Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,876 through 1,890 (of 2,218 total)
  • Author

grym arm henke!

Ryggbild tagen för ett par veckor sedan.

[img=http://img410.imageshack.us/img410/545/img4426j.jpg]

En bild från veckan som gick.

184cm
    94kg
    16år

Ser bra ut :D

Pontura wrote:
    Ser bra ut :D

instämmer!

15 år :) Bodybuilder

Pontura wrote:
    15 år :) Bodybuilder

Visst är du, Pontura, stor för din ålder. Men jag (RW) anser att det nog är lite väl magstarkt att kalla dig för bodybuilder i detta tidiga skede!

Du, Pontura, är kanske som jag (RW) och tror på den eviga anden, men glöm för den skull inte bort att din kropp ska bära detta ”väsen” ännu ett tag.

När kroppen säger ifrån brukar jag (RW) tänka att:

Det finns två typer som inte kan göra om ett misstag:
    oskulder och fallskärmshoppare!

Richard Wagner wrote:
    Men jag (RW) anser att det nog är lite väl magstarkt att kalla dig för bodybuilder i detta tidiga skede!

Varför kan han inte kalla sig bodybuilder? Det betyder ju kroppsbyggare

Richard Wagner wrote:
    Text

Det finns olika sätt att se på saken. Vissa kända kroppsbyggare vägrar att kalla sig själva för det.. Men jag tycker det är upp till var och en. Visst, egentligen kanske man borde kalla sig bodybuilder när man har vart uppe på scen, eller är nära att gå upp. Men som Jocke säger, bodybuilder betyder kroppsbyggare, och det är ju precis det han gör, bygger upp sin kropp. Han är mera kroppsbyggare än inte. :emo-thumb

Pontura: Riktigt grymt för din ålder! Trots att du sitter inne med endel bf, syns det att du har en hel del massa. Armarna är riktigt bra. Brösten behöver nog lite stryk dock :up:

Richard Wagner wrote:
    Visst är du, Pontura, stor för din ålder. Men jag (RW) anser att det nog är lite väl magstarkt att kalla dig för bodybuilder i detta tidiga skede!

Du, Pontura, är kanske som jag (RW) och tror på den eviga anden, men glöm för den skull inte bort att din kropp ska bära detta ”väsen” ännu ett tag.

När kroppen säger ifrån brukar jag (RW) tänka att:

Det finns två typer som inte kan göra om ett misstag:
    oskulder och fallskärmshoppare!

Jag skrev bara bodybuilder för jag har tävlíngsplaner 2011 :) och tack för komplimangen :)

pontura är groovvvf!

Tkauc wrote:
    pontura är groovvvf!

Tack :) Desamma

Ålder: 17
    Vikt: 93Kg
    Har tränat i 7 månader nu :) Dessa bilderna är tagna mitt i natten med mobilkamera i badrummet och mitt sovrum med inte den bästa belysning så därför ser jag så extremt vitt ut på badrums bilden :p Ber om ursäkt för det ska be en kompis hjälpa mig senare i år när jag utvecklats mer så då kommer lite rediga bilder! :)

[img=http://img405.imageshack.us/img405/4038/dsc00168u.jpg][img=http://img534.imageshack.us/img534/9444/dsc00171j.jpg]

17 år, dagsformen igår :)

86,5kg dagsvikt. 16 år

Viewing 15 posts - 1,876 through 1,890 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.