Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 2,218 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    Så ironiskt. Jag gjorde nyss ett inlägg hur mycket jag hatade att nybörjare lägger upp bilder när dem bara har tränat en månad.

Du, olikt från många nybörjare, ser ut att ha en bra grund och fysik för att bara tränat i 2 månader:emo-thumb

Kör på!

woops, har inte läst igenom tråden :)

tack så mycket 😮

Dålig bild…

Avslappnad latspread eller vad man ska säga. :wazzup:
    Pump i axlarna :nerd:

18 år
    tränat 9 månader
    177cm
    70kg

Edit: ska bra komma på hur man krymper den på ett bra sätt
    den vart ännu suddigare :(

Grymt

Är det bara jag som får pedofil/fula gubben vibbar när någon med 3 post skriver Unga mellan 15-18år visa bilder? ;) :D

Alex.J wrote:
    Dålig bild…

Avslappnad latspread eller vad man ska säga. :wazzup:
    Pump i axlarna :nerd:

18 år
    tränat 9 månader
    177cm
    70kg

Edit: ska bra komma på hur man krymper den på ett bra sätt
    den vart ännu suddigare :(

Ser helt ok ut, fattas lite givetvis men det kan du åtgärda om du fortsätter i samma goda tempo med din träning. Du har trots allt inte kört så länge, och det tar tid att bygga muskler.

Men kör på, jag tycker att det ser ut som att du vet vad du gör. En före-bild vore kul så man såg ditt utgångsläge!

:up:

MVH

Dwag wrote:
    Är det bara jag som får pedofil/fula gubben vibbar när någon med 3 post skriver Unga mellan 15-18år visa bilder? ;) :D

Observant! :up:

Bara för att liksom.. :D

[img=http://img505.imageshack.us/img505/1400/nemenhejgy2.jpg]

Marcus Syvertsen wrote:
    Ser helt ok ut, fattas lite givetvis men det kan du åtgärda om du fortsätter i samma goda tempo med din träning. Du har trots allt inte kört så länge, och det tar tid att bygga muskler.

Men kör på, jag tycker att det ser ut som att du vet vad du gör. En före-bild vore kul så man såg ditt utgångsläge!

:up:

MVH

tackar :nerd:
    Bilden är ljuger ju lite i och med pumpen i axlarna + att man spänner latsen, blir ju mycket bredare
    Har tyvärr ingen riktigt före-bild, min hårddisk krashade så jag har bara lite från diverse sidor jag la upp på men här är två tidigare + en liten långt-före-bild

[http://img251.imageshack.us/img251/44/relaxedfrontqo1ck8.jpg]
    Tränat 2 månader
    vikt 60kg, bilden är med pump

[http://img251.imageshack.us/img251/4025/3mnip8.png]
    tränat 3 månader bilden är också denna gång med pump
    vikt, kanske 62kg vet inte riktigt

[http://img179.imageshack.us/img179/8786/herhejrnq1.png]
    och en sista på skoj, det var i nian tror jag 😮 jag till vänster
    vikt, vet ej, 50-55kg, vägde mig inte på den tiden. har dock puberteten att tacka för jag växte en hel del i gymnasiet, var väldigt sen in i puberteten.. :D

Edit:
    för att sammanfatta lite då…
    +3 cm på armarna (enda jag mätt emellanåt
    +11kg

Kortfattat då, så var du innan du började träna en riktigt tanig jävel. Precis som jag själv, vilket du tydligen lyckats åtgärda (olikt mig 😮 ), så du har gjort ett bra jobb på det grundläggande. Nu måste du bara börja bygga ordentligt med muskler, och konsten tar tid!

Lycka till. :up:

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Kortfattat då, så var du innan du började träna en riktigt tanig jävel. Precis som jag själv, vilket du tydligen lyckats åtgärda (olikt mig 😮 ), så du har gjort ett bra jobb på det grundläggande. Nu måste du bara börja bygga ordentligt med muskler, och konsten tar tid!

Lycka till. :up:

MVH

Satsar inte riktigt på att bli för stor, önskade mig vikter för jag ville träna lite till kampsporten. tror inte jag tjänar jätte mycket på att bli för stor eftersom jag är rätt kort men målvikten är på 77kg med kring 10% bf

Kollade journalen lite,du tanig? :nono: :)
    längd, startvikt och nuvarande?

Alex.J wrote:
    Satsar inte riktigt på att bli för stor, önskade mig vikter för jag ville träna lite till kampsporten. tror inte jag tjänar jätte mycket på att bli för stor eftersom jag är rätt kort men målvikten är på 77kg med kring 10% bf

Kollade journalen lite,du tanig? :nono: :)
    längd, startvikt och nuvarande?

181cm, började på 52-54kg… Väger idag 75-77. Tränat två år.

MVH

17 bast, 64 kg. tränat i ca 2-3 månader..
    Ljuset o bildkavllen kanske inte e den bästa dock 😮

ChrizyBlack wrote:
    17 bast, 64 kg. tränat i ca 2-3 månader..
    Ljuset o bildkavllen kanske inte e den bästa dock 😮

Får man sådär spontant fråga vad ditt alias-val kommer ifrån?

MVH

syvertsens avatar måste helt klart momineras till årets bästa tagna bild (eller sämst kanske eftersom den inte alls speglar verkligheten haha)

det skulle kunna vara en kille på 95+ kilon. trapsen bara äter upp linnet och armarna ser ut som ett par hårda 48or.

visst speglar den verkligheten. jag uttryckte mig lite dumt kanske. fysiken är ju kanon. men det ser riktigt stort ut oxå. och måtten är ju inte jättestora.

de flesta skolungdommar som tränar är ju småfeta och har limpor som armar bara för att ha lite mått. men kul att se folk som växer utan att fetta på sig så förbannat.

Sammy wrote:
    syvertsens avatar måste helt klart momineras till årets bästa tagna bild (eller sämst kanske eftersom den inte alls speglar verkligheten haha)

det skulle kunna vara en kille på 95+ kilon. trapsen bara äter upp linnet och armarna ser ut som ett par hårda 48or.

visst speglar den verkligheten. jag uttryckte mig lite dumt kanske. fysiken är ju kanon. men det ser riktigt stort ut oxå. och måtten är ju inte jättestora.

de flesta skolungdommar som tränar är ju småfeta och har limpor som armar bara för att ha lite mått. men kul att se folk som växer utan att fetta på sig så förbannat.

:D

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.