Unga mellan 15-18 visa kort !

Home Forums Medlemsbilder Unga mellan 15-18 visa kort !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 2,218 total)
  • Author

Har haft ett rätt långt uppehåll men kommit igång nu igen för nån vecka sen, så formen är inte på top:(, men de ska bli bättre!

M.Larsson wrote:
    Har haft ett rätt långt uppehåll men kommit igång nu igen för nån vecka sen, så formen är inte på top:(, men de ska bli bättre!

Djävulsk bicep haha… Damn!

MVH

Marcus Syvertsen wrote:
    Djävulsk bicep haha… Damn!

MVH

haha jo armar är väl min starka sida kanske :P Ändå har jag inte haft ett helt seriös armpass på ca 7 mån, men formen på dem har inte försämrats precis.

Robert Svensson wrote:
    Va i hela friden? ;)

Ballt! 8)

haha njaa, om jag hade fått välja muskelgrupp som skulle vara bra & slippas träna så mycket, skulle jag inte valt armarna,:p tycker de ser osymetriskt ut, men ska försöka få ändring på de :)

Robert Svensson wrote:
    Hade du inte tänkt så också om det hade gällt någon annan grupp också? :p

Kör dom andra eftersläpande gruppera hårdare. Och lunga ner bicepsträningen ;)

:=)

hahha sant:P men hade hellre haft bra ben, erl rygg tex, somsagt tränar jag ju inte armar längre :emo-thumb

Robert Svensson wrote:
    Hade du inte tänkt så också om det hade gällt någon annan grupp också? :p

Kör dom andra eftersläpande gruppera hårdare. Och lunga ner bicepsträningen ;)

:=)

Ähh vafan aldrig fel med en stor biceps:D Dessutom så är det inte resten som släpar, det är biccarna som ligger före:nerd:

Jerka wrote:
    Ähh vafan aldrig fel med en stor biceps:D Dessutom så är det inte resten som släpar, det är biccarna som ligger före:nerd:

haha . då har hela kroppen släpat i hela mitt liv, har alltid haft stora armar, när jag började träna såg mina armar ut såhär:P

Haha, dela med dig gosse!! För mig är det tvärtom, biceps är den muskel som utvecklas minst.

Jerka wrote:
    Haha, dela med dig gosse!! För mig är det tvärtom, biceps är den muskel som utvecklas minst.

haha gärna, kan byta med några kilo av din rygg :D

Jerka wrote:

Samma här… skitgener…. GIVE ME!

Robert Svensson wrote:
    Det var fan inga dåliga biceps för att inte ha tränat…

inte tränat på gym iaf, tränade lite boxning men inte så länge..

………….kmr bild snart

arne_fan wrote:
    ………….kmr bild snart

var de syftat till mitt inlägg elr med tanke på alla …. ?

kmr snart på mig

Gymmat seriöst i ett år. Är född 1990. Biceps är inte min starka sida men de e den nyaste bilden från 2 månader sedan. Jag har minst bröst och biceps men är starkast i dem övningarna!? konstigt nog=)

Viewing 15 posts - 511 through 525 (of 2,218 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.