Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

Home Forums Medlemsbilder Utveckling av 2,5 års träning 120 kg -> 73 kg -> 83 kg

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 137 total)
  • Author

riktigt bra,och kul att du tog tag i träningen. grymt fina resultat:up:

man behöver ju inte tvunget cardio under en diet. flera som väljer att dieta utan det. speciellt när det ”bara” är denna formen som ska uppnås och ingen tävlingsform.

nu vill jag se en benbild =)

Sammy wrote:
    man behöver ju inte tvunget cardio under en diet. flera som väljer att dieta utan det. speciellt när det ”bara” är denna formen som ska uppnås och ingen tävlingsform.

nu vill jag se en benbild =)

Nja lär nog dröja ett tag, tog ca 30 år innan jag ens kunde med och visa mig utan t-shirt på sommaren.

nible wrote:
    Vad hindrar det dig att göra? Benträning och promenader/cardio i huvudtaget? Bara nyfiken.

Riktigt bra kämpat hur som helst!

Det som hindrar mig är väl att kunna använga ”tunga” vikter mm då man säkert i 99% av alla övningar använder benen på ett eller annat sätt, balans mm.

Tex är det inte jättelätt att göra bicepscurl med skivstång på över 80 kg pga av balansen, inte heller lätt att få upp tunga hantlar i tex axelpress och snehantelpress i startläge

Marklyft klarar jag väl av men håller nere vikterna rejält pga av att det kanske skadar mer än det gör nytta när jag belastar ryggen lite snett

Knäböj har jag inte provat än på riktigt men kan nog funka i en smithmaskin

kaxen wrote:
    Det som hindrar mig är väl att kunna använga ”tunga” vikter mm då man säkert i 99% av alla övningar använder benen på ett eller annat sätt, balans mm.

Tex är det inte jättelätt att göra bicepscurl med skivstång på över 80 kg pga av balansen inte heller lätt att få upp tunga hantlar i tex axelpress och snehantelpress.

Marklyft klarar jag väl av men håller nere vikterna rejält pga av att det kanske skadar mer än det gör nytta när belastar ryggen lite snett

Knäböj har jag inte provat än på riktigt men kan nog funka i en smithmaskin

Okej! Vad är det du har istället för lårbenshalsen?

nible wrote:
    Okej! Vad är det du har istället för lårbenshalsen?

Den finns kvar, är amputerad stax ovanför knät.

kaxen wrote:
    Den finns kvar, är amputerad stax ovanför knät.

Aha, okej. Jag som läste lite fel bara.

sjukt bra jobbat! Vilken kropp :=) Bara att gratulera! Du visar att det går om man vill…

Eftersom Lillamissymy lyfte tråden så man fick ögonen på den så får jag också passa på att falla in i hyllningskören, riktigt j-vla grymt jobbat.
    Inspirerande vilja!

Full av beundran!! Otroligt bra jobbat!!! :up:

Sjukt bra jobbat!:up:

Härligt!! Vad är hemligheten bakom, både viktnedgången och den imponerande ökningen!?!

HyunJin wrote:
    Härligt!! Vad är hemligheten bakom, både viktnedgången och den imponerande ökningen!?!

Jadu finns väl inga hemligheter. Fick lägga om kosten totalt från mina katastrofala kostvanor som jag hade till att leva på tonfisk i ca 1 år. Fuskade nog inte med kosten 1 enda gång under detta året. Ingen saft och kaka på kalas mm, man kan väl säga att man fick offra ett år, men det är det värt idag.

Älskar att läsa sånt här när man själv ligger i deff, du är sjukt grym :D Bra jobbat!

kaxen wrote:
    Jadu finns väl inga hemligheter. Fick lägga om kosten totalt från mina katastrofala kostvanor som jag hade till att leva på tonfisk i ca 1 år. Fuskade nog inte med kosten 1 enda gång under detta året. Ingen saft och kaka på kalas mm, man kan väl säga att man fick offra ett år, men det är det värt idag.

Verkligen imponerande är det iaf!! Tror ändå ökningen är mer imponerande än viktnedgången! Hur har ditt kostupplägg sett ut från 73 och uppåt? Har du kört ett bulk/deff upplägg?

Grattis iaf!! :up:emo-thumb

Viewing 15 posts - 46 through 60 (of 137 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.