Tjock och hårig

Home Forums Medlemsbilder Tjock och hårig

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • Author
    marals76 wrote:
    Tycker personligen inte att jag har så dåligt utvecklat bröst.. väldigt svårt att få med dem bra på bild. Men, men svårt att bedömma sig själv också.

Tycker inte heller att det ser så dåligt ut… Kanske är det så att dina freakigt grymma ben :emo-thumb gör att man tittar neråt på bilden istället för upp..

Tävlingsplaner?

Dr.squat wrote:
    Tycker inte heller att det ser så dåligt ut… Kanske är det så att dina freakigt grymma ben :emo-thumb gör att man tittar neråt på bilden istället för upp..

Tävlingsplaner?

Funderar på bodyfitness på FF-06 om jag känner att man har en vettig chans att placera sig ok.

Heja heja heja…klart du ska tävla! Jag kommer sitta på första parkett o tjoa!:P

Du är lite väl hårig tycker jag! :happy:

Det var ändå de minst hårbeklädda håriga bilderna jag sett.

Någon som har erfarenhet utav Bodyfitness som kan ge ett ”proffs” uttalande? Ska man köra på till vintern behöver man lite klara riktlinjer att följa.
    //Mvh Marcus

marals76 wrote:
    Tycker personligen inte att jag har så dåligt utvecklat bröst.. väldigt svårt att få med dem bra på bild. Men, men svårt att bedömma sig själv också.

Jag tycker nog att bröstet verkar bättre utvecklat gämför med vidden på ryggen. Hur lång är du? Får för mig att du är ganska lång? Hur som helst så ser du väl hyggligt symetrisk ut. Bra jobbat!

Tjenare.

Mina kommentarer.

• Bra volym på benen, övertygad om att de kommer att se bra ut efter en deff.
    • Brösten är inte så dåliga som flera påpekat, tittar man på bilderna syns det tydligt att du har lite fett på bröst jämfört med övriga kroppen, när midjan etc blivit hårdare kommer brösten se bättre ut
    • Trapzen duger gott, även de kommer att se större ut efter en deff och vem vill se ut som en tjur?
    • Armarna däremot ser lite små ut jämfört med framförallt benen.
    • Även axlar, framförallt utsida kan behöva lite extra omsorg.

Bara att köra på, först efter en diet och tävling man med säkerhet vet exakt vad som behöver förbättras.

Tackar och bugar Mats för mycket bra feedback. :up:
    Då ska jag försöka lägga mer krut på axlar o armar hmm de muskelgrupper jag har absolut svårast för:)

Calle : Jag är 180 cm

Mats E. wrote:
    Tjenare.

Mina kommentarer.

• Bra volym på benen, övertygad om att de kommer att se bra ut efter en deff.
    • Brösten är inte så dåliga som flera påpekat, tittar man på bilderna syns det tydligt att du har lite fett på bröst jämfört med övriga kroppen, när midjan etc blivit hårdare kommer brösten se bättre ut
    • Trapzen duger gott, även de kommer att se större ut efter en deff och vem vill se ut som en tjur?
    • Armarna däremot ser lite små ut jämfört med framförallt benen.
    • Även axlar, framförallt utsida kan behöva lite extra omsorg.

Bara att köra på, först efter en diet och tävling man med säkerhet vet exakt vad som behöver förbättras.

Mats E. wrote:

jag ? :|

– Bra bilder
    – Scysst symmetri
    – Bra ben, speciellt vaderna e köttiga.
    – Kanske lite större trapz. (Vem vill inte se ut som en tjur) :)

Vore kul o se din form efter en deff, tycker absolut att du ska testa o tävla..

Klart du ska tävla !
    Mycket bra grund och dina ben kommer vara grymma efter en deff. :emo-thumb

Ok, du måste ha många bra tips till mig när det gäller benträning..:):)

Dem kan jag inte avslöja… då kommer du ju gå om mig

*Linda-Maria* wrote:
    Ok, du måste ha många bra tips
    till mig när det gäller benträning
    ..:):)

yea right, mission impossible, dina ben är bäst! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.