Titta! En norska!

Home Forums Medlemsbilder Titta! En norska!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 302 total)
  • Author

If?

P-Power wrote:
    okej okej, Riktigt snygga bilder du lagt upp förresten..:) vad har du för mål vikt?

:)
    Svårt att säga, men jag tror jag måste ner ytterligare 5-6 kg. Vågen visade 61,9 kg i dag.

Grandmaster wrote:
    If?

Jag har i stort sett alltid ätit 3 gånger om dagen, och gör det fortfarande. Även om jag kliver upp kl 5, är min första måltid ca kl 11:30 och min sista mellan kl 20-21.

En ”normal” bild utan posering:

[img=http://i151.photobucket.com/albums/s143/kriweb/IMGP3766.jpg]

Skulle du kunna lägga ut en bild på dig i underkläder med en jordgubb imunnen och en minimjölk hällandes över dig?:P Nää men det ser väldig bra ut

kriweb wrote:
    Svårt att säga, men jag tror jag måste ner ytterligare 5-6 kg. Vågen visade 61,9 kg i dag.

Jag har i stort sett alltid ätit 3 gånger om dagen, och gör det fortfarande. Även om jag kliver upp kl 5, är min första måltid ca kl 11:30 och min sista mellan kl 20-21.

En ”normal” bild utan posering:

[img=http://i151.photobucket.com/albums/s143/kriweb/IMGP3766.jpg]

:up: snyggt

Onekligen mycket bra form. O inte för att vara tjej utan överhuvudtaget. Tänk om ens egna tjej hade den disiplinen
    Vilket gym tränar du på. Antar du är inflyttad svensk med tanke på stavningen : )

Skall bli skoj att följa utvecklingen!

Lycka till!!

kriweb wrote:

Okej, ska bli roligt att se hur resultatet blir, Tråden kommer att följas..:):pop:

kriweb wrote:
    Jag vill ha lite mer massa på benen.. men det måste bli efter deffen.

Kommer bli fint, men jag trodde du ville tävla?

mysk wrote:
    Tänk om ens egna tjej hade den disiplinen

Hoppas innerligt att hon inte läser den här tråden

Olivia wrote:

Hihi sån sjælvdistans har hon så det ær inga problem : )
    Var menat som en komplimang till trådskaparen o ingen diss mot min flicka : )

World War III wrote:
    Skulle du kunna lägga ut en bild på dig i underkläder med en jordgubb imunnen och en minimjölk hällandes över dig? Nää men det ser väldig bra ut

Ja, självklart skall jag det..

holma82 wrote:
    :up: snyggt

Tack :)

mysk wrote:
    Onekligen mycket bra form. O inte för att vara tjej utan överhuvudtaget. Tänk om ens egna tjej hade den disiplinen
    Vilket gym tränar du på. Antar du är inflyttad svensk med tanke på stavningen

Skall bli skoj att följa utvecklingen!

Lycka till!!

Jag är norsk, och bor i oslo. Jag är tillsammans med en svensk ;)

Tack så mycket!

P-Power wrote:
    Okej, ska bli roligt att se hur resultatet blir, Tråden kommer att följas..:pop:

:emo-thumb

Olivia wrote:
    Kommer bli fint, men jag trodde du ville tävla?

Ja, jag vill tävla, men man måste ju börja någonstans.
    Jag har bara styrketränat i 8 månader, och det kommer nog att ta mycket längre tid att bygga mer massa på benen. Jag vill oavsett prova i år och få erfarenhet med det

mysk wrote:
    Hihi sån sjælvdistans har hon så det ær inga problem Var menat som en komplimang till trådskaparen o ingen diss mot min flicka

Jag förstod dig ;) Ingenting fel med att gilla någons disciplin.

kriweb wrote:
    Ja, självklart skall jag det..

Tack :)

Jag är norsk, och bor i oslo. Jag är tillsammans med en svensk ;)

Tack så mycket!

Ah det førklarar det hela .)

Några fler bilder vore kul!

Hej

har du något gym att rekommendera i Oslo? Vart tränar de flesta som tävlar nått speciellt gym?

Mvh

cattahs wrote:
    Hej

har du något gym att rekommendera i Oslo? Vart tränar de flesta som tävlar nått speciellt gym?

Mvh

Om jag får låna tråden o rekomendera sats på sjölyst. Absolut största i om inte hela norden så iaf norge…myckt trevligt gym!

Fuck va snyggt

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 302 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.