Home › Forums › Medlemsbilder › Uppkäftig snorunge utan muskler!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 juli, 2007 at 17:57 #870473Anonym anvandareMemberMarcus Syvertsen wrote:Mitt primära mål är att få lägga ner så mycket tid som möjligt på det jag trivs med, vilket är just träning. Jag vill bli stor helt enkelt.
Tävling är också av intresse, däremot är jag passivt inställd till tävlingsplanerna än så länge av vissa orsaker. Men att tävla ren vore helt klart häftigt.
Ryggen jobbas på stenhårt, samma gäller benen, framförallt vaderna. De har växt bra på sista tiden, vilket jag delvis har min vän Frizzo här att tacka för då han har motiverat mig lite extra i tråkiga lägen.
Tack ska du ha förresten!MVH
OK, då vet jag hur det ligger till. Det är bara köra på och bli stor (större).
1 juli, 2007 at 18:01 #870474Anonym anvandareMemberTränar du magen alls?
1 juli, 2007 at 20:33 #870475Anonym anvandareMemberTänker inte skriva vad som är bra eller dålig för jag tror du är redan medveten om det. Inte många 17 åringar har samma utseende och form kan man lungt säga iaf. Du är målmedveten och smart. Kan inte säga mer än att det ska bli verkligen roligt att se din debut när den än blir! Keep on pumping!
1 juli, 2007 at 20:56 #870476Anonym anvandareMemberjsplit wrote:Tränar du magen alls?Börjat för ett par månader sedan, innan dess, inget alls. Jag HATAR magrutor, jag tycker att det ser gravt illa ut och det tar fokus ifrån allt annat på helhetsintrycket haha.
Men, jag har som sagt börjat på senare tid (…Nått halvår kanske?) att köra magen, mest för att bygga upp tillräcklig styrka i den för att hänga med resten av bålet, och för att den inte ska släpa efter allt för mycket.
Och till Yacob; Det där var det roligaste inlägget hittils att läsa, tack som fan!
:fun:
MVH
1 juli, 2007 at 21:00 #870477Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Ser jäkligt bra ut! Go grund & grövre än mej i den åldern.Du vet ju dina svagheter så bara att mata på. Samt inte vara för fokuserad vid finlir.
Poserar som en kratta om man får gnälla lite.
EDIT: ihop med fötterna i db. Sjunk ner i sidposerna. Vrid mer i st, mindre i sc. Vinkla ut knäna för att visa svepet. Stå bredare i back db. Lyft ut axlarna i mm, var snäll mot din mamma och fuska inte med skatten.
Tjaba Micke, tack ska du ha! Haha, hem och öva nu. Ska försöka uppfylla alla krav utom det sista, det är för mycket begärt.
MVH
1 juli, 2007 at 21:02 #870478Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Nästan exakt ett halvår nu skulle jag tippa på kompis Och det märks på dig i böjarna och marklyften när du nu körde det att magen blivit starkare, ser mer stabilt ut nu!Btw, såg ut att gå bra för dig idag. Det lilla jag såg i alla fall
Ja, det gick som det skulle. Någorlunda iaf, jag hade ju utan tvekan det minst motiverade sämsta sällskapet man kunde tänka sig, tills precis i slutet av passet när min lilla solstråle Frizzo dök upp!
Bra jobbat själv, framförallt på triccarna!
MVH
1 juli, 2007 at 21:12 #870479Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Tack haha, och föresten… Vem fan kallar du liten?!Jo, triccarna gick finemang. Vart ju så jävla taggad när den där assköna bruden stog bredvid och gullade sig med vikterna..
Föresten så är ju det här forumet skönt, har jag kommit på! tog bara ett år!
Ett plus är ju alla underbara smilisar haha.Come over to the dark side… We’ve got cookies. :ph34r:
På tal om liten, testat brallerna nu. De satt likadant på mig nu som de gjorde förut…
…
…HAHAHA!
MVH
3 juli, 2007 at 18:05 #870480Anonym anvandareMemberestetiskt tilltalande muskler, dock skulle det bli bättre med mer massa, mer ben och bättre posering
:up:
3 juli, 2007 at 22:08 #870481Anonym anvandareMemberDu har en avatar med ditt ansikte på men du censurerar nunan på bilderna?
3 juli, 2007 at 22:37 #870482Anonym anvandareMemberFår oxå gå in o slänga käft med min favvo lamm….
Du har utvecklas sedan första gången ja la ögonen på dig, o det är inte länge sedan… Fortsätt att kötta på…
har lite mer bilder att slänga till dig oxå.. *ler*
3 juli, 2007 at 22:40 #870483Anonym anvandareMemberFrizzo wrote:Jag svarar å Marcus vägnar detta, När man spänner sig så gör man inte alltid de finaste grimarserna, Där av censureringen.Hehe, ja nu när du säger det så kommer man att tänka på hur sexig man själv ser ut under tunga set
15 juli, 2007 at 21:57 #870484Anonym anvandareMemberFyfan vilken skabbig acne! Kan man inte ta bort sånt på nåt sätt?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.