Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

Home Forums Medlemsbilder Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 137 total)
  • Author

hur löste du problemet med överhängande skin? du gick ju ner väldigt snabbt och det brukar resultera i att huden inte hänger med i förändringen..

mina far gick ner från 120kg härligt burkölsdrickande/2 paket blend om dagen form till låga 70 och började springa/ tävla i löpning och springa marathon.

så visst fasen kan man ändra sin till synes hopplösa kropp till det bättre om man bara vill.

alltid lika kul när någon gör det och sen gör en livsstilsändring och inte återgår till gamla ovanor igen. farsan har varit i sín löpform i 25 år nu. så han verkar iaf laggt det gamla bak sig på livstid så att säga.

Bra jobbat av dig, man ser en klar och tydlig skillnad.

Hardstyle wrote:
    Bra jobbat av dig, man ser en klar och tydlig skillnad.

haha. no shit =)

en sån kommentar man brukar ge en nybörjare på 14 år annars för att de inte ska sluta kämpa trots uteblivna resultat. =)

Väldigt inspirerande. Roligt att se sådant driv. Fortsätt göra framsteg :emo-thumb

Mvh

Henrik.andersson2 wrote:
    hur löste du problemet med överhängande skin? du gick ju ner väldigt snabbt och det brukar resultera i att huden inte hänger med i förändringen..

Ja den lösa huden har vart det stora problemet hela tiden, har nog haft en väldigt tur ändå trots min ålder. Men sitter jag ner så syns det att det finns lite överflödig hud

Finner inga ord, fruktansvärt bra jobbat!

Huden går väl att operera bort? Kanske inte så lätt som det låter att bara göra det så där.

123123 wrote:
    Otroligt bra! Håller med tidigare post. Vet inte vad som är mest imponerande att först gå ner så mycket eller att sedan efter lägga på dig så mycket muskelmassa. Grymt!

Ja precis. Det här är verkligen en tråd för folk som varit överviktiga och får höra att det är svårt att få en schysst fysik efteråt.

Fantastiskt resultat, bra kämpat. Långt i från alla som varit så pass överviktiga blir tight i skinnet utan operativa ingrepp. På dig skulle man inte kunna gissa att du varit kraftigt överviktig.:up:

Chris wrote:
    (Men han har glömt att skriva en grej om sig själv som gör detta ändå mer imponerande, men det får ”Kaxen” själv berätta;))

nu blir man nyfiken.

Sammy wrote:
    nu blir man nyfiken.

Under normal förutsättningar så är detta en sjukt bra bedrift som ”kaxen” genomfört!
    Men han tränar o deffar inte under normala förhållanden!
    kom igen ”Kaxen” berätta nu!:up:

Chris wrote:
    Under normal förutsättningar så är detta en sjukt bra bedrift som ”kaxen” genomfört!
    Men han tränar o deffar inte under normala förhållanden!
    kom igen ”Kaxen” berätta nu!:up:

Sluta dra ut på de och berätta istället

Nja så märkvärdigt är det inte… Är lårbensamputerad sen 15 års åldern, så jag kanske inte riktigt har samma förutsättningar.

Men har gjort så gott jag kunnat med dom förutsättningarna jag har, tyvärr har ju morgonpromenader och den mesta cardion gått bort..

kaxen wrote:
    Är lårbensamputerad sen 15 års åldern, så jag kanske inte riktigt har samma förutsättningar.

Vad hindrar det dig att göra? Benträning och promenader/cardio i huvudtaget? Bara nyfiken.

Riktigt bra kämpat hur som helst!

Tjugo byggartummar från mig!!!:emo-thumb

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 137 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.