Home › Forums › Medlemsbilder › Tränat i 8 Månader
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 februari, 2006 at 10:28 #94973Anonym anvandareMember8 februari, 2006 at 10:28 #1041284Anonym anvandareMember
När jag börja träna låg jag på 105kg nu liger jag på 79kg
har tränat i 8 månader 4 gånger i veckan . vill satsa på bodybuilding
jag har ett mål som jag vill nå ska träna i 6 år o om jag inte kommar se bra ut så får jag göra något annat fitness eller något .. så jag skulle se vad ni tycker om bilderna ..8 februari, 2006 at 10:49 #1041285Anonym anvandareMemberHyfsade bristningar och triceps men lite mer bröst hade inte skadat!
Bra resultat än så länge. Kör hårt!
8 februari, 2006 at 11:53 #1041286Anonym anvandareMemberDragonIVE wrote:om jag inte kommar se bra ut så får jag göra något annat fitness eller något ..Haha… jaha tack ska du ha. Så om man inte ser bra ut kan man alltid tävla i fitness?
8 februari, 2006 at 12:14 #1041287Anonym anvandareMemberMattias Åkerlind wrote:Haha… jaha tack ska du ha. Så om man inte ser bra ut kan man alltid tävla i fitness?Det handlar om smak. Fitness=misslyckade byggare… Hmmm Kanske det eller så är det en smakfråga…
Alla vill kanske inte bli störst men de som vill det och inte lyckas kanske då satsar på fitness istället då deras framsteg kanske räcker så långt!:friends:
8 februari, 2006 at 12:36 #1041288Anonym anvandareMemberhaha
8 februari, 2006 at 13:03 #1041289Anonym anvandareMemberhelt okej resultat efter 8månader :emo-thumb
musklerna kommer ju inte över en natt så bara fläska på!!!:bb:Jaha fitness= misslyckade byggare ? nja vi kanske både vill vara STARKA och vältränade en byggare e ju bara stor och absolut inte stark när han e på scen :p
Skulle nog påstå att det är svårarae att bli riktigt bra i fitness för att man måste både vara stark, kondis samt ha en bra fysik…en byggare behöver ju bara…ja bygga muskler :bb:
8 februari, 2006 at 13:19 #1041290Anonym anvandareMemberjiggen wrote:helt okej resultat efter 8månader :emo-thumb
musklerna kommer ju inte över en natt så bara fläska på!!!:bb:Jaha fitness= misslyckade byggare ? nja vi kanske både vill vara STARKA och vältränade en byggare e ju bara stor och absolut inte stark när han e på scen :p
Skulle nog påstå att det är svårarae att bli riktigt bra i fitness för att man måste både vara stark, kondis samt ha en bra fysik…en byggare behöver ju bara…ja bygga muskler :bb:
Hehe..det där var rätt kul iofs, men ta den diskussionen i en egen tråd!
11 februari, 2006 at 13:48 #1041291Anonym anvandareMemberhehe det är det jag vet inte vad jag vill göra … bodybuilding eller fitness men man får se … vad det blir
11 februari, 2006 at 14:22 #1041292Anonym anvandareMemberär det normalt att få bristningar?
11 februari, 2006 at 23:50 #1041293Anonym anvandareMemberaxl wrote:är det normalt att få bristningar?Annars så tar du inte i tillräkligt:emo-thumb
12 februari, 2006 at 03:22 #1041294Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Vad jagh ar hört skulle bristningar snarare bero på hormonbalanser i kroppen och inte speciellt mycket huruvida huden töjjs…. Jag har inet sett många silikon bröst med bristningar t.ex..då har du inte sett silikonpattar grabben…. va jag vet har nästintill alla silikonpattar bristnigar men dom syns först när man kör doggy och pattarna hänger kolla under pattarna då! detta kan synas tydligt på silikonpattar i porfilm också så det är bara slå på en rulle om du ej fått tillgång till äkta vara:)
12 februari, 2006 at 23:42 #1041295Anonym anvandareMemberJohne wrote:då har du inte sett silikonpattar grabben…. va jag vet har nästintill alla silikonpattar bristnigar men dom syns först när man kör doggy och pattarna hänger kolla under pattarna då! detta kan synas tydligt på silikonpattar i porfilm också så det är bara slå på en rulle om du ej fått tillgång till äkta vara:)Mästare i ämnet silikonbröst i porrisar?
12 februari, 2006 at 23:52 #1041296Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Mästare i ämnet silikonbröst i porrisar?Mästare i att uttrycka sig med fåniga ord kanske? ”Pattar”.. herregud.. killen är som hämtad från en låt av Magnus Uggla. Pft…
Nåja – bristningar var det.
Vi ser vad Netdoktor säger om det hela:
[http://netdoktor.passagen.se/default.ns?lngItemID=3934] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.