Home › Forums › Medlemsbilder › Uppkäftig snorunge utan muskler!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 juni, 2007 at 22:00 #870458Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Och till sist, för underhållningens skull. En Most Muscular, min absolut sämsta pose. Och även favoritposen, ser alltid lika ful ut, men den är never the less rolig att göra.
[http://pix.nofrag.com/b1/d0/4f31598705c7f20dbb93fdd3c6a8.html [img=http://pix.nofrag.com/b1/d0/4f31598705c7f20dbb93fdd3c6a8.jpg]]
MVH :ph34r:
Jag tycker armar axlar och rygg ser bra ut, bra symetri, mer baksida ben behöver du.
30 juni, 2007 at 22:01 #870459Anonym anvandareMemberKarl Alfred: Bara basövningar, you got that right. Dessa små prickskjuten är för näravarande ingenting jag håller på med, och inget jag har för avsikt att börja med igen heller.
Peter.S: Den totala avsaknaden av magmuskler håller på att åtgärdas, och är faktiskt på bättre väg än vad som visas. Men som vi alla vet så ljuger inte heller bilder, så det fattas en hel del fortfarande! Angående korsryggen har jag tagit det lugnt med den en period, men träningen skall återupptas relativt omgående. Förmodligen redan under de kommande tre veckorna under min utlandsresa.
Vandraren: Kul mannen, tackar och bockar! Jodå, åren kommer rulla in. Det ska bli roligt att se vart det slutar faktiskt.
Holma82: Ja, baksidan släpar en del. Ser extra illa ut just bakifrån, det skall också åtgärdas när marklyftsträningen återupptas!MVH
30 juni, 2007 at 23:35 #870460Anonym anvandareMemberBra grund!
Lite mer ovansida pecs, hamstrings och vader så kommer det bli kalasgrund att bygga en massiv fysik på!
Testa dessutom att sätta ihop hälarna på poserna framifrån, rotera lite mindre i sidechest samt han ena foten bak på DB. :up:30 juni, 2007 at 23:37 #870461Anonym anvandareMembertycker det ser jämnt och bra ut. bra grund för åldern som flera ovanstående sagt!
1 juli, 2007 at 03:04 #870462Anonym anvandareMemberholma82 wrote:Jag tycker armar axlar och rygg ser bra ut, bra symetri, mer baksida ben behöver du.baksida ben??det kan inte jag se att han behöver,själv såg man inte hamstrings jättetydligt på mig heller,föräns jag blev jävligt hård,då titta dom fram ganska bra.så kan inte dela din uppfattning.
1 juli, 2007 at 10:14 #870463Anonym anvandareMemberDu har bra rygg Marcus, bra skit.
1 juli, 2007 at 11:34 #870464Anonym anvandareMemberTja Marcus!
Ser överlag bra ut med tanke på hur llänge du tränat.
Riktigt bra övre rygg, axlar armar.
Skulle vilja se mer ben överhuvudtaget och mer pecs, nedre deln på ryggen skulle också behöva lite pisk.Sen är det bara kötta på!
Kör hårt!
1 juli, 2007 at 11:58 #870465Anonym anvandareMemberser bra ut mannen.skulle behöv piska vaderna.har sett din tråd på powerboard och dina bilder här.säger bara GRYMT!.kör på riktigt hårt nu spec med vaderna.diggar din latspreed (stavning?)bakifrån.tror nog du kan flyga testat?
1 juli, 2007 at 12:21 #870466Anonym anvandareMemberMissförstå mig inte, men din bästa ”kroppsdel” är din grammatiska ådra. 17 år och redan skriva så bra – skvätter potential.
1 juli, 2007 at 13:00 #870467Anonym anvandareMemberCagiva: Tack, överbröstet ska åtgärdas. Låg bättre till där förut men har lagt av med t.ex. inclinebänk. Varför vet jag inte, men nu när du sa det ska jag ta upp den biten igen helt klart. Hams och vader försöker jag så gott jag kan, de ligger ofta dåligt till och då är det svårt att träna dem för mycket. Hoppas på att kunna få form på dem med tiden, särskilt vaderna.
FreddeR: Thanks man.
Paul: Tackar, men jag håller med Holma. Jag vill ha mer hams, det skadar aldrig!
Sami.A: Tack.
Martin: Armar, axlar och trapz är det som tar över på mig. Resten ser ut att vara ungefär så litet som det är, vilket suger.
Men jag gör det jag kan, benen klarar sig inte undan nuförtiden. De ska växa som FAN!
Liddell: Jasså, så du är där också? Ja, på PB har jag dock inte så uppdaterade bilder annat än träningsbilder i min och Frizzo’s tråd. Men, kul att du gillar dem! Och vaderna ska som du säger piskas en heeeeel del. Latsspreaden har alltid funkat bra för mig, inte för att jag har särskilt stora lats, utan för att jag helt enkelt har övat in posen väldigt mycket och lärt mig se så stor ut som möjligt i den.
Henke: :ike:
MVH
1 juli, 2007 at 13:14 #870468Anonym anvandareMemberKör hårt Marcus, du har en bra grund. Kul att se en så motiverad 17-åring.
1 juli, 2007 at 14:25 #870469Anonym anvandareMemberJa gosse var kul att få se bilder på dig och jag måste säga att du har en jävligt jämn och välbyggd fysik för din ålder, måste ha bra anlag samt kört seriöst. Tråkigt med finnarna på ryggen, hoppas att medicinen fixar det. Keep on pumping du är på väg mot rätt riktning. MVH Cesseboy
1 juli, 2007 at 16:03 #870470Anonym anvandareMemberhehe ja gillar dig Marcus! Du har skrivandets förmåga iaf:D
kör hårt!
1 juli, 2007 at 16:47 #870471Anonym anvandareMemberpaul wrote:baksida ben??det kan inte jag se att han behöver,själv såg man inte hamstrings jättetydligt på mig heller,föräns jag blev jävligt hård,då titta dom fram ganska bra.så kan inte dela din uppfattning.Dominerande hamstringsmuskler syns på en person med rejält mkt fett på kroppen, titta på vilken styrkelyftare som helst.
1 juli, 2007 at 17:23 #870472Anonym anvandareMemberSer jäkligt bra ut! Go grund & grövre än mej i den åldern.
Du vet ju dina svagheter så bara att mata på. Samt inte vara för fokuserad vid finlir.
Poserar som en kratta om man får gnälla lite.
EDIT: ihop med fötterna i db. Sjunk ner i sidposerna. Vrid mer i st, mindre i sc. Vinkla ut knäna för att visa svepet. Stå bredare i back db. Lyft ut axlarna i mm, var snäll mot din mamma och fuska inte med skatten.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.