Tränat i 8 Månader

Home Forums Medlemsbilder Tränat i 8 Månader

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author

När jag börja träna låg jag på 105kg nu liger jag på 79kg
    har tränat i 8 månader 4 gånger i veckan . vill satsa på bodybuilding
    jag har ett mål som jag vill nå ska träna i 6 år o om jag inte kommar se bra ut så får jag göra något annat fitness eller något .. så jag skulle se vad ni tycker om bilderna ..

Hyfsade bristningar och triceps men lite mer bröst hade inte skadat!

Bra resultat än så länge. Kör hårt!

DragonIVE wrote:
    om jag inte kommar se bra ut så får jag göra något annat fitness eller något ..

Haha… jaha tack ska du ha. Så om man inte ser bra ut kan man alltid tävla i fitness?

Mattias Åkerlind wrote:
    Haha… jaha tack ska du ha. Så om man inte ser bra ut kan man alltid tävla i fitness?

:P Det handlar om smak. Fitness=misslyckade byggare… Hmmm Kanske det eller så är det en smakfråga…

Alla vill kanske inte bli störst men de som vill det och inte lyckas kanske då satsar på fitness istället då deras framsteg kanske räcker så långt!:friends:

haha :D

helt okej resultat efter 8månader :emo-thumb
    musklerna kommer ju inte över en natt så bara fläska på!!!:bb:

Jaha fitness= misslyckade byggare ;) ? nja vi kanske både vill vara STARKA och vältränade :D en byggare e ju bara stor och absolut inte stark när han e på scen :p

Skulle nog påstå att det är svårarae att bli riktigt bra i fitness för att man måste både vara stark, kondis samt ha en bra fysik…en byggare behöver ju bara…ja bygga muskler :bb:

jiggen wrote:
    helt okej resultat efter 8månader :emo-thumb
    musklerna kommer ju inte över en natt så bara fläska på!!!:bb:

Jaha fitness= misslyckade byggare ;) ? nja vi kanske både vill vara STARKA och vältränade :D en byggare e ju bara stor och absolut inte stark när han e på scen :p

Skulle nog påstå att det är svårarae att bli riktigt bra i fitness för att man måste både vara stark, kondis samt ha en bra fysik…en byggare behöver ju bara…ja bygga muskler :bb:

Hehe..det där var rätt kul iofs, men ta den diskussionen i en egen tråd!

hehe det är det jag vet inte vad jag vill göra … bodybuilding eller fitness men man får se … vad det blir

är det normalt att få bristningar?

axl wrote:
    är det normalt att få bristningar?

Annars så tar du inte i tillräkligt:emo-thumb

Hiiiman wrote:
    Vad jagh ar hört skulle bristningar snarare bero på hormonbalanser i kroppen och inte speciellt mycket huruvida huden töjjs…. Jag har inet sett många silikon bröst med bristningar t.ex..

då har du inte sett silikonpattar grabben…. va jag vet har nästintill alla silikonpattar bristnigar men dom syns först när man kör doggy och pattarna hänger kolla under pattarna då! detta kan synas tydligt på silikonpattar i porfilm också så det är bara slå på en rulle om du ej fått tillgång till äkta vara:)

Johne wrote:
    då har du inte sett silikonpattar grabben…. va jag vet har nästintill alla silikonpattar bristnigar men dom syns först när man kör doggy och pattarna hänger kolla under pattarna då! detta kan synas tydligt på silikonpattar i porfilm också så det är bara slå på en rulle om du ej fått tillgång till äkta vara:)

Mästare i ämnet silikonbröst i porrisar? :D

MaQue wrote:
    Mästare i ämnet silikonbröst i porrisar? :D

Mästare i att uttrycka sig med fåniga ord kanske? ”Pattar”.. herregud.. killen är som hämtad från en låt av Magnus Uggla. Pft…

Nåja – bristningar var det.
    Vi ser vad Netdoktor säger om det hela:
    [http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3934]

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.