Training Csaba style partlll Bröst -mage

Home Forums Medlemsbilder Training Csaba style partlll Bröst -mage

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author

Så nu var vi igång igen;) Så länge ni tycker det är kul att läsa om våra små utflykter i träningen land och ge oss positiva kommentarer, så kommer vi att posta bilder:up:
    Idag körde vi bröst och mage, och det gjorde vi i Lödde på ett litet trevligt gym vid namn X-act

Första övningen var bänkpress ;) den blir man grov av säger Csaba och med det bröstet han ligger inne med så tror jag honom ;)
    jag är inte stark i bröst (eller i något annat :) )men Csaba kunde lasta på vikter, efter att kört en 10:a på vad vi trodde var 160kg sa Arne att 20:a väger 22kg så det blev 168kg;) då slängde vi på 180kg till Csaba och han dunkade iväg 6reps :p

Nästa övning blev lutande bänkpress men efter 6 set bänk var man rätt mör :p Men men det var bara att köra på, 4set blev det

Med gott om pump i bröstet gick vi till hantlarna och grabbade tag i ett par, Csaba tog ett par 32:or och jag ett par 22:or och började köra lutande flyes. Reps antalet låg mellan 10-14 i 3set
    Nu tänker ni va bara 32:or det är ju lätt hmmm ja om man får tro ett par här på forumet som påstår att de använder 40kg hantlar i flyes men jag tror inte dom kör riktiga flyes :whistle: se på Csaba stor och j…igt stark och han kör på 32:or men då kör han flyes:up:

sedan blev det lite peckdeck (stavas det så 😮 ) i en nordic maskin.
    Tre set och 10-15 reps blev det i denna nya övning

kul med bilder .. meeeeeeera tr

Som sista övning körde vi lite cablecross 2set med 12-14reps.
    Nu ville man inte mer, bröstet var slut :D men det var ju sista övningen så det var bara att bita ihop :bb2:

Csaba the Biff

M_A wrote:
    kul med bilder .. meeeeeeera träningsreportage från er :)

TACK så länge ni tycker att det är roligt så kommer det upp bilder:up:

jocke wrote:
    men jag tror inte dom kör riktiga flyes :whistle: :up:

Varför inte??

Nu kom BODY Alex inrusande med kameran i högsta hugg, han hade hört talas om att vi skulle köra bröst idag så han ville fota oss :p men vi sa NÄÄÄ inte oss vi tycker inte om att vara på bild 😮
    Så han fick nöja sig med att fota de som tävlat för X-act på Lucia :D
    Här trodde han att det började regna och tog fram ett paraply:|

Nu blev det lite mage, men inte så mycket för att gruppisen började komma och ville filma oss :p

Fem set mage blev det innan vi fick dra oss in mot duscharna :D

Och nu till DAGENS MÖSSA en återkommande bild som vi försöker att ha med varje gång nu .
    Idag blev det Rickard (fågelben)Larsson :D

Och till er alla Arne persson fans har jag dessa fina bilderna (Arne

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.