Testbilderna från helgens fotografering

Home Forums Medlemsbilder Testbilderna från helgens fotografering

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 43 total)
  • Author
    arnie_88 wrote:
    Bilderna blev jävligt bra.Tog du bilderna för skojs skull eller kommer de att publiceras?

Tack så mycket, väldigt kul att höra när man jobbar hårt i två dagar.

De kommer inte publiceras och det var väldigt skoj! :D
    Men jag skulle inte säga för skojs skull, allt jag gör har en mening och jag har noggrant planerat vad jag vill åstadkomma och när. Sen om det blir så det vet ingen men en sak är säker, jag har drömmar. ;)

Kanske lite gay att säga det men jag säger det iallafall: 😮 ”Grymt snygga bilder”:up:

Reklam för vad?:)

Eller försäker du skrapa ihop till en modell-katalog? Glöm isf inte den obligatoriska polotröj-bilden, den vill de alltid ha!:p

grymt snygga bilder o form asså…läckra bilder är nog rätta ordet säger som bror min s i inägget tidigare glöm ej polotröjsbilden;)

Sjyssta bilder:emo-thumb

Tack alla, bilderna är bara för eget bruk och jag jobbar på att sätta ihop en portfolio och räknar med att göra fler fotograferingar inom ett år för att bygga ut den ytterligare. Polobilden är ju given, måste ha varit full som glömde den. ;)

Riktigt BRA bilder, inspirerande och motiverande!
    Kör hårt! /lilla b

superberggren wrote:
    Riktigt BRA bilder, inspirerande och motiverande!
    Kör hårt! /lilla b

Tack så hemskt mycket. Ang. bilderna så va detta bara testbilder och inget annat. Dock har jag faktiskt fått en smygtitt på några av de ”riktiga” bilderna och som den ”klapp-på-axeln-sökande”-exhibitionist jag är så lägger jag självfallet upp de för allmän beskådning. :D

Riktigt snygga mannen! Så impad!
    Inspirerar så mycket! Ha en fin helg! /lilla b

Jag har många bilder men väljer att bara posta de jag gillar bäst. Självklart gillar inte alla bilderna, alla har olika smak men jag är faktiskt väldigt nöjd med att få så många bilder.

Lite fler:

Riktigt snygg bilder !! !! :emo-thumb

jag gillar mest dom svartvita o helt klart den ”posterbilden” när du står emot plåtväggen ser det ut som…

Dina axlar är större än mina lår. Snygga bilder och bra resultat.

Musklig kille grimaserar i glansiga blåa shorts (almost hotpants). Liiite David LaChapelle-stil över bilden med fotbollen. :up:

Kul när någon bjuder på sig själv lite. Fortsätt så!

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 43 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.