Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 2,101 through 2,115 (of 2,218 total)
  • Author
    Jockepettersen wrote:
    Kan du inte fota för att du haft magsjuka? Haha bra handikapp

Klart jag kan fotta men vem fan sitter o lägger upp bilder på sig själv när man ligger 5 kilo mindre? inte fan gör jag det iaf. Bilden kommer, ni behöver inte oroa er :)

Joakim Svedberg wrote:
    Klart jag kan fotta men vem fan sitter o lägger upp bilder på sig själv när man ligger 5 kilo mindre? inte fan gör jag det iaf. Bilden kommer, ni behöver inte oroa er :)

så du ska äta upp dig på 5kg igen och sen ta kort, lär ju se bättre ut.

Pontura wrote:
    så du ska äta upp dig på 5kg igen och sen ta kort, lär ju se bättre ut.

Haha, nej men som du vet så när man är magsjuk så spyr man och skiter väldigt mycket, vilket resulterar i vikt ras, mycket vatten och man är helt tömd. Antar att du också skulle undvika att ta kort för att lägga upp här när du är magsjuk.

Joakim Svedberg wrote:
    Haha, nej men som du vet så när man är magsjuk så spyr man och skiter väldigt mycket, vilket resulterar i vikt ras, mycket vatten och man är helt tömd. Antar att du också skulle undvika att ta kort för att lägga upp här när du är magsjuk.

Nja, man hårdnar ju till ;)

Joakim Svedberg wrote:

så om du går ner 5kg ser du genast ut att vara mycket mindre och kan inte lägga upp en bild?:frust:

Joakim Svedberg wrote:

Med tanke på hur personen som ”utmanade dig” att lägga upp bilden ser ut så hoppas jag för din skull att du inte ligger i riskzonen att åka på stryk bara för att du är magsjuk.

Marcus Syvertsen wrote:
    Med tanke på hur personen som ”utmanade dig” att lägga upp bilden ser ut så hoppas jag för din skull att du inte ligger i riskzonen att åka på stryk bara för att du är magsjuk.

Nejdå, det gör jag verkligen inte :)

Varsågoda, sluta klaga på mig nu :p

Edit; fråga fan inte vad jag gör med armen hahaha, ser för jävligt ut, men jaja, ända bilden jag kunde hitta åt er :)

[img=http://u.snelhest.org/i/2011/01/15_7450.jpg]

Joakim Svedberg wrote:

Edit; fråga fan inte vad jag gör med armen hahaha, ser för jävligt ut, men jaja, ända bilden jag kunde hitta åt er :)

Jämn och fin utveckling. Allt verkar sitta som det ska i den posen. Hur gammal är herrn?

Gettodachoppa wrote:
    Jämn och fin utveckling. Allt verkar sitta som det ska i den posen. Hur gammal är herrn?

Tackar! 17 år är jag :)

Nu lär det bli tyst här inne. Äntligen.

Marcus Syvertsen wrote:

:D :up:

Marcus Syvertsen wrote:

haha ;-)

Ser bra ut Svedberg.

Joakim Svedberg wrote:

Såg ju riktigt bra ut :)

Jockepettersen wrote:
    Såg ju riktigt bra ut :)
    Gober wrote:
    haha ;-)

Ser bra ut Svedberg.

Tackar :)

Viewing 15 posts - 2,101 through 2,115 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.