Home › Forums › Medlemsbilder › Training Csaba style part ll Axlar o Vader
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 december, 2005 at 10:45 #1053182Anonym anvandareMemberCsaba wrote:K20 december, 2005 at 11:12 #1053183Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:mmm du har så rätt så, är väldigt dålig på uppvärmningset, brukar bara köra ett :whistle:
nått att ta till sig.
press framför funkar bra :up:vad ska ni köra idag?
el är det vila…..Idag är det vila men i morgon blir det bröst -mage :up:
20 december, 2005 at 11:30 #1053184Anonym anvandareMemberEva-Lotta wrote:Asså jag vill också vara med!!!
jäkla inspirerande :worship:Nu måste jag passa på att fråga, press bakom nacken…. hur långt ner går ni? Jag har känningar i axeln, det kommer bakifrån, vid trapz och skuldra från början tror jag.
Vågar inte köra den här övningen för jag är rädd att sabba till det riktigt…Nu har jag bestämt mig för att först och främst köra på med alla tunga basövningar och detta är en superövning, det vet jag, har kört den förr.
Kör en annan variant med hantlar som ska likna denna nu, den är stygg den med…killar.. extra points för att ni tar i så det ser ut som ni är tagna direkt ur en skräckfilm, har ni läst tråden om miner vid styrketräning? bilderna hade passat in perfekt som exempel där….
Det är helt omöjligt att ta i sådär mycket utan att det trycker på i hela ansiktet, härligt å se :happy:
Csaba! schyssta vader!
Det hela hänger också på hur brett grepp du har i Axelpressen i samband med hur djupt du går såklart. Ju smalare grepp ju mer triceps används men för brett grepp ger en kortare övning. Man får gå lite på känslan där. Kör hårt Lottis :bb2:
20 december, 2005 at 11:32 #1053185Anonym anvandareMemberjocke wrote::worship: Tack Jocke m20 december, 2005 at 15:20 #1053186Anonym anvandareMember:worship:
20 december, 2005 at 16:33 #1053187Anonym anvandareMemberja verkligen. Härligt att de lägger in såna bilder
20 december, 2005 at 23:58 #1053188Anonym anvandareMemberJag har tagit ett friår nu från byggningen för att läka min axel:( men ville gör något annat och besrämde mig för konstsim:D :emo-thumb
Csaba wrote:Tack för träningen Jocke! Det var superbra att träna idag, synd att Gumse var inte här. Fattar inte varför han har börjat att simma i stället..
”Dagens mössa” är bästa. Vi måste ta en dagens mössa på varje träning.. det blev en folkdräkt i Classic..21 december, 2005 at 12:14 #1053189Anonym anvandareMemberBinais wrote:Jag lovar att ha mössa på mej men bara om ni börjar köra riktiga övningar (mark o knäböj):p:emo-thumb
21 december, 2005 at 15:27 #1053190Anonym anvandareMembernu börjar det bli intressant :aggresiv: :yahoo:
21 december, 2005 at 15:28 #1053191Anonym anvandareMemberBinais wrote:Nu försökte du prata bort marken o böjen igen:whistle:Jag är inte så stark i böjen (dåliga knä) så jag kör bara på 180-190kg 5-7 reps
21 december, 2005 at 15:30 #1053192Anonym anvandareMemberPsirus wrote::worship:Var det du i Dalblads montern som gick och tog bars hela tiden :whistle:
21 december, 2005 at 18:12 #1053193Anonym anvandareMemberM.GUMSE wrote:Jag har tagit ett friår nu från byggningen för att läka min axel:( men ville gör något annat och besrämde mig för konstsim:D :emo-thumbHa Ha Ha Går du in för det lika bra som byggningen Micke så kan du nog lyckas där med om en sådär 35 kg nergång :p Du måste bli mer strömlinjeformad :whistle:
21 december, 2005 at 23:24 #1053194Anonym anvandareMembertrevliga bilder csaba och jocke
tack f
22 december, 2005 at 09:20 #1053195Anonym anvandareMembereko wrote:trevliga bilder csaba och jocketack för jag fick vara dagens mössa hahaha som ni ser så tog jag bild precis innan passet samma dag så nu får den andvändas som avatarsbild så blir jag väl känd här som ”dagens mössa pojken”
jag hade precis börjat värma upp lite och inte hunnit ta av mig den bara just då kom csaba fram o börja snacka lite o passa på o ta en bild jag som trodde han tyckte jag va så söt brukar träna i keps eller utan annars. och jag är inte en av dom som träna me keps i somras och snöbollskrig kan vi inte ha i hbg för här finns inte nån snö än
mvh
Haha Som du ser i den andra tråden så har du startat en trend :up:
Kom ner idag eller på lördag så får vi ta fler bilder med eller utan mössa, eller så får vi ta en mössbild på Csaba:D22 december, 2005 at 19:28 #1053196Anonym anvandareMemberjocke wrote:Haha Som du ser i den andra tråden så har du startat en trend :up:
Kom ner idag eller på lördag så får vi ta fler bilder med eller utan mössa, eller så får vi ta en mössbild på Csaba:Dhaha ok de låter ju trevligt jag ska inom ikväll snabbt bara och de blir ju träning men jag kan ta med mig mössan fallifall haha mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.