Home › Forums › Medlemsbilder › Unga mellan 15-18 visa kort !
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 januari, 2007 at 18:23 #251642Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Har du varit med i ett amerikanskt fotbollslag i sverige? Har du varit på en träning? Har du sett/träffat någon som spelar amerikansk fotboll i sverige?
Nä, precis. Jag tycker värkligen du borde komma ner hit och visa hur cool du är istället för att sitta hemma på din feta röv och skriva på internet.
Vi har killar som är garanterat mer vältränade än du är.
Men som sagt sverige är ett land fullt av fördommar.Du behöver ju inte börja grina för att jag säger sanningen till dig, grabben. Ta av dig det där töntbandet du har runt huvudet och kom in i matchen för f-n.
Jag har flera goda vänner som spelar a-fotboll så jag har sett många matcher och vet vad jag pratar om. I Sverige har a-fotboll noll status, varför skulle någon med talang välja en sån sport? Såklart finns det folk som är vältränade inom a-fotboll, men jag tror inte många var skolans idrottskille nr1.13 januari, 2007 at 19:10 #251643Anonym anvandareMemberHahaha KOM IGEN HETSA!
13 januari, 2007 at 20:03 #251644Anonym anvandareMemberSanningen kan vara hård!
13 januari, 2007 at 20:08 #251645Anonym anvandareMemberJag gillar inte Jacksatan så värst mycket, men här är det bara att hålla med. Endast några få procent av alla som utövar amerikansk fotboll i Sverige skulle orka med att spela en ordentlig fotbolls- eller hockeymatch. De saknar helt enkelt tekniken, styrkan och konditionen för den typen av sporter.
13 januari, 2007 at 20:14 #251646Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Håller med dig på första men…Tror du någon som spelar vanlig fotboll skulle palla en A-Fotbollsmatch då? Lite dumt att jämföra så.I NFL? Knappast. I Sverige? Utan tvekan.
13 januari, 2007 at 20:31 #251647Anonym anvandareMemberhaha. Vi sitter här o skrattar…
tillämpbar:
13 januari, 2007 at 20:33 #251648Anonym anvandareMemberhahahaha go jack.
13 januari, 2007 at 20:37 #251649Anonym anvandareMemberhåller själv på med amerikansktfotboll
Sen om man vill räkna mig som tjockis utan löpsteg och otränad är upp till var och en
sprang milen på 38minuter när jag vägde 90kg
gjorde 8repititioner på 130kg i bänk som 19åring
tävlat i friidrott i 5år när jag var yngre
kom 11:a på AF SM
Tillhörde även en av de få som fick MVG på gymnastiken i skolanjsplit wrote:Jag gillar inte Jacksatan så värst mycket, men här är det bara att hålla med. Endast några få procent av alla som utövar amerikansk fotboll i Sverige skulle orka med att spela en ordentlig fotbolls- eller hockeymatch. De saknar helt enkelt tekniken, styrkan och konditionen för den typen av sporter.13 januari, 2007 at 22:32 #251650Anonym anvandareMemberJohne wrote:håller själv på med amerikansktfotbollSen om man vill räkna mig som tjockis utan löpsteg och otränad är upp till var och en
sprang milen på 38minuter när jag vägde 90kg
gjorde 8repititioner på 130kg i bänk som 19åring
tävlat i friidrott i 5år när jag var yngre
kom 11:a på AF SM
Tillhörde även en av de få som fick MVG på gymnastiken i skolanjag sprang milen på 37min när jag gjorde lumpen. för 6 år sen.. har bänkat 178,5 vid 70kilos kroppsvikt…
men vad fan hjälper det mig idag?
vanligast e ju att man blir mindre rörlig ju större man blir..
13 januari, 2007 at 22:34 #251651Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:I Sverige är det bara tjockisar utan löpsteg och som är för rädda för boxning eller MMA som håller på med A-fotboll. Säg som det är istället för att dra nån halvkass lögn.+1
Det är lätt att vara störst bäst o vackrast på internet..så länge man inte behöver visa upp verkligheten;)13 januari, 2007 at 22:47 #251652Anonym anvandareMemberXyanile wrote:MEN JAA, det räcker förhelvete släpp det nu..Va? Var det känsligt, förlåt lilla gubben;)
13 januari, 2007 at 23:07 #251653Anonym anvandareMemberXyanile wrote:Jögge tyckte det räckte med skit i forumet så, fo shizzle gizzle Jögge.
Tycker det har gått lite långt då det endå aldrig kommer bli mer än ord på nätet. Så nu lägger iaf jag mina ovesentliga konversationer här på forumet åt sidan. :dntknw:Glöm inte att många ord stavas med ”ä”…
14 januari, 2007 at 02:03 #251654Anonym anvandareMemberdagsformen innan sängdags..
14 januari, 2007 at 11:13 #251655Anonym anvandareMemberBoven wrote:Jag har sett och vet av en hel del killar som håller på med amerikansk fotboll, och de är fan en av de sämsta idrottsmän jag sett om man nu ska kalla dem idrottsmän. Ok, de som är i topplagen i Sverige har väl en del killar som har ganska bra förutsättningar, men resten… För det säger ju sig självt att 99% av alla killar med någon som helst liknelse av talang väljer fotboll, ishockey och en jävla massa andra sporter före amerikansk fotboll, och då kan man ju räkna ut vilka killar som håller på med amerikansk fotboll.mvh Boven
En kis som hånade våran sport ( edit han var hockeyspelare )
fick chansen att komma med på en av våra träningar, efter först tackligen låg han avtuppad med hjärnskakning, kaxig som han va sa han att han skulle komma tillbaka, men honom har man inte sett skymten av. Mkt talang han hade
Nej men ärligt, sluta klaga asså… :nerd:14 januari, 2007 at 11:20 #251656Anonym anvandareMemberDessan wrote:finns väl några som är lite småfeta och några som är sjukt feta, men å andra sidan finns det många som är grova också! Om man kollar på Michan som lirar så är ju hon rätt ball att hon slänger sig in i gröten bland killar som är dubbelt så stora. Det är iaf roligt att titta påHar man den chansen så ska man inte dumpa den, vem vill inte hamna i en hög med killar, o skada dom för de andra
Haha neeedå -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.