Home › Forums › Medlemsbilder › Unga mellan 15-18 visa kort !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 december, 2010 at 22:09 #253577Anonym anvandareMember
Jävligt grov Morriz, det man ser på bilderna ser riktigt bra ut!
30 december, 2010 at 01:39 #253578Anonym anvandareMemberExon wrote:Drar till med ett förstainlägg då! Bilden är på min träningspolare. 17 år med 183 cm fördelade på 80 pannor.Då kan väl du förklara hur din träningspolare kan ha relativt mjuka både skuggor och högdagrar över konturer som ligger på ett parti i skugga från en hård taklampa?
Ljus funkar inte riktigt så haha. Sluta trixa…
30 december, 2010 at 13:20 #253579Anonym anvandareMember18 år ~ 65kg -174cm
finns på dagsformen också..
30 december, 2010 at 14:03 #253580Anonym anvandareMemberSer bra ut StronglGnome, du har bra mage
Den där midjan kan vara bra att ha i framtiden
30 december, 2010 at 15:03 #253581Anonym anvandareMemberYaldish wrote:Ser bra ut StronglGnome, du har bra mageDen där midjan kan vara bra att ha i framtiden
det får vi hoppas :emo-thumb
30 december, 2010 at 19:26 #253582Anonym anvandareMemberMorriz wrote:Ett par bilder.Bra jobbat so far. Gillar ryggen speciellt!
30 december, 2010 at 19:45 #253583Anonym anvandareMemberSer bra ut Morriz, vikt och längd?
30 december, 2010 at 20:23 #253584Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:18 år ~ 65kg -174cmfinns på dagsformen också..
Snyggt
30 december, 2010 at 20:28 #253585Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Då kan väl du förklara hur din träningspolare kan ha relativt mjuka både skuggor och högdagrar över konturer som ligger på ett parti i skugga från en hård taklampa?Ljus funkar inte riktigt så haha. Sluta trixa…
Nu är jag inte något fotografiskt geni eller direkt ljuskunnig heller och förstod därför hälften av det du skrev. Å andra sidan verkar inte du heller vara det.
Bilden är inte på något sätt redigerad, jag antar därför att min träningspolare kan ta det du skrev som en komplimang…?Gott nytt år på dig.
30 december, 2010 at 21:17 #253586Anonym anvandareMemberExon wrote:Nu är jag inte något fotografiskt geni eller direkt ljuskunnig heller och förstod därför hälften av det du skrev. Å andra sidan verkar inte du heller vara det.
Bilden är inte på något sätt redigerad, jag antar därför att min träningspolare kan ta det du skrev som en komplimang…?Gott nytt år på dig.
Marcus är photoshop skadad, han kommer nog över det med tiden, när han fattat att man ska plåta med film
30 december, 2010 at 21:53 #253587Anonym anvandareMember56 kg – 173 cm – 17 år.
31 december, 2010 at 12:43 #253588Anonym anvandareMemberFlessa wrote:StronglGnome: Snyggt och symmetriskt!Man tackar :emo-thumb ska bara se till och öka i volym och hitta ”the edge” – 2011 blir nog ett bra år
1 januari, 2011 at 11:06 #253589Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Bra jobbat so far. Gillar ryggen speciellt!Tack. Chins ger bra rygg!
Gober wrote:Ser bra ut Morriz, vikt och längd?På bilderna, ca 75 kg@172 cm. Nu ligger jag på 78-79. Om man av någon anledning är intresserad av att läsa mer om min träning så för jag [http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=123643&page=30 träningsjournal] på Kolozzeum.
2 januari, 2011 at 14:53 #253590Anonym anvandareMember17 år
Dagsformen. 15kg skall plockas av till sommaren2 januari, 2011 at 14:59 #253591Anonym anvandareMemberExon wrote:Bilden är inte på något sätt redigerad, jag antar därför att min träningspolare kan ta det du skrev som en komplimang…?Gör det. Han har speciella vampyrgener i sin hud, bitvis självlysande, precis runt kanterna på hans ryggradsmuskler. Det är imponerande.
Exon wrote:Nu är jag inte något fotografiskt geni eller direkt ljuskunnig heller och förstod därför hälften av det du skrev. Å andra sidan verkar inte du heller vara det.Jag är faktiskt just yrkesfotograf på bland annat BODY sedan typ två år, så jag vågar påstå att jag är skapligt införstådd med hur ljus träder över muskler. Dessutom är jag en redig sate på retush själv efter 7-8 år i PS.
Om det där är PS och ingen annan programvara, så är det Dodge/Burn-tool i registret för midtones. Om han velat komma undan skulle han använt midtones dodge på huden där det ska vara skuggor, och hightlights burn på de områden som ska vara ljusare.
Tittar du med ögonen ser du att konturerna runt hans påstådda ryggradsmuskler, som säkerligen finns där – men inte är sådär markerade, så är högdagrarna (de ljusare partierna på dem) bleka och färglösa jämfört med den lite mer mättade rosa-aktiga tonen som huden träder till av ljuset uppifrån taket och lampan han står under. Det är för att ljus inte bleker hud på det där sättet, om inte kameran är inställd på exakt samma temperatur som ljuset. Och eftersom att både och förekommer, ifrån samma håll är det inte överdrivet troligt. Fast ni kanske hade med er HMI-filter och skruvade upp på alla utom en? Och dessutom slår skuggor runt konturer som inte ha några motsvarade högdagrar (typ insidan av trapz) så kan man inte låta bli att fnissa lite.
Och jämfört med de flesta här inne så är jag nog ganska exakt ett fotografiskt geni och en ljuskunnig fjant. Så att först påpeka din okunnighet, och därefter min också, utan att veta vad jag sysslar med, gick inte hem idag.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.