Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,218 total)
  • Author
    thess wrote:
    d lär ja göra…:up: har ju mina mål…

vad har du för mål med träningen ?

Tack för backupen Klojm :)

Jaopp, här är ett par nya bilder, har inte tränat på några veckor.:| Men tycker inte att formen förändrats nått speciellt. kommentera gärna!

M.Larsson wrote:
    Jaopp, här är ett par nya bilder, har inte tränat på några veckor.:| Men tycker inte att formen förändrats nått speciellt. kommentera gärna!

Riktigt bra. :up: Men brösten ser ut att släpa lite, fixa det så ser ju överkroppen kanon ut =)

Danne89_ wrote:
    Riktigt bra. :up: Men brösten ser ut att släpa lite, fixa det så ser ju överkroppen kanon ut =)

Tackar! :) jo kan hålla med om det, men har ändå prioriterat bröst lite mer än annat, men de kommer väl. känns som om bröstmusklerna växer lite konstigt, därför ser de lite knas ut kanske. hehe

hur kan det vara så stor skillnad på dina axlar? ser annars mycket bra ut

M.Larsson wrote:

Det ser ju jättebra ut!:emo-thumb Ålder?

Xyanile wrote:
    Vad mäter dina armar??

jaadu, de va ett tag sen jag mätte, men runt 40 skulle jag gissa på.

emme wrote:
    hur kan det vara så stor skillnad på dina axlar? ser annars mycket bra ut

hehe det är ingen skillnad i verkligeheten, spände väl mig konstigt. är inte heller världens bästa posör :)

LinusHansen wrote:
    Det ser ju jättebra ut!:emo-thumb Ålder?

tackar så mkt :) Jag är 89:a

riktigt bra resultat M.larsson, hur länge har du tränat typ? visa lite bilder på rygg och ben också:P

Maazick wrote:
    riktigt bra resultat M.larsson, hur länge har du tränat typ? visa lite bilder på rygg och ben också:P

TackTack :) ja hmm.. jag började när jag var 15, sen har det varit lite till och från. jag har bilder på rygg o ben i lite äldre trådar, har inte några nya tyvärr:p ,

Det ser riktigt bra ut :up: .

Asså jag lackar mer och mer på dig maci, du må vara stor men din käft är mycket större.
    Vänta lite ska ta lite bilder på mig så skadu se på att du inte är så stor trots allt.

Är 15 år just nu, 16 om 4 dagar :)
    Jag sitter inte på gymmet 24/7 som du.
    Och nej, ingen anabola.

Bilder kommer snart.. softa :)

hare nu alla ni biffar! :)

Det här kommer bli underhållande :D

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.