Home › Forums › Medlemsbilder › Training Csaba style part ll Axlar o Vader
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2005 at 21:49 #1053167Anonym anvandareMember
Underbara bilder Jocke och Csaba! Keep ’em coming!
19 december, 2005 at 21:54 #1053168Anonym anvandareMemberCsaba wrote:Nej nej, du fattar inte. De är gettokillar som har kommit från Harlem. :poch åkt ända till helsingborg för att träna. di e int kloga di fra amerikatt
19 december, 2005 at 21:54 #1053169Anonym anvandareMemberCool tråd guys, tack för senast.
Men ni får säga till Gabby att han höjer temperaturen så att folk slipper gå med mössa.19 december, 2005 at 22:02 #1053170Anonym anvandareMemberCsaba wrote:Nej nej, du fattar inte. De är gettokillar som har kommit från Harlem. :pHehehe…vi har såna på gymmet där jag kör oxå. Där har jag sett en kille köra med stickad mössa och solbrillor mitt i sommaren. Det är bra att ha nått att le åt när man är på gymmet!
19 december, 2005 at 22:07 #1053171Anonym anvandareMemberHade ni inte duktigt med värk i ryggen?? Tänker på när ni körde baksida axlar…
19 december, 2005 at 22:11 #1053172Anonym anvandareMemberTony wrote:Hade ni inte duktigt med värk i ryggen?? Tänker på när ni körde baksida axlar…jo men det var bara att bita ihop :p tränar man med Csaba så gnäller man inte utan kör så det ryker :bb2:
19 december, 2005 at 22:13 #1053173Anonym anvandareMemberHelt galet vad inspirerande detta är! Keep em comming! Hoppas på bilder från bröstträningen med
Jocke, när är nästa deff inplanerad? KAn tänka mig att det döljer sig en jädra massa muskler under julmullet
19 december, 2005 at 23:31 #1053174Anonym anvandareMembergrymma tr
20 december, 2005 at 01:00 #1053175Anonym anvandareMemberSåna här trådar vill iaf jag se mer av… Fan de är ju sånt här forumet ska bestå av. En massa bilder där folk tar i på gymmet.
Stora pojkar inte minst csaba tycker han blir bättre och bättre hela tiden. Måste hänt Mycket sen senaste tävlingen ser hur bra som helst ut. Vilken jäckla hårdhet du har under din (off) tid :up: .
20 december, 2005 at 01:43 #1053176Anonym anvandareMemberAsså jag vill också vara med!!!
jäkla inspirerande :worship:Nu måste jag passa på att fråga, press bakom nacken…. hur långt ner går ni? Jag har känningar i axeln, det kommer bakifrån, vid trapz och skuldra från början tror jag.
Vågar inte köra den här övningen för jag är rädd att sabba till det riktigt…Nu har jag bestämt mig för att först och främst köra på med alla tunga basövningar och detta är en superövning, det vet jag, har kört den förr.
Kör en annan variant med hantlar som ska likna denna nu, den är stygg den med…killar.. extra points för att ni tar i så det ser ut som ni är tagna direkt ur en skräckfilm, har ni läst tråden om miner vid styrketräning? bilderna hade passat in perfekt som exempel där….
Det är helt omöjligt att ta i sådär mycket utan att det trycker på i hela ansiktet, härligt å se :happy:
Csaba! schyssta vader!
20 december, 2005 at 09:55 #1053177Anonym anvandareMemberBinais wrote:Konstigt nog när jag kom till gymmet vid 7 tiden hade denna kille ingen mössa:Nä efter att csaba rusat fram med kameran blev väl killen rädd :p
Du får också komma och köra med oss en dag Binais
20 december, 2005 at 10:02 #1053178Anonym anvandareMemberJoachim Bartoll wrote:Underbara bilder Jocke och Csaba! Keep ’em coming!:worship: Tack Jocke måste ligga i nu för vi ska ju rensa på SM scenen i höst :p
Och mer kommer bara vänta:up:20 december, 2005 at 10:06 #1053179Anonym anvandareMembertrasan wrote:Helt galet vad inspirerande detta är! Keep em comming! Hoppas på bilder från bröstträningen medJocke, när är nästa deff inplanerad? KAn tänka mig att det döljer sig en jädra massa muskler under julmullet
Tack Trasan ju jag har börjat så smått nu ska upp till nästa höst, tar det lungt så att jag får behålla musklerna denna gången :emo-thumb
20 december, 2005 at 10:29 #1053180Anonym anvandareMemberCsaba wrote:Men bara om han ska ha mössa!Han kör väl alltid i mössa och dunjacka :p
20 december, 2005 at 10:41 #1053181Anonym anvandareMemberCsaba wrote:Tack för träningen Jocke! Det var superbra att träna idag, synd att Gumse var inte här. Fattar inte varför han har börjat att simma i stället..
”Dagens mössa” är bästa. Vi måste ta en dagens mössa på varje träning.. det blev en folkdräkt i Classic..Ja jag förstår inte att han börjat med konstsimning istället för byggning men men
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.