Home › Forums › Medlemsbilder › Tränat ca 5mån…
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
31 januari, 2006 at 19:08 #774989Anonym anvandareMemberolle wrote:Det är ju inte första gången som en oförstående omgivning är övertygad om att det är nåt lurt med en snabb viktuppgång. Har liknande erfarenheter från min skoltid. Lycka till med deffen nu:emo-thumb
heheh ja skolor vad ska man göra!!! dom borde koncentrera sig på att testa andra saker så som narkotika och sånt.. men skit samma..
Tack så mycket olle:D jag börjar deffa imorgon då e det slut på30 mars, 2006 at 19:29 #774990Anonym anvandareMemberÄr som sagt i mitten av min deff nu och det går väl ganska bra…
konstigt nog så har jag ökat i muskler lite känns det som och har även ökat i styrka… vikten är ungefär den samma…Bjuder på en liten krabba:o
[http://rapidshare.de/files/16501306/kRABBA.bmp.html]
stats: 17år
vikt: ca 92kg
längd: 1.70 kort:o31 mars, 2006 at 16:26 #774991Anonym anvandareMemberInga kommentarer:|
kommentera då e ni snälla:peller ser det verkligen så kasst ut att ni besparar mig kommentarerna:|
31 mars, 2006 at 16:34 #774992Anonym anvandareMemberTycker det ser jätte bra ut på så kort tid. kör hårt!
31 mars, 2006 at 22:12 #774993Anonym anvandareMemberTobbe-E: tack så mycket för den snälla kommentaren:D
Warrior:Tack så mycket. men det e så som du säger en deff behövs:p
jag ligger under deff just nu faktiskt har deffat i ca 4 veckor och det börjar arta sig lite:D hoppas att det e så som du säger att jag har nån chans för jag ska upp på scenen om nått år sådär:DMVH// skenderbeu
31 mars, 2006 at 23:29 #774994Anonym anvandareMemberWarrior wrote:Jo chans har du. Det är alltid tuff o tävla iförsig då alla är bra.a det e sant:D men faaan vad skoj det e (verkar vara.. vad vet jag:P) faan vad jag längtar som in i helve**
1 april, 2006 at 17:21 #774995Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:jusst att vilja så mycket trr jag är den största fällan för många… Det får inte bli ”fanatiskt” i min mening, ta det lugnt och ha andra saker i livet du är ju ung pojk..heheh det kanske e sant.. men just nu är det de som e viktigast för mig:emo-thumb träningen assså…
21 april, 2008 at 00:25 #774996Anonym anvandareMemberSer bra ut . Men är ny här förstår inte riktigt hur det funkar. men jag vill ha träningsråd om hur jag ska träna och vad jag ska ha för kreatin protein o.s.v läs min blog o skriv där. det är det ända jag förstår änsålänge :up:
Mitt Mål Är Att Bli Stor;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.