Tryck 3 dagar efter DC

Home Forums Medlemsbilder Tryck 3 dagar efter DC

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • Author

Jäklar Thomas..95 kg. :D Det va som tusan, jag ligger fortfarande under 100kg. Vägde 98,0 kg imorse. Lär ju packa på mig ett par kg till över jul, ha det!

Brutalt :-)

thomas 81 wrote:
    he he jul gris det blir vi alla 83 kg 8 dec 95 kg 21 dec :| ;)
    Mvh thomas

Du ligger efter :P

Robban B wrote:
    Jäklar Thomas..95 kg. :D Det va som tusan, jag ligger fortfarande under 100kg. Vägde 98,0 kg imorse. Lär ju packa på mig ett par kg till över jul, ha det!

Snacka inte skit Robban, du är fortfarande i form :emo-thumb
    Det får bli en posedown efter jul på gymmet, sj så håller jag mig på 95 kg och fet ska jag inte bli :nono:

God Jul på dig och hälsa dina bröder

Hallå Robban, Jimmy, Thomas och Ni andra

Tänkte bara inflika att jag gått upp hela 2 kg! sedan Lucia. Vägde in på 83.0 och i morse vägde jag typ 85… :p

Vet att detta är Robbans tråd men lägger in en bild på mitt tryck!

( Hoppas det e OK Robban? )

MVH: Andreas

varför bara gå upp 2 kg :| känns hela tävlingsdieten med mm bortkastat om man inte får svälla upp efter och inneha sjukt tryck ett litet tag

Andreas Malm wrote:

Tänkte bara inflika att jag gått upp hela 2 kg! sedan Lucia. Vägde in på 83.0 och i morse vägde jag typ 85… :p

Andreas Malm wrote:

Det ser bra ut Andreas, det är bara att fortsätta att äta så bra som möjligt och stå emot begäret, kommer att löna sig i längden.

sjukt bra malm är avis men jag ska njuta ett tag till haha

Ska väl inte babbla för mkt i Robbans tråd.

MEN vem säger att man står emot begäret att äta.
    Jag gör inget annat tycker jag
    Tränar tungt gör jag också och tryck finns det så det räcker.

För mig handlar BB numer om att bli så bra som möjligt inte så stor/FET som möjligt.

Det gäller ju att finna ett tillvägagångssätt som passar en själv.
    Vissa bulkar och trivs med det ( jag vet, Jag gjorde det själv i tio år, vägde ca 102 som mest ) och vissa gör det inte. jag dömer ingen…

Tänkte i alla fall prova att hålla en avsevärt bättre form off nu än tidigare. Jag menar: Att dieta blir ju inte lättere med åren, ( är ju snart 30 :( )
    För mig är det också viktigt att kroppen hinner acceptera en bättre form som ”sitt normalläge”. Tror att kroppen då också behöver ställa om sig i mindre omfattning för att åter igen komma i tävlingsform när det väl gäller…

MVH: Andreas…

Bara för att jag startade tråden så innebär ju inte att jag äger den! Det är ju sånt här som gör den levande! :) Jag tror också lite på det där med att kroppen ska acceptera en viss form i normalläge. Det är sånt som tar lite tid att vänja sig vid. Men exempelvis efter förra tävlingen jag var med i för 2 år sedan gick jag efteråt upp 20kg!!! på 3 veckor!! Nu verkar kroppen ha hamnat i ett helt annat stadie, känner mig jäkligt bekväm med att ligga strax under 100kg. Det ska bli intressant att se vad man väger på juldagen..:whistle:

ser ruggit bra ut på bilden !

/nicke

ja på jul dagen väger man väll lite mer men man går ner det igen
    ska njuta av all julmat ha en God jul på er alla och må bra för det ska jag:emo-thumb :D

Viewing 12 posts - 16 through 27 (of 27 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.