Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 2,218 total)
  • Author

Maci, hört talas om ödmjukhet?

Jantelagen Ftw

Trodde alla var hårda på inet!

Bilder för tusan. Småtjafs kan ni gärna lägga ner. Den här tråden har redan rensats något otroligt mycket.

Maci wrote:
    Avgör själv då kaxen, vem har bäst rygg?

[img=http://f.playahead.se/11/3a0affe51f7640ac77cf245aaea43a/share/1625f19b68b84644be36c074e9a9bb22.jpg][img=http://f.playahead.se/11/3a0affe51f7640ac77cf245aaea43a/share/f14bb15c8b184714a4899fbebd134d55.jpg]

tänk på vad du säger, även om du har en bra fysik för din ålder är du verkligen inte störst här!

Klart att Maci inte e störst i detta forumet, vorsw väl jävligt konstigt me den åldern.

Jag tycker du har fått ett fett fint resultat. Har inte koll på alla 17åringar här men för att precis fyllt 17 så blir jag inte förvånad om du e störst av den åldersgruppen.
    Jag ser fint resultat o grym kropp! KEEP IT UP!!!

Maci wrote:
    Avgör själv då kaxen, vem har bäst rygg?

Du har en bra rygg, men dålig attityd.
    Antar att du jobbar för fullt med att få upp massan, för du är lite smal nu.
    Men du har en bra form iaf.

Varför vara så kaxig? Ta fram din ödmjuka sida istället :emo-thumb

Maci wrote:
    Njae, jag försöker… Visst, men jag har ett problem med min förbränning. Jag äter en rejäl bit över min kcalförbrukning, och jagar varken fett eller kolhydrater med kosthållningen, men likt fan så lagras ingenting.

Varför är jag osäker på, räknar fortfarande på det. Både min bror och min pappa har samma problem, så jag antar att det är honom vi fått det av.

Det jag lägger ner mest krut på just nu är de större musklerna, bryr mig inte om att prickskjuta små skitknölar än så länge, tar det nästa år, har mycket vikt att hova in än så länge.

Okej, låter bra det.. Kan ju vara både bra och dåligt att ha svårt att lägga på sig fett ;P

16 år tränat i typ 7 månader:o väl medveten om min mage har problem att göda på mej, kan inte.
    sry för kass bild men de va den enda jag hade..

benen innan sängdax, vet inte om de är någo vidare bra menmen.. :(

Kör på i samma stil Maci. Folk får lära sig att ta saker för vad de är bara.

Kepp, går du på Torsberg?

Maci wrote:
    Får jag gissa att du är stark i bottenläge när du böjer? Ser så ut, rejäl överdel av lårmusklerna.

Fyll ut lite grann med att köra relativt grunda box-squats i smith, eller benpress utan att gå särskilt djupt, med aptunga vikter, det kommer göra susen för nedre låret, och separationen kommer att kila fram straxt ovanför knäet.

I övrigt, bra lår, piska vaderna.

Oooj jätte bra kritik! :) tack! Jaaa, knäböjen går bra, men har slutat köra den i nån månad nu för jag har haft känningar i knäna.. när jag kör benpressarna nu så kör jag de djupa på 400 och ett sista arbetar set på 420.. ska jag alltså höja ännu mer o bara ”dutta” då eller? känns lite pinsamt men okej får väl testa! :) Jaa vaderna är skit kassa, men har lite svårt för dem så får jobba på det!

Erkan wrote:
    Oooj jätte bra kritik! :) tack! Jaaa, knäböjen går bra, men har slutat köra den i nån månad nu för jag har haft känningar i knäna.. när jag kör benpressarna nu så kör jag de djupa på 400 och ett sista arbetar set på 420.. ska jag alltså höja ännu mer o bara ”dutta” då eller? känns lite pinsamt men okej får väl testa! :) Jaa vaderna är skit kassa, men har lite svårt för dem så får jobba på det!

Vad tar du i Böj / Bänk / Mark Erkan?

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.