Titta! En norska!

Home Forums Medlemsbilder Titta! En norska!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 302 total)
  • Author

Vacker rygg , fyfan :) behåll den!

Ser riktigt bra ut! =)

Mranderson wrote:
    Vacker rygg , fyfan :) behåll den!

Tack, klart jag skall :D

MATTI wrote:
    Ser riktigt bra ut! =)

Tack Matti :)

Shit vilka jävla resultat du har fått. Du ser ut att ha fina förutsättningar så ta vara på dom! Skulle vara intressant att få se lite stats. Såg tidigare i tråden att du hade för jävla starka biceps.
    Ser riktigt fint ut! :up:

Mums! Kempebra!

Tycker du ska försöka bygga på häcken lite så den ser ut som en halvmåne i profil! SO sexy ;)

Bra jobbat! Bra deff!

hej dær nu ær man i Oslo vart trænade du sa du?

skit snygga linjer! :)

kriweb wrote:
    Nu, Februari 08:
    [img=http://i151.photobucket.com/albums/s143/kriweb/IMGP3894.jpg]

Extremt bra. Bra fysik oavsett hur länge du har tränat, men extra bra på den korta tiden.

Armarna tar fortfarande över axel och ryggpartiet på bilden, tycker jag. Det fattas som sagt tidigare lite lats och lite höjd på axlarna. Ser ut att vara posen till viss del, eftersom att det är olika på båda sidorna dock. Eftersträva axel-arm-proportionen till vänster på bilden, tycker iaf jag, som gillar axlar. Grymma erektorer.

Riktigt imponerad. :up:

Hur presterar du styrkemässigt nu, jämfört med innan?

Marcus Syvertsen wrote:
    Extremt bra. Bra fysik oavsett hur länge du har tränat, men extra bra på den korta tiden.

Armarna tar fortfarande över axel och ryggpartiet på bilden, tycker jag. Det fattas som sagt tidigare lite lats och lite höjd på axlarna. Ser ut att vara posen till viss del, eftersom att det är olika på båda sidorna dock. Eftersträva axel-arm-proportionen till vänster på bilden, tycker iaf jag, som gillar axlar. Grymma erektorer.

Riktigt imponerad. :up:

Hur presterar du styrkemässigt nu, jämfört med innan?

Ursäkta, men jag håller inte med för 5 öre. Hennes armar och axlar tar inte alls över ryggen. De är i väldigt bra proportion till varandra. Är det något som sticker ut lite extra så är det ju ryggen!

Kriweb: Dina filéer (erectorer) är så grymt vackra!

Timme wrote:
    Ursäkta, men jag håller inte med för 5 öre. Hennes armar och axlar tar inte alls över ryggen. De är i väldigt bra proportion till varandra. Är det något som sticker ut lite extra så är det ju ryggen!

När det kommer till back double bicep så är det ta mig fan ingen som håller med mig haha. Konstigt dock att det kommer ifrån en kille med de proportionerna som du själv har på avataren. Trodde att du skulle vara med ryggkåt med den fysiken.

Nåväl, jag får väl fortsätta tjata om axlar och lats för mig själv. :D

Marcus Syvertsen wrote:
    När det kommer till back double bicep så är det ta mig fan ingen som håller med mig haha. Konstigt dock att det kommer ifrån en kille med de proportionerna som du själv har på avataren. Trodde att du skulle vara med ryggkåt med den fysiken.

Nåväl, jag får väl fortsätta tjata om axlar och lats för mig själv. :D

Jag är ryggkåt allt men när ryggen faktiskt år så pass bra som hos Norskan så tycker jag inte att hon behöver satsa på den ännu mer :D

Men det är ju så, det här med kroppar är verkligen subjektivt.

RbN33 wrote:
    Vill man utveckla hela helheten satsar man väll på allt? Eller kolo timme som hänger på FB har några andra åsikter?:O

Självklart satsar man på allt! Har jag skrivet något annat?

Jag tycker att hennes övekropp är väldigt bra och proportionerlig.

Uppenbarligen så hänger du också på FB eftersom du vet att jag är reggad där :happy:

Det var dock ganska länge sedan jag läste där. Kanske dags att dra dit igen för att läsa om va nåldynorna nu har hittat på? :P

Bara jag som tycker att det inte är någon stor skillnade mellan 3-veckorsbilderna :what:
    Verkar som alla överdriver för att vara ”snälla”.
    På den senaste bilderna ser man ju helt klart resultat men det är ju över längre tid också.
    Nu påstår jag inte att det är någon dålig utveckling. Det ser framförallt riktigt bra ut men på många låter det som om framstegen skulle vara extraordinära på något sätt. Det såg ju rätt bra ut redan från början också.
    I vilket fall som helst, lycka till Kriweb, kul med tjejer som inte är rädda för att lyfta vikter. :up:

ag blir bara pilsk, tycker det ser bra ut och skillnaden mellan de tre bilderna är ju rejäla, men inte så mycket nytt kött, mest bara dietandet som gjort det snyggt och fint

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 302 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.