Home › Forums › Medlemsbilder › Unga mellan 15-18 visa kort !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 januari, 2007 at 21:19 #251597Anonym anvandareMembernorsk_gadd wrote:Richie boy…. you asshole!
Ser bra ut som alltid, inget släpar, allt ska bara bli ÄNNU större. Som jag sagt tidigare, du är ett freak!EDIT: Jo din överkropp är för grov för dina ben… än så länge. Men det vet du redan, hörs kanske senare ikväll om jag inte däckar snart (tufft cardio-pass nyss)
Jo det vet jag tyvärr, gabby och rickard körde sönder mig på gymmet idag, låg på golvet och sprattlade för en stund, men nu känns allt bra igen Ska köra axlar imorgon så är väl dags att fylla kistan med mat sedan hoppa i bingen, självklart efter lite cardio :p
Alex: tack så mycket, vi hörs om helgen :friends:
2 januari, 2007 at 21:45 #251598Anonym anvandareMembersboije wrote:Schyssta pics. Körde på ert gym i Nynäshamn idag. Börjat jobba där så jag får nog skaffa mig ett kort snarast. Ser ut att kunna frodas endel muckler på gymmet :emo-thumbJaså vart jobbar du någonstans? om du hänger på gymmet får du heja om du ser mig såklart!:emo-thumb
3 januari, 2007 at 10:20 #251599Anonym anvandareMemberYazo wrote:inte för att jag tror att det är fysiskt möjligt för mig, men gört! bara roligare om den svenska scenen utvecklas! kör hårt /rickardJa du vet ju att långa klassen i CBB går i april på NOGP:emo-thumb
Upp med dig nu:pop:
3 januari, 2007 at 21:41 #251600Anonym anvandareMember18år
har tränat nåra veckor nu innan dess så hade jag ett 6månader långt uppehåll, det syns på den kassa formen:(
Men formen skall fixax snart.
Kan säga att muskelminnet funkar som det ska:up:1.73-1.75cm
103-105kgBE NICE:p
3 januari, 2007 at 22:01 #251601Anonym anvandareMemberKan ju vara lite lättare att skåda formen om tex, låt oss säga linnet åker av?
3 januari, 2007 at 22:05 #251602Anonym anvandareMemberMjao wrote:Kan ju vara lite lättare att skåda formen om tex, låt oss säga linnet åker av?heheh det vågar jag inte än.
men snart så:emo-thumb3 januari, 2007 at 22:31 #251603Anonym anvandareMemberYazo wrote:186cm & 88a, så är väl på gränsen till för gammal att posta här 😮 :ph34r::up:
4 januari, 2007 at 14:48 #251604Anonym anvandareMemberI’m bringing sexy back! :bb:
4 januari, 2007 at 15:04 #251605Anonym anvandareMemberYazo wrote:I’m bringing sexy back! :bb:Nice, Lite mer pisk på vader!
4 januari, 2007 at 15:09 #251606Anonym anvandareMemberrono wrote:Nice, Lite mer pisk på vader!Självklart, samt större biceps & triceps. För att inte tala om benen de måste verkligen upp! Sen om några år, ja då kanske det är min tur att gå upp
4 januari, 2007 at 15:19 #251607Anonym anvandareMemberYazo wrote:I’m bringing sexy back! :bb:Shit mannen..ser skit bra ut, fortsätt så..
88 också4 januari, 2007 at 15:47 #251608Anonym anvandareMemberMaci wrote:Jorå, lite hull har du allt! Ser ju faktiskt rätt tung ut, och av nuffrorna att döma bedrar mina ögon mig inte!
Bra armar och axlar, resten syns ju dock eftersom att du inte ville lämna togan i omklädningsrummet! Men tryck på du, det blir nog skitbra!Fråga: Varför linnet? Folk i bra mycket sämre form än dig lägger upp bilder i dämpare, borde väl inte vara något problem haha! Så länge du censurerar ansiktet är du ju oskyldig!
Tjenare Maci
tack så mycket.
hahah skönt sätt att tänka på ”så länge du censurerar ansikte…….”
jag antar väl att jag har lite komplex och vill helst inte visa mig när jag är som dåligast. men ska kolla vid nästa träning på fler bilder utan linne:up:MVH
4 januari, 2007 at 22:39 #251609Anonym anvandareMemberWolfen wrote:Sämst!vad är det som är sämst?
5 januari, 2007 at 06:10 #251610Anonym anvandareMemberWolfen wrote:Ähh.. Inget var inte så jag menade. Sry. Det är bara så att jag ibland är en viktigpetter som anmärker på folks ordval. :nerd:Man säger inte ”dåligast” utan ”sämst”, det var bara det jag menade.
Ditt bygge tycker jag ser bra ut. Har för mig att du postade ganska mycket för ett år sedan ungefär, kan det stämma? Tror jag har sett dig i dagsformstråden eller något sånt.
Ha det bra och lycka till med träningen!
heheh men du har faktiskt rätt det ska vara sämst och inte dåligast:emo-thumb
Tack så mycket:)
japp det stämmer nog väldigt bra, postade ganska mycket för ca 1år sedan.MVH
5 januari, 2007 at 15:00 #251611Anonym anvandareMemberSami123 wrote:Shit mannen..ser skit bra ut, fortsätt så..
88 ocksåTack! Never stop :buttrock:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.