Home › Forums › Medlemsbilder › Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg
Hej, är en kille på 31 år som kanske började gymma alldeles försent. Har gymmat i ca 2,5 år nu med målet att gå ner några kilo från mina tunga 120 kg sommaren 2007
Satte målet på 95 kg men slutade med ca 73 kg sommaren 2008
Lägger upp några bilder om det är nån som vill se:
[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=665&pictureid=4032]Sommaren 2007 ca 120 kg Sommaren 2008 ca 73 kg
Kan väl lägga upp en nytagen bild Januri 2010 och vikten ligger väl på ca 83 kg nu:[img=http://forum.body.se/picture.php?albumid=665&pictureid=4033]jaja klaga inte på min pose hehe
sjukt bra jobbat
Ja, 47 kg på ett år är jävligt bra.
Bra förbättring från 73 kg till nu oxå
Riktigt bra jobbat! :emo-thumb
Väldigt bra jobbat.
Vet inte vilken fas som är mest imponerande, 120 till 73 eller 73 till 83.
Grymt hursomhelst. :up:
Helt otroligt bra! Måste ha krävts en hel del disciplin och hårt arbete, under båda resorna! :up:
Jävlar så nice!
Helt otroligt! Ser verkligen ut som en annan person:D Hur klara du av att droppa så pass mycket i vikt på ett år? Och sen kötta på sig typ 10 kilo igen :up:
snyggt jobbat…bra!!!
Riktigt imponerande!
Imponeras alltid utav personer med drivkraft och energi nog att verkligen inse att man borde göra något utav sin livssituation, sätta upp mål och följa dem tills man är nöjd!
Alla kan starta en diet men att hålla den långsiktigt är imponerande, dina samtida muskelökningar gör det hela ännu mer imponerande. :up:
Starkt jobbat! Mkt imponerande
Fan vad coolt, snuskigt bra jobbat!!
Hur såg din diet ut när du ökade från 73kg till 83kg? Gick du genom en ”bulk/deff” period där emellan eller var det rent av 10g fettfri massa?
Ja du ska fan höra det, att du verkligen gjort något otroligt bra! Fint resultat, inspirerande är ordet jag tänker på!
Hatten av, mer behövs inte säga!
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY