Training Csaba style partV BEN

Home Forums Medlemsbilder Training Csaba style partV BEN

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • Author

Julafton och bentr

Med blod i benen gick vi över till benpress, här gäller det att köra i hela rörelsen utan att lyfta rumpan från sitsen,
    Strickt och fint i 4 set med 10-14reps blev det denna dag

Nu var man mör i benen då var det dax för böjar:emo-thumb men vi kör frontböjar istället för vanliga, de tar bättre på låren tyckte vi
    3set med 6-8reps på varje, ASS TO THE GRASS eller vad är det ni bruckar säga :D

Nu var man skakis i benen och dom var rätt pumpade med blod, vi staplade bort till hackliften och körde 3set i denna härliga attrapp :p
    Vi kör den med brett mellan fötterna så det tar på insidan av benet också
    hej hå kör på :bb3:

Nu stod vi där och mådde bra :| benen var i prima form :( och vi var färdiga med framsidan:emo-thumb Baksida baksida det äro din tur att få lite stryk :p
    Vi började med 4set liggande lårcurl med ett rep spann på 10-12 ;)

Sedan körde vi sittande lårcurl i en gammal David maskin 8)
    4set blev det innan vi ansåg att vi var färdiga för dagen med ben :|

Fick ändra på texten Csaba såg att jag skrivit 3set men det var 4:a ja jag var helt slut när vi kom ditt så jag kunde inte räkna :|

DAGENS MÖSSA fick vi idag :D så det blir vår julklapp till er alla från oss.
    En 8) kille med mössa och bar överkropp våran lille -70kg kille Mats

GOD JUL:)

de e gött å se att ni kommer att vara lika döa i benen i morgon som jag e nu…

Binais wrote:
    Ser bra ut grabbar. Jag är här i Malmö med familjen så det blev ett pass på Form & Fitness istället! Ses på gymmet :emo-thumb

Vi ses ha en god jul:nerd-tb:

Good Workout! God Jul på er!

Det var ett fult övergrepp!!! Vänta bara!! Var tog den tredje mössbilden vägen?
    God jul(eller det kanske man inte ska önska den som ska ligga på julbordet med ett äpple i munnen?)
    Men ok, God jul
    M

Mats_72 wrote:
    Det var ett fult övergrepp!!! Vänta bara!! Var tog den tredje mössbilden vägen?
    God jul(eller det kanske man inte ska önska den som ska ligga på julbordet med ett äpple i munnen?)
    Men ok, God jul
    M

Ha ha så går det när man är COOL :up:

Men jag

Mats_72 wrote:
    Men jag är faktiskt ganska söt i mössan om jag själv får säga det!

Ja du får själv säga det :D
    Ät nu gott mannen

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.