Tränat ca 5mån…

Home Forums Medlemsbilder Tränat ca 5mån…

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • Author
    Gustav wrote:
    grymt! jobba på.. har tränat i ca 5 månader nu också från starten och det har hänt en del…kan lägga upp lite bilder om någon är intreserad… har planer på att tävla om några år…

Javisst lägg in bilder…:D hur gammal e du? stats oxå… lägg in före bilder oxå..

alltid roligt att se på:D

bilder kommer in senare idag…

18

gött faan det:up: va bra viktökning på 5 månader:D

innan jag började träna så vägde jag under 70kg sen gick jag upp till nästan 100kg sen har jag ”deffat” tills nu och ligger på 90+ så där… skola ville att jag skulle göra ett doping test för att dom var misstänksamma pga mina ökningar sa dom… så jag gjorde testet och självklart blev det negativt. men jävlar det va stor förändring på bara nåra månader så jag klandrar dom inte…

här är 2 förebilder… precis innan jag började styrketräna… (taget slutet av augusti)

Neonight wrote:
    Fan va ägda skolan blev där :D :P bra bra
    Grymt bra ökning, nice nice

Tack tack:D ja faan jag va tvungen att slänga upp pappret i facet på dom och säga där ser ni!!! bara för att dom skulle hålla käften.. man vill juh inte ha det ryktet..

hur l

Du har allts

Chris wrote:
    Du har alltså gått upp över 30kg o sen ner 10kg på 5mån??

Vad är syftet med att äta upp sig 30kg?? O sedan deffa ner sig så snabbt igen??

Hur o vad käkade du under denna period??

Detta borde vara smått omöjligt eller iaf ohälsosamt, vad tjänar du på detta rent träningsmässigt??

För några år sedan gick jag på diet o plockade då bort 17kg från 102 till 85 på 3,5mån.
    När jag var klar hade jag 5% i underhudsfett, det var väldigt mycke jobb att plocka bort allt fett o jag lovade mig själv att aldrig mer gå upp så mycke i fett igen. Det ger inte så mycke som det kostar att plocka bort det igen.

Kostar inte ett dopingtest typ 2000kr? Har för mig det iaf.
    Betalade din skola det?
    Den skolan måste ha en bra budget, om dom ska testa alla som går upp i vikt….
    Eller betalade du det själv?

gillar ditt svar där.

Chris wrote:
    Du har alltså gått upp över 30kg o sen ner 10kg på 5mån??

Vad är syftet med att äta upp sig 30kg?? O sedan deffa ner sig så snabbt igen??

Hur o vad käkade du under denna period??

Detta borde vara smått omöjligt eller iaf ohälsosamt, vad tjänar du på detta rent träningsmässigt??

För några år sedan gick jag på diet o plockade då bort 17kg från 102 till 85 på 3,5mån.
    När jag var klar hade jag 5% i underhudsfett, det var väldigt mycke jobb att plocka bort allt fett o jag lovade mig själv att aldrig mer gå upp så mycke i fett igen. Det ger inte så mycke som det kostar att plocka bort det igen.

Kostar inte ett dopingtest typ 2000kr? Har för mig det iaf.
    Betalade din skola det?
    Den skolan måste ha en bra budget, om dom ska testa alla som går upp i vikt….
    Eller betalade du det själv?

Ja det stämmer allt:D men meningen var inte att jag skulle gå upp så mycket i fett det bara blev så.. jag vette faan jag bulkade riktigt rejält men så trodde jag att eftersom att jag tränar så hårt så kan jag käka en massa chips och sånt på natten och så… nej skolan testar inte alla… men skolsystern sa oxå så som du säger att det var omöjligt på så kort tid.. dopingtestet kostade ca 700kr sa hon… och dom hade planer på att tvinga mig att göra ett test men jag ställde upp frivilligt eftersom jag va ren.. dom betalade testet oxå…

Edit: Jag har inte gått ner 10kg… det blev lite knasigt här… jag vägde ca 70kg innan jag började träna.. och när jag var som fetast så vägde jag NÄSTAN 100kg.. när jag var som fetast så vägde jag mig efter ett träningspass på gymmet… men då hade jag fått i mig min protein drink och min kreatin drink=mycket vätska+att jag hade alla kläder på mig när jag vägde mig(även jacka skor och sånt)= exakt 100kg på vågen.. så jag kanske vägde 97?? jag vet inte:| då bestämmde jag mig för att deffa så jag gjorde det riktigt seriöst i nåra veckor och blev av med vätska samt lite fett då gick jag ner till 90 kg… sen dess har jag ”deffat” mindre seriöst.. so m nu tex käkade jag chips till TV så nu ligger jag på ca 90-92kg… men jag gick upp väldigt snabbt sen har det gått åt lite tid att gå ner oxå..
    TRO MIG DU ÄR INTE DEN FÖRSTA SOM E MISSTÄNKSAM…

Här är en bild på när jag var som fetast.. det va efter jag såg domma bilderna på mig som jag började deffa.. för jag tyckte inte att jag va så fet men efter en titt på denna bilden så insåg jag att jag var tvungen att deffa…:o

Jag kan även lägga in nåra till före bilder, innan jag började styrketräna överhuvudtaget…
    Dessa bilder är tagna i slutet av augusti och det va typ då jag började styrke träna… det har väl skett en del?

först var man så här ultra smal och spinkig… SEN blev jag stor och tjock med massa fett som döljde alla muskler för det var väldigt mycket fett SEN blev jag av med lite fett och ser ut som bilderna på första sidan.. och jag har hunnit med allt detta på ca 5 eller vad det nu blir.. (sedan slutet av augusti)

Det är helt sjukt hur jag hunnit med allt på så kort tid… skolsystern svimmade nästan hon sa att det är HELT ABSOLUT OMÖJLIGT SÅ VITT JAG VET OM MÄNNISKO KROPPEN UTAN ANABOLA STEROIDER…

där hade hon allt fel:p

Men den ända förståndliga förklaringen jag kan hitta är: Att innan jag var så där super spinkig så var jag ganska stor och fet (året innan) då vägde jag ca 80kg och va ganska ”grov” men rätt så fet runt magen, så jag började banta fast då bantade jag så som man inte ska.. jag åt nästan ingeting alls och körde enbart cardio (har aldrig gymmat innan) tränade basket och sprang mycket+en massa promenader.. då gick jag ner till -65kg fast då gick jag ner i allt och förlorade mycket muskler.. så kanske muskelminnet har gjort att jag har gått upp så snabbt.. det är den ända förklaringen jag har annars vet jag inte hur det har gått till:|

:D Hahahahahahaha!:)

Ok! B

Chris wrote:
    :D Hahahahahahaha!:)

Ok! Börja med att väga dig i underkläder (eller naken) på morgonen innan frukost.
    När du sedan ska se om du gått upp eller ner i vikt så väger du dig då oxå på morgonen innan frukost iförd underkläder..
    Annars har du ju ingen aning om du gått upp eller ner..

Du väger dig väl bara för din egen skull?
    Om du nu ska impa på någon med din vikt, häng på dig blyvikter under jackan så ska du se att du nog kan gå upp 30kg till på typ 4min…hehehe:)

Det där med att din skola tvingar dig till dopingtest låter ju skumt, men väldigt seriöst… Eller jagar dom dig??
    Om jag hade varit sjuksyster hade jag nog kollat T3 o T4 hormonerna på dig istället (Hormoner som bildas i sköldkörteln o styr bland annat ämnesomsätningen)…
    Man tror väl inte att alla som går upp i vikt dopar sig, en utbildad sjuksyster borde veta bättre..

Kom ihåg att 1kg muskler är bättre än 2kg fett, dumpa chipsen o käka mer protein!!:nerd:

hahahaha självklart väger jag för mig själv:p när min bf ligger på ca 10% då e det interresant att veta vikten.. det e inte bara det att jag har gått upp i vikt som hon blev misstänksam utan jag har juh växt mycket på bredden och armarna har även växt mycket+vikten fick henne att bli misstänksam.. men hon e ett ägg ändå.. heheheh…

ja faan få ta och lägga ner chpisen och sånt.. nu blir det deff!!!!!:up:

Finns inte en skola i hela sverige som skulle tvinga en att ta dopingtest!

Alexg det

Hiiiman wrote:
    Jag har blivit tillfrågad Dopingtester 2 gånger av gympaläraren samt 1 gång av skolsystern… så nog Kan de göra det.. Har de råd att testa folk på droge/narkotika m.m så borde AAS inte vara några större problem..

Är det inte så att narkotika är ganska billigt o enkelt att testa??
    Doping ska va ganska dyrt??

Blivit tillfrågad?? ok! men hur många gånger har du blivit testad??
    Av 3 tillfrågningar så borde väl du då ha blivit ”tvingad” minst en gång
    Annars kan det nog räknas som tomma hot…

Quote:
    Jag fick gå och kissa i burk när jag gick i högstadiet med jämna mellanrum tack vare min umgängeskrets.
    Det var ju iof inte dopingtester

När jag gick i skolan hade jag kompisar som fick gå o testa sig för att visa att dom var rena från narkotika, men det va nog mer för att dom va struliga på fritiden… vad jag kommer ihåg (det är ju några år sedan man va ung:( ) så var det inte skolan som tvingade fram det…

Det är ju inte första gången som en oförstående omgivning är övertygad om att det är nåt lurt med en snabb viktuppgång. Har liknande erfarenheter från min skoltid. Lycka till med deffen nu:emo-thumb

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 38 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.