Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 2,218 total)
  • Author
    Marcus Syvertsen wrote:
    Jag tror att du kommer att få ett djävulskt lårsvep när du bygger på dig lite. Ser fan redan nu knasigt ut. Söta trosor förresten! :happy:

MVH

Knasigt låter kanske inte vidare positivt och det du kallar trosor är ett par träningskallingar som är uppvikta och nerdragna:D men trosor lät lite mer sexigt än min beskrivning:O

Haha, det ser fan verkligen ut som trosor. Jobbigt.

Pierriewargen wrote:
    Haha, det ser fan verkligen ut som trosor. Jobbigt.

Känns som om jag borde ta och fota själva klasongen så att alla förstår att jag inte ställer mig i trosor :happy:

Här står man då, avslappnad och go och flexar ”vaden”. För att undvika kommentarer;

Hästarna på tavlorna i bakgrunden har jag och min bror fått utav våran avlidne farfar, som gillade hästar och skissteckningar.

De ihopknutna skosnörena runt mina fotleder är toffs-substitut för att hålla uppe mina baggyjeans, eftersom att tjejen snott alla mina toffsar.

Ja, min akne är borta. Roaccutan är BRA SKIT, men du kommer må piss under kuren.

:ike:

MVH

Baquizz wrote:
    Bulkbild:whistle:

Längd 1.77
    Vikt 81.2
    Ålder 18

Lårsvep! :buttrock:
    Bär dina… feminina kalsonger med stolthet och kör hårt på gymmet! :up:

Baquizz wrote:
    Bulkbild:whistle:

Längd 1.77
    Vikt 81.2
    Ålder 18

Det är bra. Syrrans kläder går också att använda.
    Bra lår.

Marcus Syvertsen wrote:
    Här står man då, avslappnad och go och flexar ”vaden”. För att undvika kommentarer;

Hästarna på tavlorna i bakgrunden har jag och min bror fått utav våran avlidne farfar, som gillade hästar och skissteckningar.

Vafan, din midja är på tok för smal! (Den får din rygg att se bredare ut än alla andras, särdeles min! :emo-thumb)

mikaelf wrote:
    Vafan, din midja är på tok för smal! (Den får din rygg att se bredare ut än alla andras, särdeles min! :emo-thumb)

Snacka skit du med den avataren, din koloss… :(

Ses imorgon, godnatt!

MVH

Mackan, jävligt snygg rygg! ;)

Above The Line wrote:
    Du behövde inte sätta på dig tjejens trosor bara för att jag sa det..

Vad gör man inte för dig efter dina insatser under Olympiahelgen:)

Här kommer en bild sen innan sommaren.
    Ålder: 17år där

__Erik__ wrote:
    innan jag började bulken,,,

18år
    66-67kg på bilden
    tränat knappa halvåret.

[http://www.picoodle.com/view.php?img=/9/8/8/d3cibel/f_IMGP2009m_61c969a.jpg&srv=img35 [img=http://img35.picoodle.com/img/img35/9/8/8/d3cibel/f_IMGP2009m_61c969a.jpg]]

Började du bulken direkt efter med chipsen? :p

ReNeGaDe wrote:
    Slower: Lite mer baksida axlar vore inte fel, och kanske lite mer rygg. Annars ser det helt okej ut!

Mmm jag vet tränar och tränar men blir inte de resultaten som jag vill börjar fundera på om jag är en hard gainer;)

fan va klen man känner sig när man ser vissa bilder här :P ni ska vara stolta! men se upp för snart kommer jag ^^

Frizzo wrote:
    Kanske tittar lite för mycket på bilderna då?

hahaha visste att nån skulle kommentera det :p

Viewing 15 posts - 481 through 495 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.