Tränings bilder på mig,tränat 18månader..!!

Home Forums Medlemsbilder Tränings bilder på mig,tränat 18månader..!!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 86 total)
  • Author
    xRickardx wrote:
    Svensk avundsjuka att alla på detta forum har ”proffs gener”? Det ser skit bra ut och jag skulle inte heller skrika ut att ”ja jag preppar” även fast jag låg på en väldigt hög dos tren A med några enheter insu. Skoja lite :D

Admins: Hoppas ni e glada och kan skratta lite med mig idag :|

Jag håller helt med dig. Vi får tänka, inte skriva. Det är bevisligen tabu :ph34r:

Hur som helst, nu slutar vi smutsa ned hackies tråd.

Pectoralis wrote:
    asså du måste vara helt jävla störd i huve som ens skriver en sånn där grejj, klart som fan att man kan, killen har spelat hockey i flera år innan han började på gymet, sen var han kraftigt överviktig och hade mycke massa under…

lägg ner och skydda din kompis bry dig om dig själv istället… DU E JU ”REN” så.. han hade mycket muskel massa under.. 10 av 10 som jag frågat säger ICKE REN.. men men fritt land så go for it!:emo-thumb

Pectoralis, det som är så missvisande i en sån här tråd är när man skriver ”har bara tränat i 18 månader!!!” och sedan mycket senare kommer det fram som du skrev nu att han har spelat hockey i massa år. Om han inte har spelat i en riktig jävla skämtförening så har hans hockeyspelande inneburit väldigt mycket styrketräning under många år, om än inte på ett gym.

Såg bra ut iaf:emo-thumb Det är väl det enda som räknas?

Fan vad patetiskt att anklaga killen för ”fusk”. Det luktar avundsjuka lång väg alltså.

Kvicket wrote:
    Pectoralis, det som är så missvisande i en sån här tråd är när man skriver ”har bara tränat i 18 månader!!!” och sedan mycket senare kommer det fram som du skrev nu att han har spelat hockey i massa år. Om han inte har spelat i en riktig jävla skämtförening så har hans hockeyspelande inneburit väldigt mycket styrketräning under många år, om än inte på ett gym.

När såg du en grov, 15-årig hockeyspelare senast? :O

Ronaldinho_9 wrote:
    arnold var ju ren

Om du kollat extramaterialet på pumping iron så skulle du där se en interjuv med arnold där han berättar om att han tog steroider. Läs på innan du snackar.

Gryma resultat Hackie

Edit: Jag befinner mig i en stängd tråd…

hultman wrote:
    När såg du en grov, 15-årig hockeyspelare senast? :O

Jadu kan lova att det finns rätt många!

hultman har visst aldrig spelat ishockey? :)

En av mina bästa polare gick Fig, Friidrottsgymnasium och var en av sveriges bästa juniorer när vi växte upp. Han var, och är även starkt emot allt vad droger heter. Under den tiden började vi styrketräna ihop. Herregud, säger jag bara. Symmetrisk, grym mage, fyrkantiga plattor till pecs och blodådror på ryggen så nog går det nog! :)

Snyggt jobbat killen, det ser fantastiskt ut!

Fotnot: min kompis fick sluta med friidrotten sen eftersom han blev för tung av alla muskler han la på sej hahaha.

axl wrote:
    Om du kollat extramaterialet på pumping iron så skulle du där se en interjuv med arnold där han berättar om att han tog steroider. Läs på innan du snackar.

Gryma resultat Hackie

Edit: Jag befinner mig i en stängd tråd…

hehehehe du e så trög… du fattar ju inte sånt…
    när jag menar arnold var ju ren då menar jag att om arnold var ren så är denna kille också ren.
    visste att arnold tryckte sen första gången jag såg han inte blond som dig vettu!

Ronaldinho_9 wrote:
    när jag menar arnold var ju ren då menar jag att om arnold var ren så är denna kille också ren.
    visste att arnold tryckte sen första gången jag såg han inte blond som dig vettu!

ärligt grabben.. brukar inte lägga mig i sånna här meningslösa utspel som dina, men that was enough, – förstår du, den här tråden handlar inte om din klyftighet och hur du menade ditt och datt om arnold osv osv..
    fan, beröm killen istället.. jag tror inte alls han är dopad och dina påhopp bygger bara på ren avundsjuka eller sjuka fördomar mot vad man faktiskt kan uppnå genom att äta mat, gå till gym o lyfta skrot..
    lägg ner nu ait

hajkken wrote:
    ärligt grabben.. brukar inte lägga mig i sånna här meningslösa utspel som dina, men that was enough, – förstår du, den här tråden handlar inte om din klyftighet och hur du menade ditt och datt om arnold osv osv..
    fan, beröm killen istället.. jag tror inte alls han är dopad och dina påhopp bygger bara på ren avundsjuka eller sjuka fördomar mot vad man faktiskt kan uppnå genom att äta mat, gå till gym o lyfta skrot..
    lägg ner nu ait

Word

Ronaldinho_9 wrote:

Om du lärde dig skriva på svenska så att man kunde förstå dig så kanske man kunde se att du var ironisk.

Men du är ju mogen och smart ;)

Nu håller vi oss till ämnet istället, så blir alla glada *yej*:up:

Viewing 15 posts - 61 through 75 (of 86 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.