Tryck 3 dagar efter DC

Home Forums Medlemsbilder Tryck 3 dagar efter DC

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • Author

97 kg..tryck som aldrig förr.:D

Ser nästan lite farligt ut det där. Bra jobbat Robban! :up:
    /Mina :)

hahaha shit :D

sluta skräms!

Kör hårt! Själv är man slät och blek igen :up:

JA, JÄKLAR VILKET TRYCK!!!! :bb: :dance: :yahoo: :bb3:

:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

ZONE

Ser riktigt bra ut, grattis till pallen.

Mvh Daniel Nordberg

;) Jo, det kan man ju saga! Snyggt!!!

Tackar för gratulationer och allla kommentarer. Tror jag var rätt maxad på dom bilderna..nu börjar man tappa färg och blir slätare o slätare (och hårigare :D ) för varje dag..hmm..kan ju ha o göra med vad man stoppat i sig efter tävlingarna :pop:

JÄÄÄÄäää! haha ja det är lite skillnad sen DC och LUcia, kände knappt igen dig ;):p

Updates: 89 kg, inga markeringar el tvärribbor kvar, förvandlas nu succesivt till BODYS egna lilla julgris :-( Men det var ju BODYS egna tomtefar FEVER som hade det som ett önskemål.Why me *buhhh*..vad har jag gjort för att förtjäna detta haha. Kör inte igång träningen förr en nästa tors ( i need the rest ) inför vad som skal komma och ske :-) Äter bra MEN har svårt hejda mej, har en ENORM hunger haha. Jag e trött å sliten efter detta året, det var som att dra ut pluggen när jag vakna förra måndagen och skulle börja jobba. En veckas semester nu med sol och bad hade definitivt inte gjort nån skada. Anyway budy, freaky friday den 19.e JAN, like good old times :-) Simma lungt och må väl din vän Big Jim

19e januari låter gjutet! Vi ses då Big Boy! Ha de bra så länge Jimmy!

Grymt att se Robban, gillar sånna bilder..bra tryck!! Känner ju knappt igen dig..haha ;)

coola bilder… :)

he he jul gris det blir vi alla 83 kg 8 dec 95 kg 21 dec :| ;)
    Mvh thomas

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.