Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 2,218 total)
  • Author
    liddell wrote:
    ser bra ut Bosse. hade varit kul med lite bilder på benen och ryggen också.kör hårt och lycka till med träningen.

Tack liddel, och detsamma. bilder på benen och rygg kommer nog inte komma än på ett tag då ja är långt ifrån samma form som då. kommer ta mer obligatoriska bilder snart förhoppningsvis nästa deff.

Vandraren wrote:
    Kärlek börjar med bråk och slutar med barnvagn Jack!

Han bråkar med mig HELA tiden! : Somebody! Please help me![/b]

Jacksatan wrote:
    Men det är ok att slänga sig med lite balla engelska uttryck och tycka att man är jäävligt on the spot och cool?

I ditt inlägg skriver du inget som motsäger det så jag får väl helt enkelt anta och tycka att det är trevligt att du tycker det jag skrivit är ballt och coolt även om du uttrycker dig på ditt sedvanligt… charmiga sätt. :)

Angående ”on the spot” Jacksatan dearest, är det OK att helt enkelt skriva ”Jag har saknat dig, du är toppen bruden!” eller likn. i ett PM istället för att ÅTERIGEN slösa på utrymmet med meningslös argumentation.

[http://forum.body.se/showthread.php?p=365708#post365708 http://forum.body.se/showthread.php?p=365708#post365708%5D

POOP HEAD!![/b] :D

Lovely: Du inser väl att du precis agerade ut en scen ur den formidabelt underhållande filmen ”Den nakna pistolen 2 1/2”?

Så, lovely. Du är alltså Frank Drebin, Police Squad:

”Lt. Frank Drebin: Oh, it’s all right. I’m sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn’t that right, Mr… Poopy Pants?”

:D

Jon Larsson wrote:
    Lovely: Du inser väl att du precis agerade ut en scen ur den formidabelt underhållande filmen ”Den nakna pistolen 2 1/2”?

Så, lovely. Du är alltså Frank Drebin, Police Squad:

”Lt. Frank Drebin: Oh, it’s all right. I’m sure that we can handle this situation maturely, just like the responsible adults that we are. Isn’t that right, Mr… Poopy Pants?”

:D

tihihiii[/b] :happy:

18 år 92 kg 2 års träning :)

ReNeGaDe wrote:
    Av det man ser, så tycker jag armarna samt baksida axlar ser bra ut. Längd?

Fortsätta träna grabben!:emo-thumb

183 cm sist jag mätte :)

(sorry för den helkassa bilden också, men man tar väll va man har ;) )

ReNeGaDe wrote:
    Av det man ser, så tycker jag armarna samt baksida axlar ser bra ut. Längd?

Fortsätta träna grabben!:emo-thumb

Jag håller med den osvurna riddaren. Det ser bra ut, men baksidan på axlarna tar över helheten på axeln, du behöver mer mellanskalle och framsida, så blir det bra ska du se.

Lite vidd skadar aldrig heller!

MVH

Edit;

Quote:
    I ditt inlägg skriver du inget som motsäger det så jag får väl helt enkelt anta och tycka att det är trevligt att du tycker det jag skrivit är ballt och coolt även om du uttrycker dig på ditt sedvanligt… charmiga sätt.

Jävligt intelligent sätt att svara på en fråga tycker jag nog… :

baksida axlar är något jag jobbat med senaste halvåret, i t.ex. sidechest ser den varken stor eller bra ut i jämförlse med framsidan men tack för tipsen :emo-thumb

En liten update nu efter snart 3 månaders gymmande;
    [http://imageshack.us [img=http://img231.imageshack.us/img231/9127/spa00753wx3.jpg]]
    Triceps ser små ut på grund av vinklen

Ereko wrote:
    En liten update nu efter snart 3 månaders gymmande;
    Triceps ser små ut på grund av vinklen :(

Bra korsrygg, hyfsad vidd, hyfsade biceps. Inte mycket mer, hur länge har du tränat? Vad väger du? Hur lång är du?

MVH

Ritchan wrote:
    18 år 92 kg 2 års träning :)

Hur lång är du då?

Grymt BRA köttat!
    Rock on alla !!!

Marcus Syvertsen wrote:
    Bra korsrygg, hyfsad vidd, hyfsade biceps. Inte mycket mer, hur länge har du tränat? Vad väger du? Hur lång är du?

MVH

Som jag skrev, 3 månader har jag tränat!
    Jag väger in på 75kg och är 184cm :)

Tack så mycket Above The Line! :D

Ereko wrote:
    Som jag skrev, 3 månader har jag tränat!
    Jag väger in på 75kg och är 184cm :)

Tack så mycket Above The Line! :D

Tre månader?! Vad fan hade du i vällingen som barn? :yikes:

…sportat innan, kanske?

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Tre månader?! Vad fan hade du i vällingen som barn? :yikes:

…sportat innan, kanske?

MVH

Ingenting annat än fotboll och basket för 5 år sen :)

Viewing 15 posts - 436 through 450 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.