Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,816 through 1,830 (of 2,218 total)
  • Author

Varför lägger folk upp bilder där dem skriver ”Dålig bild”, ”Dåligt ljus” etc. Varför inte ta en ny bättre bild istället för att ladda upp den dåliga?

Nic Nordin wrote:
    Varför lägger folk upp bilder där dem skriver ”Dålig bild”, ”Dåligt ljus” etc. Varför inte ta en ny bättre bild istället för att ladda upp den dåliga?

Det är väll bättre att vi skriver de själv än att, andra kommer och kommenterar dålig bild/dåligt ljus, så det tar upp nya diskutioner i denna tråd. tjo fräs

Saammie wrote:
    Det är väll bättre att vi skriver de själv än att, andra kommer och kommenterar dålig bild/dåligt ljus, så det tar upp nya diskutioner i denna tråd. tjo fräs

Okej, eftersom du uppenbarligen kände dig träffad så kan väl du nu besvara de resterande 50% av min fråga. :up:

Nic Nordin wrote:

För att de är utecklingsstörda.

Nic Nordin wrote:

kan inte annat än att hålla med dig, är man inte nöjd med kvaliten på en bild så kan man väl för fan ta en ny! oavsett om man har en 2 mp kamera så kan man då fan få en tillräckligt bra bild så folk ser vad det föreställer.

anders172 wrote:
    För att de är utecklingsstörda.

Alt. fiskar efter kommentarer.

Saammie wrote:
    dålig bild tränat 4 månader :

Riktigt bra abs!

faogel wrote:
    Riktigt bra abs!

:wazzup::dance::D

nu blev allt bara en stor diskussion i fel tråd right? =)

aight

Innovativt kamerastativ Jocke!

Flessa wrote:
    Bra axlar, bröst & armar där, Jocke!

Tack, men jag tycker armarna släpar :D

umpas wrote:
    Innovativt kamerastativ Jocke!

Man får ta vad man har!:nerd:

Flessa wrote:
    Det håler jag faktiskt inte med om, tycker de ser ut att hänga med bra jag.

Edit; la även märke till en bra lats nu med.

Mäter bara 38 :(

Tack :)

Jockepettersen wrote:
    aight

Måste vara den bästa lösningen på foto sig själv i spegeln preblemet jag någonsin skådat.

[img=http://forum.body.se/attachment.php?attachmentid=71262&stc=1&d=1264200152]15 år
    73 kg

Viewing 15 posts - 1,816 through 1,830 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.