Training Csaba style partlV Biceps-Triceps

Home Forums Medlemsbilder Training Csaba style partlV Biceps-Triceps

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • Author

Så nu var det dax för armar, har en himla träningsvärk från passet igår :p
    men här kör vi igång ,Csaba sa sittande hantlar och det var bara att hänga på 3set med 10-12reps

N

Och för att verkligen fylla biceps med blod körde vi 2set i scottcurl maskin också, och blod fyllda blev dom, vilken pump;)

Vi var inte färdiga med scottbrädan icke sa nicke 3 set scottcurl med stång var nu på listan :emo-thumb

Nu var mina armar fulla med blod och det var dax för hammercurl hur skulle jag orka 😮 men det gick 3set och jag körde 10-12reps,
    Csaba bara malde på och sa ska du ha stora armar till SM så kör på:bb2:

Nu var vi äntligen färdiga med biceps och då väntar triceps.
    Csaba gick till cable maskinen och sa att vi skulle köra pushdown.
    3 uppvärmnings set innan de 3 riktiga seten där vi körde mellan 15-18reps,

Efter pushdown blev det press från pannan 3set (8-10reps) här kör vi strikt och lungt så att triceps får arbeta

Nu var triceps rätt slut (vi körde bänk igår) men en övning till skulle det bli och Csaba sa rep pushdown och jag tyckte det lät bra so off we went
    4set med 10-15 reps

jocke wrote:
    Efter pushdown blev det press från pannan 3set (8-10reps) här kör vi strikt och lungt så att triceps får arbeta

Jocke – vad är dina tankar om att köra denna övning med EZ-stång? Är det lika funkis som rak dito?

Kan annars bara instämma i hyllningskören – mkt inspirerande bilder! :up:

Nu var armar f

Leroy Brown wrote:
    Jocke – vad
    jocke wrote:
    Jag brukar köra med EZ stång i mellanåt både i press fån pannan och push down men idag blev det rak stång.
    Vi tackar för din lov sång :up:

Anytime! Det är jag som skall tacka. En fråga kvarstår dock – vad f*n hände med mössan?? ;) ;)

Csaba wrote:
    Kolla hur svettig jag blev i stället.. :D Tack för träningen Jocke, blir kul att vila imorgon. :| Tror att du ska titta på King Kong att du ska vara riktigt motiverad på lördag när vi kör ben! :D

Haha du är King Kong :p
    Kolla denna grove kille som ville vara med och köra ett pass, vi får väl ta med honom han kan ju köra med du vet vem nästa gång :D

Leroy Brown wrote:
    Anytime! Det är jag som skall tacka. En fråga kvarstår dock – vad f*n hände med mössan?? ;) ;)

Haha vi väntade och väntade men ingen med mössa dök upp, de har väl hört vad vi gör och vågar inte köra när vi är där.
    men bara lugn vi SKA fixa fler bilder på coola pojkar i mössa:emo-thumb

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 30 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.