Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 2,218 total)
  • Author

15 år trännat seriösst 4 månader ca.är inte bra på att posera men det ser ni.

Hiiiman wrote:
    Bara att träna riktigt hårt och äta och vila bra. Nu har ud antagligen kommit in i träningen och har inga problem med att ta dig till gymet osv.. Så kötta bara på nu best du kan i ett år så kommer du säkert se stor skillnad sedan :emo-thumb

Mvh
    v

japp ska kötta som sat*n detta året.sen ska jag öva posering oxå.

..kass pose..ja vet en månad gammal bild,kommer nya en dag här närmast..Bättre poser då m..o så ska man se mina rmar bättre..avslapnad bild btw:emo-thumb

Har just startat dieten, 11 dagar avklarade.. Går sakta ner av ren försiktighet,

så här ser de ut.. Armarna är så gott som sämst i världen och jag jobbar på dem 😮

Erkan wrote:
    Har just startat dieten, 11 dagar avklarade.. Går sakta ner av ren försiktighet,

så här ser de ut.. Armarna är så gott som sämst i världen och jag jobbar på dem 😮

Av det man ser,tycker det ser jävligt bra ut:emo-thumb

M.Larsson wrote:
    Av det man ser,tycker det ser jävligt bra ut:emo-thumb

Tack så hämskt mkt, och desamma till dig! :up:

Maci wrote:
    Armarna är inte det du behöver jobba hårdast på enligt bilderna, det fattas trapz och vader.

Bra annars, riktigt bra.. Köttiga lår, ser ut att ha stadiga droppar. Vad böjer du?

Hmm okej, fast va ja vet så behöver armarna fortfarande smisk!
    Och framför allt vader som du säger! :)

Tack för omdömet, ska jobba utifrån det, symetri är självklart viktigare än brutal massa, eller iallafall enligt mig..

Jag böjer aldrig fritt eftersom jag är rädd om mina knän, kör bara smith om jag ska köra böj.. och kör aldrig 1RM på ben, så kan tyvärr inte besvara det :

Erkan wrote:

tycker det ser mycket fint ut. Smal midja och bred rygg, kör på bara :up:

Maci wrote:
    Strange, jag gör tvärt om… Kör fritt för att slippa belasta extra i knän, rygg och nacke. I smithen kan man ju lyfta hur tungt som helst haha.

Men, det är väl en smaksak antar jag.

Ja de är nog en smaksak, men anledningen är väl egentligen för jag har skadat mig i fri knäböj innan, och därför har jag lite fobi mot att köra det, men får väl se om jag börjar med det i fortsättningen.. :)

Dessan wrote:
    tycker det ser mycket fint ut. Smal midja och bred rygg, kör på bara :up:

Tack Dessan!

Fast ja blir nog omåkt av din v-form :D
    fortsätt kämpa!:emo-thumb

Erkan wrote:

Bra vidd, särskilt bra bröst dock tycker jag, iaf vad man ser på bilderna:)

Mycket bra Erkan. Helt klart imponerande fysik. Bra symmetri. Du måste dock städa rummet.

mvh Jesper

Jesper: Ska du säga om att städa rummet? Varje gång jag kommer hem till dej så frågar jag mej jämt: Är detta Jespers lgh eller är det en soptipp?

Erkan: Håller med ovanstående talare. Mycket bra för din ålder!

Får väll bidra med 3bilder
    16år 68kg tränat 6månader

[img=http://img104.imageshack.us/img104/7776/body1oh8.jpg][img=http://img104.imageshack.us/img104/2944/body2aa1.jpg][img=http://img104.imageshack.us/img104/5577/body3ed9.jpg]2rygg bilder en biceps

Skriv vad ni tycker hitills

MVH / Nico

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.