178)
    Sen så har jag tyvärr inte en aning om min bf%.

marals76 wrote:
    Ser bra ut.
    Lite mer ben bara så blir du riktigt komplett.

hehe… Bena är dem som alltid varit köttigast på mig, men som sagt lite kanske det släpar lite nu.. har ju inte prioriterat ben dem sista månaderna eftersom axlar och armar var ganska dåliga efter 5år styrkelyftande. Baksidan vet jag i alla fall att det släpar…fram syns dåligt på bilderna. Ska fixa bättre framsida bild till nästa gång. :)

Har jag glömt något nu? Påmin mig i sådana fall

Ryggen och vaderna såg väldigt stabilt ut !

kiivisch wrote:
    Ryggen och vaderna såg väldigt stabilt ut !

Tackar! :) Måste erkänna… har knappt tränat vader i hela mitt liv.. kan nästan räkna passen på fingrarna.. :p
    Hela familjen har bra vader naturligt! :emo-thumb

Dr.squat wrote:
    Måste erkänna… har knappt tränat vader i hela mitt liv.. kan nästan räkna passen på fingrarna.. :p
    Hela familjen har bra vader naturligt! :emo-thumb

men vafan… det behövde du väl inte säga :(

hehe näerå, styrkelyft sade du ? stats? :emo-thumb

kiivisch wrote:
    men vafan… det behövde du väl inte säga :(

hehe näerå, styrkelyft sade du ? stats? :emo-thumb

hehe, sorry! :)

Jepp, 5 år för Göteborgs SK. klass 82:5 262.5kg i knäböj, 145 i bänk, 225 i mark Klass 90: 270, 150, 225
    Gjorde 280 i böjen på träning, 170 i bänk och 240 i mark.. fick det inte o stämma på slutet. Han med 1 U-SM guld och 2 Silver (Uoch J)

Dr.squat wrote:
    hehe, sorry! :)

Jepp, 5 år för Göteborgs SK. klass 82:5 262.5kg i knäböj, 145 i bänk, 225 i mark Klass 90: 270, 150, 225
    Gjorde 280 i böjen på träning, 170 i bänk och 240 i mark.. fick det inte o stämma på slutet. Han med 1 U-SM guld och 2 Silver (Uoch J)

:| inte så konstigt att du kallar dig dr.squat då kanske

kiivisch wrote:
    :| inte så konstigt att du kallar dig dr.squat då kanske

hehe… Touché! :D Knäböj var det roligaste att träna så jag utvecklade min teknik väldigt mycket där:)

Nu har jag tagit nya, dock endast på överkropp.. Svårt att få bra bilder när man tar dem själv med stativ och auto.. :p
    Men men, har är dem.. lite förbättring känns det som och nu återstår det 6 veckor. :)

Pectoralis wrote:
    looking real good, va e din vikt nu?

Thanx! :D
    JAg trodde att jag vägde 83 som jag skrev innan.. men tom i magen i förmiddags så stanna den på 81:) så jag lär la väga in på typ 77kg:p

Diggar din bicce asså!:up:

Kör hårt, lycka till med debuten

Joackim wrote:
    Kör hårt, lycka till med debuten

Tack så mycket! :) :bb:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 25 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.